Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

SaVaGe

Citaat van: richard op augustus 08, 2023, 08:53:01
Daar heb ik het niet over toch?

Dat is waar het de afgelopen 3 pagina's over ging  :_schater

Streep eronder..

We zullen zien of hij vrijdag mee speelt !

SCC

Citaat van: sunderland op augustus 07, 2023, 18:26:56
dus omdat ie uit Leeuwarden komt is het goed?
Nee, zeker niet. Maar iets meer krediet/ kans voor eigen spelers is wat ik ermee wil zeggen.

EdsjeSCC

Citaat van: SaVaGe op augustus 08, 2023, 08:55:09
Dat is waar het de afgelopen 3 pagina's over ging  :_schater

Streep eronder..

We zullen zien of hij vrijdag mee speelt !

Eigenlijk ging het erover of Bangura eventueel kan/gaat spelen vrijdag en toen zei richard dat hij wel een goede instelling heeft en dat wel goed komt.

sunderland

Citaat van: SCC op augustus 08, 2023, 09:31:25
Nee, zeker niet. Maar iets meer krediet/ kans voor eigen spelers is wat ik ermee wil zeggen.
bij mij heeft iedereen de zelfde krediet. De beste moet spelen. Dus als vd Meer de beste is moet ie spelen en ik houd er wel rekening mee idd dat ik dingen wat minder kritisch benoem die hij fout doet. Ik zei ook eerder dat ie veel te ver van zijn man afstaat. Had ook kunnen zeggen dat ie zeer slecht verdedigde. Dat dus :)

zeewolde

Wou het ook net plaatsen.
Een linkerflankspeler hebben ze het over

Noordcambuur

Citaat van: Rogers op augustus 08, 2023, 18:02:34
Saint Etienne ook ge?nteresseerd lijkt het.

https://twitter.com/TransfersNNL/status/1688917404578127874?t=hEO0RlhU2GYU3IibBU49mQ&s=19
dan moet hij wel spelen a.s. vrijdag om zijn ontwikkelingen te volgen :y

Bankzitter

Pff vind het bloedlink gezien de transferwaarde, maar goed Reijnen is verantwoordelijk en die vind het risico aanvaardbaar.

Oud Cambuur

Is heel normaal dat hij speelt al waren er een paar profesoren hier die zeker wisten dat hij niet ging spelen. Hij wordt door cambuur betaald om te voetballen en niet op de tribune te zitten en maar wachten op een eventuele transfer. Over de inzet van Alex hoef je echt niet in te zitten gaat voor de volle 100%. En als er clubs hem zo graag willen hebben ze willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang dan moeten ze gewoon betalen wat cambuur vraagt.

SaVaGe

Professoren nog wel, wijsneus. De vlag hing er vorige week compleet anders voor. En goed, het kan alsnog vandaag, en dan speelt hij alsnog niet.

Maar jij weet natuurlijk alle ins en outs van het nooit gevoerde onderhandelingsgesprek met Swansea, ouwe roddeltante l8l

PePe

Er zijn ge?nteresseerde clubs volgens de media, ik vind de onderhandelingen wel lang duren, hieruit maak ik op dat ze niet snel of niet de gewenste vraagprijs willen betalen. (Wel goed dat Cambuur aan de vraagprijs blijft vasthouden)

SaVaGe

Citaat van: PePe op augustus 11, 2023, 13:16:44
Er zijn ge?nteresseerde clubs volgens de media, ik vind de onderhandelingen wel lang duren, hieruit maak ik op dat ze niet snel of niet de gewenste vraagprijs willen betalen. (Wel goed dat Cambuur aan de vraagprijs blijft vasthouden)

Spelen natuurlijk meer factoren mee, moet de biedende club eerst verkopen? Dan is het natuurlijk weer afhankelijk van die kopende club en vice versa.

Oud Cambuur

en alles weer proberen recht te lullen dat is ook een gave over wijsneuzen gesproken  :_schater :_schater :_schater :_schater

SaVaGe

Rechtlullen, oke.
A. Onderhandelingen lopen, stroever dan gedacht.
B. Indien geen akkoord, zal hij spelen, waar het vrijdag j
L niet op leek.
C. Als er in de komende uren witte rook is, speelt Sylla
Dit zijn feiten.

Jij, Oud Cambuur, jij plaatst hier complete onzin verhalen met je onderhandelinggesprekken tussen Cambuur - bangura / Swansea.

Dus geen idee welke kant je nu precies op wilt, ik zou zeggen: MAND!