Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2022, 09:24:28
met nog een contract voor ??n jaar zal dat denk ik ergens tussen de 6 ton en 9 ton zijn ..

2 jaar contract, is nog een optie

sunderland

Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2022, 09:25:08
2 jaar contract.
ah dan kan het wel 1.5 mil zijn of ik hoop meer.

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 11, 2022, 09:21:24
Bedrag rond de 2 tot 2.5 miljoen en ik zou hem verkopen. Heeft het uitstekend gedaan maar dit is wel het moment om ook een keer waarde te verzilveren.

En voor Bangura heel mooi als hij Feyenoord alsnog kan laten zien wat hij kan.

Natuurlijk zouden wij hem voor dat bedrag verkopen. Maar dat gaat niemand op dit moment betalen..

Galdiano

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2022, 09:24:28
met nog een contract voor ??n jaar zal dat denk ik ergens tussen de 6 ton en 9 ton zijn ..

Heeft nog 2 jaar.
1 jaar + optie  ;)

In deze markt is een bedrag van 2 miljoen echt wel realistisch.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Lore op augustus 11, 2022, 09:37:58
Natuurlijk zouden wij hem voor dat bedrag verkopen. Maar dat gaat niemand op dit moment betalen..

Dan moet je hem lekker houden.

Noordcambuur

Cambuur Leeuwarden kan het geld wel gebruiken na de winterstop is Alex minder waard dus nu verkopen tussen 1.5 - 2 miljoen.
Strikje er omheen en klaar.

De Gast

Tuurlijk. De opvolger staat klaar. Moet geen probleem zijn.

moodygrunn

Kan het ook zijn dat er een 2e club ge?nteresseerd is, en dat dit nieuwsbericht een 1-2-tje tussen Slot en vd Belt/Foeke is om de prijs op te drijven?
In Henk en Sandor we trust

justremco

Feyenoord heeft bij SC Cambuur ge?nformeerd naar de mogelijkheden om linksback Alex Bangura over te nemen, bevestigt technisch manager Foeke Booy desgevraagd na de berichtgeving van @1908nl eerder op de dag. Bericht zo op @VI_nl.

papier

Zou een prachtige transfer zijn.

Scc4-ever

Citaat van: Noordcambuur op augustus 11, 2022, 10:03:03
Cambuur Leeuwarden kan het geld wel gebruiken na de winterstop is Alex minder waard dus nu verkopen tussen 1.5 - 2 miljoen.
Strikje er omheen en klaar.
ja voor die bedragen sowieso verkopen. Lager niet. En daarbij t zou voor Bangura een hele mooie transfer zijn ook.

zeewolde

Er wordt door een aantal wel heel luchtig gedaan over een mogelijk vertrek  als Bangura vertrekt gaan we er gewoon op achteruit. Sylla heeft dat nivo nogniet. Met een wankele achterhoede je enige zekerheid daar weghalen maakt het dit seizoen alleen maar moeilijker.

Gronkowski

Bij een bod van 2 miljoen zou ik hem laten gaan. Sinds vertrek Kallon is hij het een beetje kwijt, en met Sylla heb je voorlopig een gretige en talentvolle vervanger. Er kan dan altijd nog een bij.

Met dat geld zou je de gewilde linksbuiten kunnen halen...

michello

Als we Bangura voor 1,5 miljoen of meer kunnen verkopen, doen. Heb alleen m?n twijfels of we ook een goede vervanger kunnen halen. Als ze bij Feyenoord willen wachten, duidelijk zijn: Per dag komt er een ton bij.  :koffie

J.v.G.

Citaat van: Gronkowski op augustus 11, 2022, 14:58:58
Bij een bod van 2 miljoen zou ik hem laten gaan. Sinds vertrek Kallon is hij het een beetje kwijt, en met Sylla heb je voorlopig een gretige en talentvolle vervanger. Er kan dan altijd nog een bij.

Met dat geld zou je de gewilde linksbuiten kunnen halen...
Je kan dan verder investeren, verschil tussen vraag en laatste bod voor de Noorse vriend is 400k en wat Booy al zei het verschil is overbrugbaar. Misschien voor sorteren op vertrek Hoedemakers.