Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
11 gasten, 1 lid
Voorstopper

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: el haj op juli 05, 2022, 10:37:49
Aan de andere kant harken verschillende clubs om ons heen miljoenen binnen. Dat is ons (nog) niet gelukt. Zelfs bij Excelsior en RKC klotst het geld tegen de wand na een paar mooie transfers. :X

en die beide clubs zullen vast niet alles weer investeren. Voor mij samen met Volendam de 3 ploegen die het het zwaarst gaan krijgen.

R058

Citaat van: el haj op juli 05, 2022, 10:37:49
Aan de andere kant harken verschillende clubs om ons heen miljoenen binnen. Dat is ons (nog) niet gelukt. Zelfs bij Excelsior en RKC klotst het geld tegen de wand na een paar mooie transfers. :X
Die miljoenen komen voor hun beste spelers die ze nu kwijt zijn. Is nog maar de vraag of de vervangers net zo goed zijn.
Ik houd Bangura en Hoedemakers liever hier dan ze te verkopen nu.

Bankzitter

Dat bedoel ik... dat geld komt in termijnen binnen. Ook gaat er een deel naar begrotingstekorten, inversteerdersfondsen ect ect. Voor wat over blijft moeten ze dan maar weer een gelijkwaardige speler vinden.

Wij hebben nu Bangura, Hoedemakers, Uldrikis, Jacobs en vd Water met een gemiddelde waarde van 1 miljoen.
Maulun kan ik niet inschatten maar ligt ook nog 2 seizoenen vast. Potentieel voor de toekomst mischien nog vd Meer, Smit of Sylla.

En we zijn nog niet klaar. Kapitaal staat in het veld, als het nodig is harken we ook zo 2 miljoen binnen.

D.H.Skolten

Citaat van: Bankzitter op juli 05, 2022, 13:17:18
Dat bedoel ik... dat geld komt in termijnen binnen. Ook gaat er een deel naar begrotingstekorten, inversteerdersfondsen ect ect. Voor wat over blijft moeten ze dan maar weer een gelijkwaardige speler vinden.

Wij hebben nu Bangura, Hoedemakers, Uldrikis, Jacobs en vd Water met een gemiddelde waarde van 1 miljoen.
Maulun kan ik niet inschatten maar ligt ook nog 2 seizoenen vast. Potentieel voor de toekomst mischien nog vd Meer, Smit of Sylla.

En we zijn nog niet klaar. Kapitaal staat in het veld, als het nodig is harken we ook zo 2 miljoen binnen.
Jacobs is in mijn ogen hooguit 4 ton waard.

D.H.Skolten

Citaat van: Bankzitter op juli 05, 2022, 13:17:18

Bangura en Hoedemakers verlengen is cruciaal voor ons.

Eewal

Citaat van: D.H.Skolten op juli 06, 2022, 20:30:47
Bangura en Hoedemakers verlengen is cruciaal voor ons.
ben benieuwd of ze mee willen naar het nieuwe stadion!

D.H.Skolten

Citaat van: Eewal op juli 06, 2022, 20:47:13
ben benieuwd of ze mee willen naar het nieuwe stadion!
Laten we het hopen.

Collingwood

Bangura bij OF: hij staat er absoluut voor open om nog een jaar bij Cambuur te spelen. Binnenkort komen daar gesprekken over.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2022, 22:42:34
Bangura bij OF: hij staat er absoluut voor open om nog een jaar bij Cambuur te spelen. Binnenkort komen daar gesprekken over.
om zijn contract te verlengen bedoel je?

Collingwood

Citaat van: Eewal op juli 12, 2022, 23:09:19
om zijn contract te verlengen bedoel je?

Dat werd niet zo letterlijk gezegd, maar lijkt me wel ja.

Eewal

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2022, 23:12:45
Dat werd niet zo letterlijk gezegd, maar lijkt me wel ja.
want bij heeft nog 2 jaar contract, dus bij cambuur voetballen doet ie sowieso   :)

Collingwood

Citaat van: Eewal op juli 12, 2022, 23:15:34
want bij heeft nog 2 jaar contract, dus bij cambuur voetballen doet ie sowieso   :)

Tsja, ik rapporteer slechts het gesprek tussen Geert van Tuinen en Bangura: https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/1161246/cambuur-boekt-romme-oerwinning-op-regioteam-koatstertille. Wellicht helpt een opgewaardeerd contract Bangura rustig te houden.

Eewal

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2022, 23:17:47
Tsja, ik rapporteer slechts het gesprek tussen Geert van Tuinen en Bangura: https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/1161246/cambuur-boekt-romme-oerwinning-op-regioteam-koatstertille. Wellicht helpt een opgewaardeerd contract Bangura rustig te houden.
ben benieuwd. Denk dat het voor zichzelf ook goed is hier nog een tijdje te vlammen..

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2022, 23:17:47

Toch denk ik dat als hij (en ook Hoedemakers) verlengt dat pas na de transferdeadline zal zijn, dat zie je vaker. Want stel hij verlengt nu en in de laatste week van augustus komt er toch die grote club die hem wil halen. Dan komt hij ineens een stuk moeilijker weg. De spelers zijn wat dat betreft in het voordeel, nu verlengen of in september maakt voor hen niet uit.

Bankzitter

Bangura is nog jong (Vandaag 23, gefeliciteerd).  Clubs hebben u vooral belangstelling door zijn fysieke data (sprints ed.) en dat blijft wel. Voetballend kan het allemaal nog steeds beter. Daar krijgt hij hier ook de tijd voor als hij nog een seizoen blijft.

Contract opwaarderen betaalt zich later wel weer terug in de transfersom. En dat kan inderdaad ook in september ook nog wel.

De kans is groot dat hij blijft.