Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 08, 2023, 00:06:19
Ik geloof wel dat hij wat gezegd heeft en met je gesproken heeft, maar hij heeft het achterste van zijn tong niet laten zien, zou het wel zo zijn ben als TD gelijk onbekwaam. Want hij weet dat het breed uit op internet beland.. En wat betreft de training toen ik er was was jij er niet en ik ben nu in de ochtend bij de fysio en in deze periode mag je blij zijn dat je een afspraak kan krijgen...

Elke ochtend fysio? Training was vandaag in de middag?. En voor wat betreft Reijnen geloof wat je wilt geloven ik zeg wat hij gezegd heeft en dat hebben meerdere mensen ook gehoord die er waren, welgeteld 4 man.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 08, 2023, 00:16:45
Elke ochtend fysio? Training was vandaag in de middag?. En voor wat betreft Reijnen geloof wat je wilt geloven ik zeg wat hij gezegd heeft en dat hebben meerdere mensen ook gehoord die er waren, welgeteld 4 man.
Je moet wat om in beweging te blijven.. En de 4 man zal wel. Je weet wat het betekend als iemand het achterste van zijn niet laat zien?

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 08, 2023, 00:22:41
Je moet wat om in beweging te blijven.. En de 4 man zal wel. Je weet wat het betekend als iemand het achterste van zijn niet laat zien?

Laat maar jij wil en zult het laatste woord hebben en je gelijk en daarmee jezelf laten zien als iemand die het aan rechte eind heeft en daarmee andere mensen als ?dom? ?onnozel? neer te zetten, zonder het zo te noemen. Zie je binnenkort misschien. Ben hier wel weer klaar met posten. Veel plezier nog.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 08, 2023, 00:29:13
Laat maar jij wil en zult het laatste woord hebben en je gelijk en daarmee jezelf laten zien als iemand die het aan rechte eind heeft en daarmee andere mensen als ?dom? ?onnozel? neer te zetten, zonder het zo te noemen. Zie je binnenkort misschien. Ben hier wel weer klaar met posten. Veel plezier nog.
:thumbsup

SaVaGe

Bijzonder dat een technisch directeur het complete transferbeleid gaat doorspreken met een clubje mensen dat doorgaans altijd negatief is en alles afzeikt, die man is hier te intelligent voor.

De Gast

Complete transferbeleid? Daar gaat het hier toch niet om.

Wees blij dat er nog wat mensen kritisch zijn. Dat zijn vaak degenen die het meest betrokken zijn bij de club.

papier

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2023, 07:25:36

Wees blij dat er nog wat mensen kritisch zijn. Dat zijn vaak degenen die het meest betrokken zijn bij de club.

Betekent overigens niet dat betrokkenheid betekent dat je maar ongenuanceerd en ongefundeerd kritiek kan leveren.

SaVaGe

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2023, 07:25:36

Zou jij het accepteren als jouw werkgever (indien je werk hebt) met jan en alleman gaat bespreken wat jij binnen een organisatie verdiend? Als een speler in gesprek is met een andere club houdt je dat binnenkamers en bespreek je niet met een clubje supporters welke doorgaans elke dag op de training zit. Wildgroei aan roddels ontstaat op deze manier.

richard

Citaat van: SaVaGe op augustus 08, 2023, 07:53:00
Zou jij het accepteren als jouw werkgever (indien je werk hebt) met jan en alleman gaat bespreken wat jij binnen een organisatie verdiend? Als een speler in gesprek is met een andere club houdt je dat binnenkamers en bespreek je niet met een clubje supporters welke doorgaans elke dag op de training zit. Wildgroei aan roddels ontstaat op deze manier.

Echt wat een dom gelul zeg. We zitten rustig training te kijken Reijnen komt even
praatje maken hebben het even over Bangura en hij zegt dat het bod wat er is geweest niet voldoende is voor Cambuur heeft daar over gesproken met Bangura en wij vroegen dan kan hij dus vrijdag gewoon spelen? Ja was zijn antwoord afhankelijk van ontwikkelingen en ook gaf ie nog aan dat ie Bangura er graag zou bij willen houden dus daarom wachten op juiste bod. Maakt toch niet een bal uit? Is gewoon eerlijk en netjes.

richard

Citaat van: SaVaGe op augustus 08, 2023, 06:32:00
Bijzonder dat een technisch directeur het complete transferbeleid gaat doorspreken met een clubje mensen dat doorgaans altijd negatief is en alles afzeikt, die man is hier te intelligent voor.

Knap dat jij weet wie er bij zaten en weet dat ze negatief zijn en alles afzeikt?

Specuveter

Kunnen de heren hun gesprek vervolgen in een privegesprek?
En kunnen we het nu verder over Bangura hebben?

SaVaGe

Citaat van: richard op augustus 08, 2023, 08:30:28
Echt wat een dom gelul zeg. We zitten rustig training te kijken Reijnen komt even
praatje maken hebben het even over Bangura en hij zegt dat het bod wat er is geweest niet voldoende is voor Cambuur heeft daar over gesproken met Bangura en wij vroegen dan kan hij dus vrijdag gewoon spelen? Ja was zijn antwoord afhankelijk van ontwikkelingen en ook gaf ie nog aan dat ie Bangura er graag zou bij willen houden dus daarom wachten op juiste bod. Maakt toch niet een bal uit? Is gewoon eerlijk en netjes.

Waar staat hier dan dat het over Swansea zou gaan, waar dit hele geneuzel over gaat? Zal wel over het Italiaanse bod zijn geweest, ja die was ver ondermaats.

richard

Citaat van: SaVaGe op augustus 08, 2023, 08:38:54
Waar staat hier dan dat het over Swansea zou gaan, waar dit hele geneuzel over gaat? Zal wel over het Italiaanse bod zijn geweest, ja die was ver ondermaats.

Hij heeft helemaal geen clubs genoemd is ook niet belangrijk.

SaVaGe

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 07, 2023, 14:26:39
Hij was in onderhandeling met Swansea maar die schakelt door naar  Nathan Tjoe-A-On va Excelsior dan neem ik aan dat de gesprekken met Alex afgekapt zijn.

Richard, volgens mij staat hier Swansea, toch?

Dat bedoel ik dus met de wildgroei aan roddels hier  :O

richard

Citaat van: SaVaGe op augustus 08, 2023, 08:49:22
Richard, volgens mij staat hier Swansea, toch?

Dat bedoel ik dus met de wildgroei aan roddels hier  :O

Daar heb ik het niet over toch?