Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: okkele op augustus 06, 2023, 18:24:25
preston north end.
ik kan daar geen nps van maken.
Met een beetje fantasie en 1 van de namen van zijn link :D

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: okkele op augustus 06, 2023, 18:26:00
Nagel-patellasyndroom, een zeldzame genetische afwijking met onder andere afwijkingen aan nagels en beenderen
Narcistische persoonlijkheidsstoornis, een persoonlijkheidsstoornis
National Park Service, een Amerikaans federaal agentschap dat bevoegd is met het beheer van de nationale parken
Nationale Partij Suriname, een Surinaamse politieke partij
Naval Postgraduate School, een Amerikaanse universiteit van de marine
Nederlandse Programma Stichting, een voormalige Nederlandse omroeporganisatie
Net promoter score, een bedrijfskundige tool.

:proost

Nou dan merkt ie niet veel verschil met hier  :proost
Henk, held, bedankt

Bens

Benieuwd of er vandaag al iets horen over de transfer van Alex naar Engeland.

Oud Cambuur

Alex trainde vandaag gewoon mee Reijnen heeft ook nog even bij ons gestaan en die zei dat het allemaal wat moeizaam ging met een eventuele transfer ze laten hem niet gaan voor een laag bedrag. Ga er maar vanuit dat hij gewoon tegen Emmen speelt maar het kan zo anders zijn natuurlijk.

michello

De vissen lijken nog niet door te bijten. Zou hem inderdaad gewoon opstellen vrijdag.

grijskijker

Citaat van: michello op augustus 07, 2023, 13:33:25
De vissen lijken nog niet door te bijten. Zou hem inderdaad gewoon opstellen vrijdag.
En dan het risico nemen op een blessure wat een streep zet door een transfer? Weet wel dan ontploft het internet :_schater

Oud Cambuur

Hij traint toch ook gewoon mee en Cambuur betaald zijn salaris dan zou hij tot 1 september niet mee moeten voetballen en komt er geen transfer dan wel dan is het ook weggegooid geld. Zou hem als er deze week niks komt lekker laten meedoen de jonge heeft een goede instelling en we kunnen hem wel gebruiken lijkt mij.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 07, 2023, 13:38:07
En dan het risico nemen op een blessure wat een streep zet door een transfer? Weet wel dan ontploft het internet :_schater
ahhh nee je laten voetballen  :thumbsup

Noordcambuur

ahhh nee je laten voetballen  :thumbsup

michello

Dan kan je aan de gang blijven. Dat risico is er altijd. Hij kan ook twee assists geven en een wereldgoal maken. Lekker laten voetballen :proost

grijskijker

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 07, 2023, 13:43:39
Hij traint toch ook gewoon mee en Cambuur betaald zijn salaris dan zou hij tot 1 september niet mee moeten voetballen en komt er geen transfer dan wel dan is het ook weggegooid geld. Zou hem als er deze week niks komt lekker laten meedoen de jonge heeft een goede instelling en we kunnen hem wel gebruiken lijkt mij.
Hoezo de deadline van deze week? Wat ik begreep is een transfer wel dichtbij.. Ik zou het niet doen in ieder geval :thumbsup

grijskijker

Citaat van: michello op augustus 07, 2023, 13:45:45
Dan kan je aan de gang blijven. Dat risico is er altijd. Hij kan ook twee assists geven en een wereldgoal maken. Lekker laten voetballen :proost
Risico nemen of uitsluiten als het om voor Cambuur begrippen om veel geld gaat, ik zou het wel weten en Cambuur ook want anders had hij afgelopen vrijdag ook wel kunnen spelen ;)
Maar goed we gaan het zien..

SaVaGe

Die speelt opzeker vrijdag niet, bij ons.

Oud Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 07, 2023, 13:49:01
Hoezo de deadline van deze week? Wat ik begreep is een transfer wel dichtbij.. Ik zou het niet doen in ieder geval :thumbsup

Moet je dat maar ff aan Reijnen melden dat het bijna rond is zal hij blij mee zijn

SaVaGe

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 07, 2023, 14:08:16
Moet je dat maar ff aan Reijnen melden dat het bijna rond is zal hij blij mee zijn

Denk je dat meneer Reijnen dit zelf niet al weet?  :clint