Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2023, 21:00:45
zal wel voor het weekend wel rond zijn.

Hij zal wel gaan maar het bedrag is gebaseerd op aannames.

V-man

Ik heb het idee dat Engelse clubs 750 k een schijntje vinden maar voor onze begrippen een mooie opsteker. Het laatste seizoen was ook zeker niet zijn beste.

De Gast

Tsja daar moet je het dan maar mee doen. Een jaar geleden zou iedereen hier om lachen.

Het siert die jongen wel z'n contract puur voor Cambuur te hebben verlengd. Topgozer.

Noordcambuur

Citaat van: V-man op juli 26, 2023, 21:13:04
Ik heb het idee dat Engelse clubs 750 k een schijntje vinden maar voor onze begrippen een mooie opsteker. Het laatste seizoen was ook zeker niet zijn beste.
klopt en ik hoop wel op een doorverkoop percentage in het contract komt te staan.
En misschien een oefenwedstrijd  ;)

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op juli 26, 2023, 21:21:47
Tsja daar moet je het dan maar mee doen. Een jaar geleden zou iedereen hier om lachen.

Het siert die jongen wel z'n contract puur voor Cambuur te hebben verlengd. Topgozer.
zeker een topgozer we zullen hem gaan missen :y

V-man

Inderdaad topgozert! Ik zal nooit weer vergeten dat hij in die kampioensbus rond ging met de microfoon.

sunderland

7.5 ton is een schijntje voor een speler die zo goed is. Als hij bij NEC ofzo had gespeeld had het 1.5 miljoen geweest. Cambuur zit in een spagaat, hij had bijgetekend met de afspraak dat ie nu weg mocht en dat Cambuur zou mee werken

papier

Had ook wel meer gehoopt maar 750k is voor ons een mooi bedrag. Hij is meer waard is mijn idee maar Bangura gun ik zo'n stap wel. Hij past bij het engelse voetbal en heeft hier altijd 100% gegeven. Zich geweldig ontwikkelt en laten zien dat hij goed past in het team. Met zijn prachtige verslag vanuit de bus als hoogtepunt. En vergeet ook zijn goal niet tegen Telstar dat seizoen.

anderszchristian

Citaat van: sunderland op juli 26, 2023, 21:46:55
7.5 ton is een schijntje voor een speler die zo goed is. Als hij bij NEC ofzo had gespeeld had het 1.5 miljoen geweest. Cambuur zit in een spagaat, hij had bijgetekend met de afspraak dat ie nu weg mocht en dat Cambuur zou mee werken

Dat vind ik dus ook. Als je ziet voor wat voor bedragen Pec Zwolle spelers verkoopt na een 2e plaats in de KKD, Volendam een bod weigert van 1.6 miljoen op een speler die net een seizoen in de benen heeft en dan te bedenken dat wij twee jaar de KKD gedomineerd hebben zonder ook maar een speler te verkopen. Het blijft een manco dat wij geen spelers kunnen afleveren aan clubs op een hoger niveau, waardoor we slechts dit soort bedragen krijgen voor onze beste spelers. Ik zou zeggen; voortaan het ijzer smeden als het heet is, anders blijven we als club in deze vicieuze cirkel.

hobbes

Blijf de hele discussie op basis van een paar twitterberichten toch grappig vinden.

Bankzitter

Om het even in perspectief te zetten: de speler die Middlesborough op het oog had als linksback ging voor 4 miljoen pond naar Luton Town. Een miljoen tot 2 miljoen is echt niet een rare vraagprijs  voor een back in het Championship.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2023, 11:36:05
Om het even in perspectief te zetten: de speler die Middlesborough op het oog had als linksback ging voor 4 miljoen pond naar Luton Town. Een miljoen tot 2 miljoen is echt niet een rare vraagprijs  voor een back in het Championship.
en van Ewijk gaat van rond 4 miljoen naar Engeland?

grijskijker

Citaat van: hobbes op juli 27, 2023, 11:27:34
Blijf de hele discussie op basis van een paar twitterberichten toch grappig vinden.
Er is wel degelijk interesse en waar rook is....

papier

Citaat van: hobbes op juli 27, 2023, 11:27:34

Het stond ook al in de lokale media aldaar he:
CiteerReports from the Telegraph suggest that talks have started over a ?500,000 move, though reports earlier in the summer in the Netherlands suggested that the Dutch side were looking for a fee closer to ?1.5 million.

Laten we hopen dat ze dan in het midden uitkomen. Dat is handel.

papier

Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2023, 11:42:06
Er is wel degelijk interesse en waar rook is....

De betreffende account heeft bijna geen volgers en is ook niet echt actief. Daar kun je natuurlijk vraagtekens bij zeten.