Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 17
  • Total: 17
17 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

https://1908.nl/artikelen/arne-slot-gecharmeerd-van-alex-bangura

Arne Slot gecharmeerd van Alex Bangura

Feyenoord verkent de markt voor een extra linksback. Zoals in de spiksplinternieuwe uitzending van Studio 1908 te horen viel, heeft hoofdtrainer Arne Slot linksback Alex Bangura van SC Cambuur hoog zitten. Concreet is het nog niet; w?l heeft Feyenoord recentelijk ge?nformeerd naar de linksback.

?f er naast Marcos L?pez deze window nog een extra linksback komt, moet nog maar blijken. Feyenoord is druk bezig om linker verdediger D?vid Hancko van Sparta Praag binnen te slepen. Die deal lijkt steeds dichterbij te komen.

De multifunctionele Tsjech kan op links centraal achterin en als linksback uit de voeten. Daarbuiten denkt Feyenoord de linksbackpositie de komende tijd -zeker in de periode tot de winterstop/het WK over drie maanden in Qatar- in te kunnen vullen met L?pez en Hancko.

De naam van Mat?as Vi?a viel eerder, maar op dit moment niet concreet bij Feyenoord. Dat kan in de loop van augustus nog veranderen. In de eindfase van de zomerse transferwindow willen grote clubs hun contractspelers die niet aan de bak komen vaak last-minute verhuren. Vorig jaar was deze markt interessant voor Feyenoord met namen als Amad Diallo, Reiss Nelson en Cyriel Dessers.

Bangura doorliep vanuit Sportclub Feyenoord de jeugdopleiding bij Feyenoord. De linkervleugelverdediger maakte medio 2018 transfervrij de overstap naar Leeuwarden. Feyenoord weet dat het in deze fase van de markt enkele miljoenen over zou moeten hebben voor zijn diensten.

Cambuur Groningen

Citaat van: J.v.G. op augustus 11, 2022, 07:50:20
https://1908.nl/artikelen/arne-slot-gecharmeerd-van-alex-bangura

Arne Slot gecharmeerd van Alex Bangura

Feyenoord verkent de markt voor een extra linksback. Zoals in de spiksplinternieuwe uitzending van Studio 1908 te horen viel, heeft hoofdtrainer Arne Slot linksback Alex Bangura van SC Cambuur hoog zitten. Concreet is het nog niet; w?l heeft Feyenoord recentelijk ge?nformeerd naar de linksback.

?f er naast Marcos L?pez deze window nog een extra linksback komt, moet nog maar blijken. Feyenoord is druk bezig om linker verdediger D?vid Hancko van Sparta Praag binnen te slepen. Die deal lijkt steeds dichterbij te komen.

De multifunctionele Tsjech kan op links centraal achterin en als linksback uit de voeten. Daarbuiten denkt Feyenoord de linksbackpositie de komende tijd -zeker in de periode tot de winterstop/het WK over drie maanden in Qatar- in te kunnen vullen met L?pez en Hancko.

De naam van Mat?as Vi?a viel eerder, maar op dit moment niet concreet bij Feyenoord. Dat kan in de loop van augustus nog veranderen. In de eindfase van de zomerse transferwindow willen grote clubs hun contractspelers die niet aan de bak komen vaak last-minute verhuren. Vorig jaar was deze markt interessant voor Feyenoord met namen als Amad Diallo, Reiss Nelson en Cyriel Dessers.

Bangura doorliep vanuit Sportclub Feyenoord de jeugdopleiding bij Feyenoord. De linkervleugelverdediger maakte medio 2018 transfervrij de overstap naar Leeuwarden. Feyenoord weet dat het in deze fase van de markt enkele miljoenen over zou moeten hebben voor zijn diensten.
Verkopen voor een fantastisch bedrag, investeren in de Noor. Sylla op linksback?

J.v.G.

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 11, 2022, 08:15:53
Verkopen voor een fantastisch bedrag, investeren in de Noor. Sylla op linksback?
De spijker op z'n kop, en kijken of er extern of intern aanvulling komt.

moodygrunn

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 11, 2022, 08:15:53
Helemaal eens, wij 2,5m voor Alex, 1,5m voor die Noor en de rest is om de openstaande rekening bij van der valk te betalen
In Henk en Sandor we trust

Noordcambuur

Als Alex weggaat moet er een nieuwe linksachter komen Syla komt nog tekort.
En van het geld wat er overblijft die Noor halen.

J.v.G.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 11, 2022, 08:48:16
Als Alex weggaat moet er een nieuwe linksachter komen Syla komt nog tekort.
En van het geld wat er overblijft die Noor halen.
Sylla mooi laten spelen bij vertrek Bangura, hoe meer hij speelt hoe beter hij wordt, hij wordt de nieuwe groei briljant.

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 11, 2022, 08:57:09
Sylla mooi laten spelen bij vertrek Bangura, hoe meer hij speelt hoe beter hij wordt, hij wordt de nieuwe groei briljant.
door spelen word hij beter idd. Ik vraag mij ook af of hij het een paar wedstrijden kan volhouden fysiek en zonder kaarten. Moet dan sowieso nog een goede back bij.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2022, 09:04:21
door spelen word hij beter idd. Ik vraag mij ook af of hij het een paar wedstrijden kan volhouden fysiek en zonder kaarten. Moet dan sowieso nog een goede back bij.
Dat lukte hem einde competitie toen Bangura geblesseerd was ook prima toch?

Bernardo

Zou Sylla ook gewoon de kans geven, je hebt Sambissa eventueel nog achter de hand.

J.v.G.

Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2022, 09:06:38
Zou Sylla ook gewoon de kans geven, je hebt Sambissa eventueel nog achter de hand.
Inderdaad, en ik weet niet hoe ver die jongen is die van Twente is gekomen, anders die bij het eerste halen om mee te trainen..

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 11, 2022, 09:08:52
Inderdaad, en ik weet niet hoe ver die jongen is die van Twente is gekomen, anders die bij het eerste halen om mee te trainen..
ook dat is weer een goede gedachte. Tis geen eerste div h? .

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 11, 2022, 09:06:25
Dat lukte hem einde competitie toen Bangura geblesseerd was ook prima toch?
ook toen waren er veel pijltjes h? en zag je ook dat hij na een uur op was en op zijn tenen liep. Ik ben ook erg gecharmeerd van sylla hoor

Bankzitter

Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2022, 09:06:38

En ook Sai kan linksback spelen, opties genoeg. Allemaal wel minder dan Alex, dat wel.

CambuurAmersfoort

Bedrag rond de 2 tot 2.5 miljoen en ik zou hem verkopen. Heeft het uitstekend gedaan maar dit is wel het moment om ook een keer waarde te verzilveren.

En voor Bangura heel mooi als hij Feyenoord alsnog kan laten zien wat hij kan.

sunderland

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 11, 2022, 09:21:24
Bedrag rond de 2 tot 2.5 miljoen en ik zou hem verkopen. Heeft het uitstekend gedaan maar dit is wel het moment om ook een keer waarde te verzilveren.

En voor Bangura heel mooi als hij Feyenoord alsnog kan laten zien wat hij kan.
met nog een contract voor ??n jaar zal dat denk ik ergens tussen de 6 ton en 9 ton zijn ..