Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Nog even een blundertje vrijdag of blessure en dan eindigen de vruchtbare jaren echt op EUR 0,00. Cambuur en verkopen  :zucht

Laat die jongen Sylla toch lekker spelen. Die moet het straks ook gaan doen en wacht al 1,5 jaar

sunderland

De beste moet toch spelen? Bangura kan je team op sleeptouw nemen met zijn power. Punten daar gaat het om.

De Gast

Die jongen zit helemaal niet met z?n hoofd bij de club. Laat lekker gaan. Het grote geld ben je toch al misgelopen met 1,5 jaar wanprestaties. Denk eens met een speler mee.

richard

Citaat van: De Gast op augustus 07, 2023, 20:53:09
Die jongen zit helemaal niet met z?n hoofd bij de club. Laat lekker gaan. Het grote geld ben je toch al misgelopen met 1,5 jaar wanprestaties. Denk eens met een speler mee.

Bangura heeft goede instelling komt wel goed.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 07, 2023, 19:34:42
Zoals het nu staat speelt ie vrijdag gewoon. Er is niet geboden wat Cambuur wil en dat weet Bangura ook en die snapt dat. Dus zonder verdere goede biedingen speelt ie vrijdag.
Heb jij direct contact met betrokkenen of geloof je wat er tijdens de training op de tribune rond gaat?

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 07, 2023, 21:09:48
Heb jij direct contact met betrokkenen of geloof je wat er tijdens de training op de tribune rond gaat?

Met Reijnen gesproken.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 07, 2023, 22:26:47
Met Reijnen gesproken.
En die gaat jou vertellen hoe het precies zit, mag ik dit bijzonder vinden? :_schater

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op augustus 07, 2023, 23:09:17
En die gaat jou vertellen hoe het precies zit, mag ik dit bijzonder vinden? :_schater

Reijnen is eerlijk. Tijdens Cambuur Culture cup ook gesproken met hem, en was heel open over de komst van El Hilali. :y  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2023, 23:22:30
Reijnen is eerlijk. Tijdens Cambuur Culture cup ook gesproken met hem, en was heel open over de komst van El Hilali. :y  :thumbsup
En is heel slim(kijk en luister zijn interviews maar terug hij praat veel maar zegt niets), weet precies wat hij naar buiten brengt en niet, en gaat niet aan een supporter vertellen hoe de onderhandelingen verlopen.
El Hilali was toen al kogeltje rond, dan kan je inderdaad wat zeggen :thumbsup

EdsjeSCC

Zoveel bijzonders is het toch ook weer niet, iedereen begrijpt wel dat ze nog niet genoeg hebben geboden anders was ie al weg. En zolang hij speler van Cambuur is kan hij spelen

okkele

Citaat van: Grijskijkert op augustus 07, 2023, 23:28:30
(kijk en luister zijn interviews maar terug hij praat veel maar zegt niets),:thumbsup
bijzonder dat dat bij reijnen positief is , zou bij booy of ultee niet gewaardeerd worden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 07, 2023, 23:09:17

Ga je weer?.geloof je het toch niet. Heeft verhaal gedaan hoe het met situatie Bangura was. Zaten nog wat meer mensen bij. Wacht nog steeds dat je bij training komt.

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 07, 2023, 23:28:30
En is heel slim(kijk en luister zijn interviews maar terug hij praat veel maar zegt niets), weet precies wat hij naar buiten brengt en niet, en gaat niet aan een supporter vertellen hoe de onderhandelingen verlopen.
El Hilali was toen al kogeltje rond, dan kan je inderdaad wat zeggen :thumbsup

Waarom wantrouw je zoveel mensen en waarom berusten jou antwoorden op waarheden?

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 07, 2023, 23:48:23
Ga je weer?.geloof je het toch niet. Heeft verhaal gedaan hoe het met situatie Bangura was. Zaten nog wat meer mensen bij. Wacht nog steeds dat je bij training komt.
Ik geloof wel dat hij wat gezegd heeft en met je gesproken heeft, maar hij heeft het achterste van zijn tong niet laten zien, zou het wel zo zijn ben als TD gelijk onbekwaam. Want hij weet dat het breed uit op internet beland.. En wat betreft de training toen ik er was was jij er niet en ik ben nu in de ochtend bij de fysio en in deze periode mag je blij zijn dat je een afspraak kan krijgen...

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 07, 2023, 23:51:24
Waarom wantrouw je zoveel mensen en waarom berusten jou antwoorden op waarheden?
Omdat ik wbt El Hilali vrijdag al wist dat hij na het weekend naar Nederland zou komen en heb dit ook tegen een aantal mensen hier gezegd. Waarom zou ik mensen moeten vertrouwen, als ik zeker weet dat er iets niet klopt?