Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2022, 12:22:31
Aan de andere kant....
Het is een journalist die dit naar buiten brengt.
Hoe betrouwbaar is dit?

Als je goed luistert is het nog lang niet zo ver. Eerder speculatie dan dat er daadwerkelijk wat gaande is. JVG heeft nog nooit gelijk gehad wat transfers betreft dus dat zou een unicum zijn  :_schater

Scc4-ever

Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2022, 13:25:51
Je hebt nog Sylla en Sambissa
Kun je in de winterstop altijd verder kijken.
Zou kunnen. Al vind ik sambissa als vleugelaanvaller ook wel leuk hoor. En Sylla vind ik nog niet helemaal er klaar voor(heeft nog wat tijd nodig). T liefst zie ik wel dat ze nu al kijken voor een vervanger voor bangura.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2022, 13:25:51
Je hebt nog Sylla en Sambissa
Kun je in de winterstop altijd verder kijken.

Zeker eerst je selectie verzwakken en dan in de winter maar weer kijken. Er dan op de laatste dag achter komen dat er toch geen geschikte vervanger is....

Persoonlijk zie ik van de week mocht Bangura verkocht worden zsm ook een vervanger + een linksbuiten.
Als je Hendriks en Ter Heide verkoopt/ verhuurt dan kun je in de winterstop wel kijken of er nog vervanging voor moet  komen.

anderszchristian

Citaat van: Scc4-ever op augustus 16, 2022, 13:21:54
er moet dan ook nog een vervanger gehaald worden voor bangura hoor. En daarbij ik vraag me af of cambuur echt heel veel geld wil uitgeven om die Noor binnen te halen.

Het verschil tussen vraag en aanbod bedroeg 'een paar ton'. Het lijkt mij dat een eventuele transferopbrengst van Bangura los staat van de biedingen die Cambuur tot dusver heeft gedaan en dus zou je van dit bedrag prima een vervanger kunnen halen en een nieuwe bieding kunnen doen op Sahraoui.

poelie-lwd

Citaat van: J.v.G. op augustus 16, 2022, 11:36:23
Er is al meer geboden door de buitenlandse club, hoorde ik.

Brighton i presume? 8) mooi dat er een buitenlandse club belangstelling heeft want dan kunnen we veel meer vragen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

J.v.G.

Citaat van: michello op augustus 16, 2022, 13:27:02
Als je goed luistert is het nog lang niet zo ver. Eerder speculatie dan dat er daadwerkelijk wat gaande is. JVG heeft nog nooit gelijk gehad wat transfers betreft dus dat zou een unicum zijn  :_schater
Aldus het kutje van de groep die mij via Twitter vraagt om mijn bronnen en denkt daar een(eerlijk) antwoordt op te krijgen. :_schater :_schater :_schater

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2022, 13:34:37
Brighton i presume? 8) mooi dat er een buitenlandse club belangstelling heeft want dan kunnen we veel meer vragen.
Weet ik niet het gaat om een Engelse of Franse club die een bod heeft gedaan..

michello

Citaat van: J.v.G. op augustus 16, 2022, 13:37:12
Aldus het kutje van de groep die mij via Twitter vraagt om mijn bronnen en denkt daar een(eerlijk) antwoordt op te krijgen. :_schater :_schater :_schater

Door een k*tje op je p*k getrapt?  :proost
Die bronnen zijn niet altijd even goed ingelicht dan.  :_schater
Het zou de eerste keer zijn dat het nu klopt. We zullen zien..

J.v.G.

Citaat van: michello op augustus 16, 2022, 13:45:36
Door een k*tje op je p*k getrapt?  :proost
Die bronnen zijn niet altijd even goed ingelicht dan.  :_schater
Het zou de eerste keer zijn dat het nu klopt. We zullen zien..
Als je van te voren wordt gewaarschuwd, kan je nooit op je pik getrapt worden, tenminste in mijn geval ;)

Cor

Noem mij hier eens 1 naam die het hier wel regelmatig bij het goede eind heeft   :_schater :_schater :_schater

zeewolde

Citaat van: Cor op augustus 16, 2022, 13:57:57
Noem mij hier eens 1 naam die het hier wel regelmatig bij het goede eind heeft   :_schater :_schater :_schater

Specuveter :insane :insane

en Foeke zelf, of moet er ook echt hier op CO gepost worden?

sunderland

Citaat van: Cor op augustus 16, 2022, 13:57:57
net zoals dat hij niet op de training was vrijdag en dat hij niet zou spelen zaterdag. Kwam ook hier bij iemand vandaan die zich voordoet alsof hij alles weet

Geelblauwstiens

Citaat van: sunderland op augustus 16, 2022, 14:11:16
net zoals dat hij niet op de training was vrijdag en dat hij niet zou spelen zaterdag. Kwam ook hier bij iemand vandaan die zich voordoet alsof hij alles weet
De vraag van Cor was wie het hier soms wel bij het rechte eind heeft.

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 16, 2022, 15:10:48
De vraag van Cor was wie het hier soms wel bij het rechte eind heeft.

Kleine Correctie, niet soms maar regelmatig :koffie

anderszchristian

Op dit moment nog onhaalbaar, maar ik vind die Gijs Smal van Fc Twente wel een speler om in de gaten te houden. Lag in de voorbereiding al overhoop met Jans en zal in de loop van het seizoen minder aan spelen toekomen, aangezien ze Anass Salah-Eddine van Ajax hebben gehuurd voor zijn positie.