Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op juli 17, 2023, 17:58:47
Hoe kan jij dat nou weten?
nou dat is eerder op het forum gezet?.

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2023, 18:06:26
nou dat is eerder op het forum gezet?.

Dat vraagt Cambuur volgens de LC...dat is heel wat anders.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op juli 17, 2023, 18:15:41
Dat vraagt Cambuur volgens de LC...dat is heel wat anders.
dat zal het zijn :thumbsup

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2023, 18:26:14
dat zal het zijn :thumbsup

Dou bist niet heel snugger.. of wel?

Noordcambuur

Bankzitter

Toen LC dat bedrag noemde waren Booij/vd Belt nog verantwoordelijk.  We kunnen huidige vraagprijs niet weten.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2023, 08:20:39
Blijft Alex Bangura bij SC Cambuur? Als het aan hem ligt vertrekt hij naar het buitenland: 'Dit is het juiste moment'

?Blijf je Cambuurspeler??, vraagt een jonge supporter, terwijl hij hoopvol in de ogen van Alex Bangura (23) kijkt. ?Ik weet het nog niet?, antwoordt de linksback. Meer dan ooit tevoren kreeg hij zaterdag na de oefenwedstrijd tegen SSV Jeddeloh die ene vraag.

Marissa de Jong ? Vandaag, 06:55 ? Sport

Het publiek zoog het zaterdag in Koarnjum nog een keer in zich op. Voor je het weet was het immers de laatste keer. Met die enorme passen, met bijbehorende armbewegingen - alsof hij borstcrawlt door de lucht- gaf hij met de bal aan de voet zo twee en soms zelfs drie spelers van Jeddeloh het nakijken. Maar zo mogelijk nog tekenender voor Bangura is zijn ontwapenende glimlach.

Diezelfde glimlach kan niet verhullen wat zijn gedroomde bestemming is. ?Ik denk dat iedereen wel weet wat mijn voorkeur is?, zegt hij, grijnzend van oor tot oor. Engeland, dat zou hij prachtig vinden. ?Maar ik hou mijn opties open, ook voor een binnenlandse transfer, maar zelfs om te blijven als er niks komt.?

?Juiste moment?

Technisch directeur Eti?nne Reijnen gaf in een gesprek met Bangura aan dat de club ook zeker open staat voor een langer verblijf en een contractverlenging, maar ziet ook in dat een vertrek op dit moment voor beide partijen goed kan zijn. ?Zo verdient de club er ook nog wat aan?, aldus Bangura. Naar verluidt verlangt Cambuur zo?n 2 miljoen euro voor de linksback, die nog tot 2024 onder contract staat bij de club. Bangura: ?Deze club heeft mij een podium gegeven, maar ik denk dat dit het juiste moment voor beide partijen is om afscheid van elkaar te nemen.?

Aan interesse geen gebrek in ieder geval: vanuit Engeland, maar ook Nederland. Genoeg clubs hebben naar hem ge?nformeerd. ?Maar het is nu wachten tot er een bod op tafel komt?, weet hij. ?Dat ligt er nog niet.? Cambuur verkoopt Bangura liever vroeg dan laat, zodat Reijnen met een deel van het bedrag nog wat meer slagkracht krijgt op de transfermarkt. Het budget is nu erg klein.

Vooralsnog trok Cambuur drie spelers aan: Remco Balk van FC Utrecht, Fedde de Jong van AZ Alkmaar en de transfervrije doelman Yanick van Osch. Mogelijk komt daar deze week nog eentje bij: Youns El Hilali, jeugdspeler van AC Milan, is onderweg naar Cambuur, dat hem definitief vast wil leggen. Ook trainen er nog twee proefspelers mee: centrale verdediger Milan de Koe en doelman Jan de Boer.

Van jeugdspeler naar aanvoerder

Bangura kwam vijf jaar geleden vanuit de jeugd van Feyenoord naar Leeuwarden. Hij ontwikkelde zich al gauw tot basisspeler, international van Sierra Leona, het land waar hij is geboren, en droeg onder trainer Sjors Ultee de aanvoerdersband van SC Cambuur. Ultee koos voor Bangura vanwege diens werkethos, positieve instelling en professionaliteit.

Of hij zijn laatste minuten in het Cambuur-shirt al heeft gespeeld durft hij niet met zekerheid te stellen. ?Op dit moment is het echt lastig om te zeggen of ik blijf?, meent Bangura. ?Wie weet ben ik hier volgende week ook nog.? Aftellen doet hij daarom niet. ?Ik heb niet het gevoel dat het zo over kan zijn in het veld. Natuurlijk kan dat zo zijn, maar dat zien we dan wel.?

Supporters, jong en oud, zorgden zaterdag in ieder geval dat ze nog een handtekening en een kiekje met hem scoorden. ?Dat blijft bijzonder?, vertelt hij, terwijl zich achter hem alweer een rij kinderen vormt. Hun eerste vraag? ?Blijf je?? Een grote glimlach is zijn antwoord.
nou hier het stuk voor poetser?..

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2023, 20:36:29
nou vertel :?
nou vertel, bist snugger of niet  :_schater :_schater :_schater :devil of bist doctor snuggles

moodygrunn

Nou, ik denk dat poetser het verschil tussen een bod en de vraagprijs bedoelt. Als jij je auto op marktplaats zet komt er ook altijd zo'n bod. Waar de koper denkt dat als jij 10.000 euro voor je auto vraagt, dat 5.000 euro een goed bod is.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Wat is de bron van de LC ? "naar verluidt" zegt helemaal niks. Alleen als het van Reijnen komt is betrouwbaar of eventueel van de zaakwaarnemer van Bangura. Maar dan nog is zo'n vraagprijs onderdeel van het spel en zal het uiteindelijke bedrag altijd anders zijn.

papier

Het spel is op de wagen. Met nog pak hem beet een maand voor we starten en nog langer voor de transfermarkt sluit een goed moment. Laat de clubs maar bieden, een beetje de prijs opdrijven en hem op het juiste moment voor de juiste prijs laten gaan.

Delfzijl/Cambuur

Hij is van papier, maar een goed verstand.... helemaal mee eens.
Maar als je daadwerkelijk 2 mil kan cashen.....strik erom

Specuveter

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Cambuur per se twee miljoen wil hebben.
Zouden ze bij een bod van ander half miljoen en een prima doorverkoop clausule de poot stijf houden?

Cor

750.000,- dan zal het wel ophouden. Hoop dat Cambuur geleerd heeft van de fouten in het verleden en spelers niet het contract uit laat dienen.