Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

NRG

Het is zolangzamerhand wel duidelijk dat de clubs niet in de rij staan om Bangura op te halen.Als Cambuur nog wat wil zou ik een bod van 7,5 ton, als dat nog komt, zeker accepteren.

Noordcambuur

Wel weer mooi dat hij vanavond mee kan doen?. :thumbsup

grijskijker

Citaat van: NRG op augustus 18, 2023, 08:30:38
Het is zolangzamerhand wel duidelijk dat de clubs niet in de rij staan om Bangura op te halen. Als Cambuur nog wat wil zou ik een bod van 7,5 ton, als dat nog komt, zeker accepteren.
Zou als ik jou was de laatste link eens bekijken, wat ik al eerder zei een 2e bod is aanstaande en zal richting of over de 900K gaan. En het eerste er zijn genoeg ge?nteresseerd  het is nu alleen wachten op het juiste bod :thumbsup

Drumfather SCC

Het is zolangzamerhand wel duidelijk dat de clubs niet in de rij staan om Bangura op te halen.Als Cambuur nog wat wil zou ik een bod van 7,5 ton, als dat nog komt, zeker accepteren.

Het zal wel rondkomen maar mijn vrees is dat het pas weer tegen het einde van de periode gebeurt en dat je weer niet op tijd kunt herinvesteren en dat je dus tot de Kerst weer achter de feiten aan loopt en een verloren seizoen speelt. Cambuur wacht veel te lang af en mist een vooruitziende blik

We gaan het zien maar het is nu ook al weer 18-8 en er is nog steeds geen witte rook

papier

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 18, 2023, 09:52:48
Het zal wel rondkomen maar mijn vrees is dat het pas weer tegen het einde van de periode gebeurt en dat je weer niet op tijd kunt herinvesteren en dat je dus tot de Kerst weer achter de feiten aan loopt en een verloren seizoen speelt. Cambuur wacht veel te lang af en mist een vooruitziende blik

We gaan het zien maar het is nu ook al weer 18-8 en er is nog steeds geen witte rook

Ze zullen toch wel een lijstje hebben en contacten hebben gelegd? Ik kan me voorstellen dat als je bewust kiest voor een hoog bedrag en dus lange tijd voor onderhandelen dat je weet dat je weinig tijd hebt om een nieuwe speler te halen. Dus daar moet je vooraf op anticiperen.

Trainert!

Omdat het langer duurt moeten we hem dan maar voor een appel en een ei weg doen?
Als een club hem graag wil moeten ze over de brug komen.

NRG

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2023, 10:52:50
Omdat het langer duurt moeten we hem dan maar voor een appel en een ei weg doen?
Als een club hem graag wil moeten ze over de brug komen.

Dat is dus de vraag. Zijn er wel clubs die ?m echt graag willen hebben. Als dat zo was, dan was ie al lang weggeweest. Lijkt er meer op dat Bangura bij een aantal clubs als 2e of 3e op het lijstje staat. En als je de hoofdprijs wil, loop je wel het risico dat er toch geen club komt die dat gaat betalen.

Dokkumer

Er zijn zeker clubs met concrete interesse, alleen nog niet met het juiste bod.
De echte, dat lees je :devil

Drumfather SCC

En die gaan pas op 31-8 komen (vrees ik)

Noordcambuur

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 22, 2023, 12:58:50
En die gaan pas op 31-8 komen (vrees ik)
nou ik denk zelf dat hij helemaal niet weggaat?.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2023, 13:48:38
nou ik denk zelf dat hij helemaal niet weggaat?.
Hebben we in ieder geval de beste links back van de KKD.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op augustus 22, 2023, 14:01:19
Hebben we in ieder geval de beste links back van de KKD.
:thumbsup

richard

Spel is op de wagen?

papier