Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Citaat van: Eewal op juli 04, 2022, 21:16:07
bij een hoog bod echt verkopen!

Wat is een hoog bod voor Cambuur 2.0?

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op juli 04, 2022, 21:08:34
omdat?
omdat hij nog niet klaar is voor de top.
Ik zou eerder kiezen voor een tussen station.

Eewal

Citaat van: Viper op juli 04, 2022, 21:56:46
daar gaan wij  (gelukkig) niet over. Er zit een directie die 100 procent mijn steun krijgt momenteel. Die heeft daar vast een idee bij...

Noordcambuur

Citaat van: Viper op juli 04, 2022, 21:56:46
daar moet je wel aan denken.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2022, 21:59:58
omdat hij nog niet klaar is voor de top.
Ik zou eerder kiezen voor een tussen station.
wat maakt ons dat uit. Het gaat om de poen!

sunderland

Wat maakt jullie dat nu allemaal uit. Hoop dat ie blijft, een topper voor Cambuur en een geweldige gast.

Eewal

Citaat van: sunderland op juli 04, 2022, 22:07:14
Wat maakt jullie dat nu allemaal uit. Hoop dat ie blijft, een topper voor Cambuur en een geweldige gast.
hoop ik ook. Behalve voor een bod dat je niet kunt weigeren.

PePe

Door het nieuwe Cambuur 2.0 is alles in Leeuwarden ook duurder geworden.

Lore

Citaat van: PePe op juli 04, 2022, 23:28:26
Door het nieuwe Cambuur 2.0 is alles in Leeuwarden ook duurder geworden.

Ik denk dat Cambuur zich een beetje versproken heeft met Cambuur 2.0. Daardoor lijkt het alsof er heel wat kan ik Leeuwarden, maar wij zijn gewoon van een hele arme club naar een club onder in de eredivisie gegaan.

michello

We zijn n?g niet Cambuur 2.0. Die kant gaan we wel op natuurlijk. Laten we zeggen, we zijn Cambuur 1.5  w:)

Montana

Het journaille rept over ?Cambuur 2.0?. Cambuur zelf niet. Lijkt me ook niet heel slim om wel te doen.

Bankzitter

Het gat is ook kleiner geworden omdat een aantal andere clubs forse financi?le of sportieve tikken tijdens de pandemie.
(En  een aantal zitten al een paar jaar in eend dalende lijn zoals een paar kilometertjes verderop).

Wij hebben uiteindelijk toch de beloning voor ons goede beleid gehad doordat Bert vd Brink de club een extra zet geeft nu.
Dit is wel h?t moment om door te pakken met veel concurrenten in de KKD en een stadion op komst. Zelfs vd Belt laat zijn normale terughoudendheid nu varen.

sunderland

Overal kan weer van alles in het voetbal.

sunderland

Het gat is voor ONS nu kleiner geworden dan zeg je het goed. Voor het eerst sinds de begin jaren 80 kunnen we weer wat extra,s. Het was altijd maar niet mee kunnen met de meeste andere clubs.

el haj

Aan de andere kant harken verschillende clubs om ons heen miljoenen binnen. Dat is ons (nog) niet gelukt. Zelfs bij Excelsior en RKC klotst het geld tegen de wand na een paar mooie transfers. :X