Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: PePe op augustus 16, 2023, 21:52:51
Het is gewoon bekend, dat Cambuur spelers voor weinig geld verkoopt.
Maar dat is nu voorbij, nu naar waarde betalen.

Wie dan? Want we verkopen eigenlijk zelden iets?

Los daarvan werkt het in de voetballerij altijd wat vreemd in mijn ogen. Ajax verkoopt een of andere speler die niets heeft laten zien voor 6 miljoen, komt een speler van hetzelfde niveau van PEC dan kost hij de helft. Andersom moet Ajax weer meer betalen voor dezelfde speler tov een FC Twente. Waarmee ik aan wil geven dat we ook een naam op moeten bouwen in het verkopen van spelers, zoals PEC dat heeft.

Sonnema

Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2023, 07:02:35
Als je nu 7 ton direct kan investeren in 3/4 nieuwe spelers, dan moet je dat doen.
Het is veel belangrijker wat je met het geld doet, dan hoe hoog het bedrag is.
Goede jongen spelers halen en omringen met wat ervaring, dan komt dat miljoen wel een keer.

Het is bijna 1 september, veel langer wachten kan ook niet met deze smalle groep.

Van die 7 ton blijft niet veel over hoor, dus wat je zegt 3/4 spelers investeren is niet mogelijk. Eerder 1 of 2 speler kun je dan naar gaan kijken, gaat nog geld naar Bangura zelf en zijn zaakwaarnemer. Denk dat Cambuur daarom het maximale er probeert uit te halen.

Robinho

zeker waar maar zal toch niet zo zijn dat hij zo gratis de deur uitloopt volgend jaar. Misschien maar gewoon tevreden zijn met 750 K en dan een goed deal sluiten bij doorverkoop. Idd als je ziet welke spelers er gratis zijn vertrokken kun je wel stellen dat er nog veel moet gebeuren

papier

Citaat van: Robinho op augustus 17, 2023, 09:13:44
zeker waar maar zal toch niet zo zijn dat hij zo gratis de deur uitloopt volgend jaar. Misschien maar gewoon tevreden zijn met 750 K en dan een goed deal sluiten bij doorverkoop. Idd als je ziet welke spelers er gratis zijn vertrokken kun je wel stellen dat er nog veel moet gebeuren

750K zou nog steeds de duurste verkoop ooit zijn als ik er niet naast zit....

Stiens

Volgens Britse media heeft Swansea nog steeds sluimerende interesse in Bangura, ondanks het aantrekken van Tjoe-A-On

Bankzitter

Citaat van: Sonnema op augustus 17, 2023, 08:48:04
Van die 7 ton blijft niet veel over hoor, dus wat je zegt 3/4 spelers investeren is niet mogelijk. Eerder 1 of 2 speler kun je dan naar gaan kijken, gaat nog geld naar Bangura zelf en zijn zaakwaarnemer. Denk dat Cambuur daarom het maximale er probeert uit te halen.

Daarom ook ?als? ;)
Een goede investeerder kan van 7 ton wel 2 miljoen maken. Een slechte kan een miljoen met een jaar verspeelt hebben.

Anders Bert maar eens vragen hoe je hard onderhandelt en slim investeert. Kippen of spelers zal niet zo veel verschillen  :zweep

grijskijker

Citaat van: papier op augustus 17, 2023, 09:22:20
750K zou nog steeds de duurste verkoop ooit zijn als ik er niet naast zit....
Ze(st Etienne) komen op korte termijn met een 2e bod, zal wel richting de 900K gaan, ik denk dat Reijnen dan wel toehapt...

papier

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 09:48:26
Ze(st Etienne) komen op korte termijn met een 2e bod, zal wel richting de 900K gaan, ik denk dat Reijnen dan wel toehapt...

Hoop het. Denk dat Reijnen het dan erg goed heeft gedaan. En hopelijk nog een oefenwedstrijdje erbij ook, dat zou fantastisch zijn (liever Engeland dan btw).

