Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: SaVaGe op augustus 07, 2023, 15:46:14
We gaan zien of Bangura vrijdag speelt of niet, daar ging het nu om  8)
het zou wel heel gek zijn dat hij niet speelt er staat wel wat op het spel h?.

SaVaGe

In deze fase van je carri?re, met zicht op een transfer gaan spelen, nee..  aint gonna happen!

Sylla maar voor z'n kans gaan.

Noordcambuur

Citaat van: SaVaGe op augustus 07, 2023, 16:20:47
In deze fase van je carri?re, met zicht op een transfer gaan spelen, nee..  aint gonna happen!

Sylla maar voor z'n kans gaan.
we zullen het zien met Sylla geen we echt geen punten pakken.

SaVaGe

Meer vertrouwen in Sylla dan in de rechtsback vd Meer (indien Caschili er niet bij is) die kan d'r echt helemaal niks van.

gobo

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2023, 16:48:54
we zullen het zien met Sylla geen we echt geen punten pakken.
Je dagelijkse dosis citroensap net weer opgedronken? Ongelooflijk, wat ben jij een zuur figuur.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Noordcambuur

Citaat van: gobo op augustus 07, 2023, 17:19:29
Je dagelijkse dosis citroensap net weer opgedronken? Ongelooflijk, wat ben jij een zuur figuur.
hest thuis ook spiegel kijk daar ff in?.

SCC

Citaat van: SaVaGe op augustus 07, 2023, 16:51:43
Meer vertrouwen in Sylla dan in de rechtsback vd Meer (indien Caschili er niet bij is) die kan d'r echt helemaal niks van.
Lekker opbouwend, is wel een eigen Leeuwarder jeugdspeler. Je kan ook zeggen: die heeft nog niet het niveau wat IK vind dat we moeten nastreven.
Die jongen gooit er in ieder geval veel energie in, rent z'n longen uit zijn lijf als hij rechtsback staat (aanvallende intenties), maar heeft inderdaad nog wel veel te leren. Dat kan ook niet anders als je zo weinig hebt gespeeld. Voor Sylla geldt exact hetzelfde overigens, behalve dat dat geen jongen uit eigen stad is.

oost

Die keren dat v/d Meer meespeelde  vond ik hem niet eem zo slecht zelfde geld ook voor syla. Hopelijk wordt bangs snel en voor een goed bedrag verkocht. Zou zonde zijn als hij volgende jaar ook weeeeer gratis de deur uitloopt

sunderland

Citaat van: SCC op augustus 07, 2023, 18:18:57
Lekker opbouwend, is wel een eigen Leeuwarder jeugdspeler. Je kan ook zeggen: die heeft nog niet het niveau wat IK vind dat we moeten nastreven.
Die jongen gooit er in ieder geval veel energie in, rent z'n longen uit zijn lijf als hij rechtsback staat (aanvallende intenties), maar heeft inderdaad nog wel veel te leren. Dat kan ook niet anders als je zo weinig hebt gespeeld. Voor Sylla geldt exact hetzelfde overigens, behalve dat dat geen jongen uit eigen stad is.
dus omdat ie uit Leeuwarden komt is het goed?

Bankzitter

Je mag Sylla ook niet met Bangura vergelijken.

poelie-lwd

En vd Meer niet met Doke  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2023, 18:35:29
En vd Meer niet met Doke  ;)
heb wel zelfde idee bij hun. Vd Meer geeft zijn directe tegenstander veel te veel ruimte en moest bij die eerste goal als eerste instappen naar binnen. Nu liepen ze alle vier achteruit waardoor die gast kon schieten. Of 1 van het centrum en dat hij daarachter naar binnen gaat

sunderland

Citaat van: oost op augustus 07, 2023, 18:23:09
Die keren dat v/d Meer meespeelde  vond ik hem niet eem zo slecht zelfde geld ook voor syla. Hopelijk wordt bangs snel en voor een goed bedrag verkocht. Zou zonde zijn als hij volgende jaar ook weeeeer gratis de deur uitloopt
maar niet zo slecht is toch niet goed genoeg?

papier

Denk dat Vd Meer 2e is na die gast van Zwolle. Dan nog een vervanger voor Bangs als hij vertrekt voor bij Sylla. Maar wat mij betreft gaan sowieso Vd Meer als Sylla minuten maken om zich te ontwikkelen, Bangura heeft die ook nodig gehad om zich te ontwikkelen. Er zit wel wat potentie in bij de beide heren maar ook nog zat ruimte om zich te verbeteren.

richard

Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2023, 14:31:10
Dat weet ik wel zeker. Trainen is wat anders dan een wedstrijd spelen. Is hard opweg naar de uitgang.
En cambuur gaat geen risico's nemen met een speler van pak hem beet 1 miljoen.

Zoals het nu staat speelt ie vrijdag gewoon. Er is niet geboden wat Cambuur wil en dat weet Bangura ook en die snapt dat. Dus zonder verdere goede biedingen speelt ie vrijdag.