Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: papier op juli 27, 2023, 12:14:16
De betreffende account heeft bijna geen volgers en is ook niet echt actief. Daar kun je natuurlijk vraagtekens bij zeten.
Ik ga van andere bronnen uit  ;)

papier

Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2023, 12:17:16
Ik ga van andere bronnen uit  ;)

Het gonst ook al wat langer dus het is zeker aannemelijk. Ik gun het hem van harte in ieder geval. Een speler die echt past bij Cambuur, een ontwikkeling die ook past bij de ontwikkeling die Cambuur heeft meegemaakt en een ontzettend leuke gast met dito uitstraling in interviews.

Vlampiep

Bangurais een top gozer die een mooie  club verdient.
Bij ons zijn ze natuurlik niet gek en weten ook van de bedragen die momenteel omgaan mbt tot gelik soortgelijke spelers.
Maar we weten niet op wat voor condities hij is gebleven en mag hij voor een gereduceerd bedrag vertrekken met een clausule op een volgende transfer. Maar misschien vertrekt hij ook wel tegen de hoofdprijs.

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op juli 27, 2023, 11:42:06
Er is wel degelijk interesse en waar rook is....

Er zal inderdaad intresse zijn, maar de genoemde bedragen zijn nergens op gebaseerd. We gaan het pas weten als de deal rond is.

Holwerd voor Cambuur

.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Wat zeg je Holwerd ik hoorde je niet.... :D

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 27, 2023, 14:00:26
Wat zeg je Holwerd ik hoorde je niet.... :D

Ik heb er wel vaker last van dat mensen mijn punt niet begrijpen, maar daar maak ik geen punt van hoor  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

cambuurmania

Dylan Vente van Roda jc naar Hibernian voor 900.000 euro.
Nog een eenjarig contract bij Roda.
Gewoon uit de keuken divisie.
Dan is 750.000 voor Bangura veel te weinig.
Moet echt naar minimaal een miljoen.

Teun Seun

Citaat van: cambuurmania op juli 27, 2023, 20:42:33
Dylan Vente van Roda jc naar Hibernian voor 900.000 euro.
Nog een eenjarig contract bij Roda.
Gewoon uit de keuken divisie.
Dan is 750.000 voor Bangura veel te weinig.
Moet echt naar minimaal een miljoen.

21 goals bij de nummer 15 van de KKD... Lijkt me wat knapper dan een linksback van een degradant.. Spits levert altijd meer op dan een verdediger...
7,5 ton is een goed bedrag voor ons

Bankzitter

21 goals in 38 wedstrijden, inclusief penalties. Met 8 wedstrijden tegen jeugdspelers ? ik vind het niet indrukwekkend. Ook niet genoeg om nacompetitie te halen.

cambuurmania

Citaat van: Teun Seun op juli 27, 2023, 21:05:38
21 goals bij de nummer 15 van de KKD... Lijkt me wat knapper dan een linksback van een degradant.. Spits levert altijd meer op dan een verdediger...
7,5 ton is een goed bedrag voor ons

Bangura is gewoon een hele goede back,bewijst hij al een paar jaar.
Wath the fuck maakt het nou uit dat hij bij een degradant wegkomt.
Als je goed bent ben je goed Cambuur moet een keer zakelijker worden,en het onderste uit de kan halen,wij beuren nooit genoeg voor onze topspelers.

el haj

Voor hoeveel ging die linksback van Zwolle weg nadat ze degradeerden? Mees de Wit dacht ik, ging die niet voor rond de twee miljoen? Die vond (en vind) ik echt niet beter..

anderszchristian

Citaat van: el haj op juli 27, 2023, 22:25:24
Voor hoeveel ging die linksback van Zwolle weg nadat ze degradeerden? Mees de Wit dacht ik, ging die niet voor rond de twee miljoen? Die vond (en vind) ik echt niet beter..

2,3 miljoen  :proost

PePe

Eigenlijk zit Cambuur altijd in de situatie, dat ze het geld nodig zijn. Zo is het nu nog.
Vorig jaar is er te weinig verkocht, zonder opbrengst zijn de spelers vertrokken. Dit moet nu niet weer.
Ik hoop dat deze situatie snel veranderd, dat ook hier duurder wordt verkocht.

papier

Citaat van: PePe op juli 27, 2023, 23:03:48
Eigenlijk zit Cambuur altijd in de situatie, dat ze het geld nodig zijn. Zo is het nu nog.
Vorig jaar is er te weinig verkocht, zonder opbrengst zijn de spelers vertrokken. Dit moet nu niet weer.
Ik hoop dat deze situatie snel veranderd, dat ook hier duurder wordt verkocht.

Is dat zo? Ik ken even de cijfers niet maar volgens mij hebben we verkoop niet per se nodig. Ja het NEV is laag dus we kunnen niet alsnog 750K uitgeven. Maar ook zonder een verkoop van Bangura kunnen we dit seizoen met zwarte cijfers afronden.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld onze zuiderburen. Zij zitten, mede door de constructie met het stadion, in de situatie waarbij ze niet alleen moeten verkopen om te kunnen kopen (zoals wij). Zij moeten ook verkopen om uberhaupt zwarte cijfers te draaien en dus om niet in te teren op hun eigen vermogen.