Drumfather SCC

Cambuur zou eigenlijk een keiharde onderhandelaar aan moeten trekken zoals je soms ook wel op TV ziet;

Verkoop je niet? Dan loop je geld mis en heb je mogelijk een ontevreden werknemer
Verkoop je te laat? Dan kun je niet tijdig herinvesteren en loop je achter de feiten aan
Blijf je koppig aan je prijs en kijk je niet verder? Dan kan alles klappen en heeft niemand wat.

Cambuur moet echt eens wat meer daadkracht krijgen en niet als nitwits blijven handelen.

Zie het geval Hoedemakers inderdaad maar; Geen geld voor gekregen en Mees bleef ontevreden achter en was totaal geen aanwinst meer
Dit had je kunnen voorkomen en zo had je in mijn ogen ook weer kunnen investeren.

Ik hoop dat ze leren van hun fouten maar heel eerlijk?
Ik zie het wel weer fout gaan of te laat rond komen zodat je visieloos weer met paniekaankopen aan komt schijten in plaats van gerichte kwaliteit

Cambuur heeft nog h??l veel te leren ?n te winnen op dit gebied

Specuveter

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 17, 2023, 11:38:00
Cambuur zou eigenlijk een keiharde onderhandelaar aan moeten trekken zoals je soms ook wel op TV ziet;

Verkoop je niet? Dan loop je geld mis en heb je mogelijk een ontevreden werknemer
Verkoop je te laat? Dan kun je niet tijdig herinvesteren en loop je achter de feiten aan
Blijf je koppig aan je prijs en kijk je niet verder? Dan kan alles klappen en heeft niemand wat.

Cambuur moet echt eens wat meer daadkracht krijgen en niet als nitwits blijven handelen.

Zie het geval Hoedemakers inderdaad maar; Geen geld voor gekregen en Mees bleef ontevreden achter en was totaal geen aanwinst meer
Dit had je kunnen voorkomen en zo had je in mijn ogen ook weer kunnen investeren.

Ik zie het wel weer fout gaan of te laat rond komen zodat je visieloos weer met paniekaankopen aan komt schijten in plaats van gerichte kwaliteit

Zullen we eerst maar even afwachten hoe dit af gaat lopen.
Ik ben ook sceptisch hoor.
Maar voor hetzelfde geld halen ze wel 9 ton binnen en halen ze nog Diemers en een vleugel aanvaller.

R058

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 17, 2023, 11:38:00

Op Hoedemakers is alleen in de winterstop van het eerste seizoen Eredivisie een goed bod gekomen. Ik snap wel dat ze dat toen niet geaccepteerd hebben, want hij was de belangrijkste speler en erin blijven is dan belangrijker. Als we hem verkocht hadden en daarna gedegradeerd waren, was iedereen ook ontevreden geweest. Daarna is er van Utrecht nooit een goed bod gekomen. Dus wat moet je dan?

grijskijker

Citaat van: papier op augustus 17, 2023, 10:05:14
Hoop het. Denk dat Reijnen het dan erg goed heeft gedaan. En hopelijk nog een oefenwedstrijdje erbij ook, dat zou fantastisch zijn (liever Engeland dan btw).
https://twitter.com/RMK62/status/1692232412766282189

papier

Citaat van: R058 op augustus 17, 2023, 11:54:53
Op Hoedemakers is alleen in de winterstop van het eerste seizoen Eredivisie een goed bod gekomen. Ik snap wel dat ze dat toen niet geaccepteerd hebben, want hij was de belangrijkste speler en erin blijven is dan belangrijker. Als we hem verkocht hadden en daarna gedegradeerd waren, was iedereen ook ontevreden geweest. Daarna is er van Utrecht nooit een goed bod gekomen. Dus wat moet je dan?

Daar is inderdaad wat voor te zeggen ja. Het rijke Utrecht wat wel enorme salarissen wil betalen maar altijd onzettend lage boden doet :')

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

grijskijker