Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

"Gewoon vooruit met gestrekt been. Ik trek mijn voet niet terug. Zolang ik dit mooie logo draag, doe ik alles voor deze club."

Dit is praat |:)  Zou zomaar eens zijn laatste wedstrijd voor Cambuur kunnen zijn, deze man verdiend een waardig afscheid. Hopelijk met 3 punten en het publiek dat voor hem op de banken staat.  |:) |:) |:)

Oud Cambuur

Dat Swansea verhaal heb ik van iemand die hoog in de cambuur organisatie zit, dus als dat niet klopt prima zit de beste man te liegen. Prima maar jij gaat voor mij niet bepalen wat ik wel of niet zeg en ken je wel een middelvingerpoppetje gebruiken. Er is ook nog zoiets als iemands mening repecteren al ben je het er niet mee eens en dat je op een training wat hoort en dat het dan niet in iemands straatje past is ook goed maar ook met dat respecteer elkaar i.p.v. iemand voor oud vuil uit te maken

EdsjeSCC

Oud Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 11, 2023, 13:03:39
Dat heb je met oude mensen die hebben niks beters te doen als roddelen :zweep :_schater

En dat zegt iemand die nooit een training bekijkt en amper een wedstrijd live bijwoont. Toen ik 3 weken terug melde dat er niks meer bijkomt of er moet wat verkocht worden was jou antwoord dat zuig je uit je grote duim. Nou je ziet het er is sindsdien niks meer bijgekomen ook voor jou geld respecteer elkaars mening iedereen hoort wel eens wat en als dat dan geplaatst wordt en je bent het er niet mee eens prima reageer er dan niet op je hoeft hier niet elke keer je eigen mening door te drukken.

SaVaGe

Ken je wel de defenitie van een mening?

Het is te hopen dat Bangura of snel verkocht is, en/of vanavond zonder kleerscheuren er van af komt.

En die middelvingers, steek die maar lekker op een plek waar de zon niet schijnt.

Specuveter

Gaan we weer...
Stuur elkaar dan een priv? bericht

De Gast

Citaat van: Stiens op augustus 11, 2023, 13:46:12
"Gewoon vooruit met gestrekt been. Ik trek mijn voet niet terug. Zolang ik dit mooie logo draag, doe ik alles voor deze club."

Dit is praat |:)  Zou zomaar eens zijn laatste wedstrijd voor Cambuur kunnen zijn, deze man verdiend een waardig afscheid. Hopelijk met 3 punten en het publiek dat voor hem op de banken staat.  |:) |:) |:)

Geen enkel chagrijn. Valt hem te prijzen. Nu mist hij de voorbereiding elders ook weer. Ik krijg wel een beetje bij Cambuur het gevoel dat we geen makkelijke club zijn om mee te onderhandelen. Beloftes richting spelers worden er gemaakt maar als het eenmaal zover is dan is het maar moeilijk moeilijk moeilijk.

Bernardo

Citaat van: De Gast op augustus 11, 2023, 14:15:57
Geen enkel chagrijn. Valt hem te prijzen. Nu mist hij de voorbereiding elders ook weer. Ik krijg wel een beetje bij Cambuur het gevoel dat we geen makkelijke club zijn om mee te onderhandelen. Beloftes richting spelers worden er gemaakt maar als het eenmaal zover is dan is het maar moeilijk moeilijk moeilijk.
Toch lijkt dat bij Bangura niet het geval, want hij lijkt het allemaal prima te vinden. Zijn blijkbaar duidelijke afspraken met hem gemaakt.

Eewal

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 11, 2023, 13:48:06
Dat Swansea verhaal heb ik van iemand die hoog in de cambuur organisatie zit, dus als dat niet klopt prima zit de beste man te liegen. Prima maar jij gaat voor mij niet bepalen wat ik wel of niet zeg en ken je wel een middelvingerpoppetje gebruiken. Er is ook nog zoiets als iemands mening repecteren al ben je het er niet mee eens en dat je op een training wat hoort en dat het dan niet in iemands straatje past is ook goed maar ook met dat respecteer elkaar i.p.v. iemand voor oud vuil uit te maken
je kunt net zo goed een naam noemen, hoog in de organisatie bij  cambuur zitten kan niet, vrij platte structuur hoor  8)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 11, 2023, 14:09:36
Gaan we weer...
Stuur elkaar dan een priv? bericht
Psies ik wordt er ook helemaal wild van. Maar ga deze dag niet laten verpesten vandaag, ga lekker weer rond 1800 in de auto en wat hoop ik toch op een heerlijke avond |:)

Destroyer

Gooi m r maar even in... Nog nieuws over bangura?  :zweep
** Poolwinner 18/19 - 21/22

bok

Ja volgens wat ik gehoord heb zijn ze in onderhandeling. Maar is stop gezet om na de wedstrijd verder te gaan. Dus nog niet rond

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op augustus 11, 2023, 14:56:55
Gooi m r maar even in... Nog nieuws over bangura?  :zweep
staat vanavond in de basiself  :thumbsup

zeewolde

Bob Paisley

Was niet helemaal zichzelf vond ik