Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Jamie Jacobs

Gestart door Viper, juni 12, 2019, 15:09:54

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Naastismis op juni 22, 2022, 21:53:55
Wil graag weg, kan niets vinden, Cambuur kan ook niets vinden voor zijn positie. Dus dan meer weer met elkaar..

Let wel het is niet makkelijk een goede vervanger te vinden en hij heeft zich wel bewezen. Alleen vorig seizoen na een aantal maanden volledig uit vorm. Ik denk dat Henk hem weer in het gareel krijgt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: sunderland op juni 22, 2022, 21:48:09
ik vind dit nogal wat wat je zegt. Je weet nooit wat er heeft gespeeld en om dan te zeggen andere mentaliteit.Ik heb wel es aangeven dat het lijkt dat ie met een zak zand op de rug speelt. .. dat ie goed kan voetballen is zeker

Ik vond hem qua handelingssnelheid echt tekort komen en met name het laatste half jaar viel dat op. Het zat het hele team niet mee en hij heeft dan niet de kwaliteiten zich te onderscheiden. Op het moment dat het beter draait dan is hij als een vis in het water en komen zijn specifieke kwaliteiten. Drive, loopvermogen, gevoel voor de juiste positie en scorend vermogen naar boven drijven. Dat hebben we 2.5 jaar kunnen zien.

Afgelopen seizoen ook een prima moyenne, niets mis mee. En nu 1+1 jaar, hopen op een goed seizoen. Optie lichten, handen schudden en verkopen.

V-man

Ik denk dat Jamie ook wel vertrouwen nodig heeft. Dit is door SCC nu getoond. Laat het, wederom, zien Jamie! Ben wel blij dat ie niet naar een concurrent gaat en daar, zal je altijd zien, de sterren van de hemel speelt! Go Jamie go!

De Gast

Citaat van: sunderland op juni 22, 2022, 21:48:09
ik vind dit nogal wat wat je zegt. Je weet nooit wat er heeft gespeeld en om dan te zeggen andere mentaliteit.Ik heb wel es aangeven dat het lijkt dat ie met een zak zand op de rug speelt. .. dat ie goed kan voetballen is zeker

Ja Henk was er niet meer.. maar als iedereen zo was gaan voetballen waren we nummer laatst geworden.
Vind het een grote gok en hoop niet dat Henk zichzelf hiermee overschat.

sunderland

Citaat van: De Gast op juni 23, 2022, 08:44:55
Ja Henk was er niet meer.. maar als iedereen zo was gaan voetballen waren we nummer laatst geworden.
Vind het een grote gok en hoop niet dat Henk zichzelf hiermee overschat.
ik bedoelde eigenlijk meer dat er wel eens wat anders kon spelen met um . En idd hij was zeker niet goed het laatste half jaar. Daarvoor was ie wel heel goed, zeker voor het eerst in de eredivisie

R058

Citaat van: sunderland op juni 23, 2022, 08:54:05
ik bedoelde eigenlijk meer dat er wel eens wat anders kon spelen met um . En idd hij was zeker niet goed het laatste half jaar. Daarvoor was ie wel heel goed, zeker voor het eerst in de eredivisie
Denk dat het t meest aan de tactiek lag. Jacobs moest telkens de bal ophalen, omdat de opbouw niet goed ging. Vooral tegen 3-5-2. Hij moet pas aan de bal komen rond de 16 of op de goede plek staan voor een voorzet. Henk zei ook al dat ze iets aan de opbouw willen gaan doen qua variatie. Als dat allemaal lukt denk ik dta het wel weer goed kan komen.

Bankzitter

Henk zei inderdaad in de podcast dat hij druk bezig was om een oplossing te bedenken tegen teams die 5-3-2 spelen  (zonder zelf ook 5-3-2 te gaan spelen). Ook mooi om te horen dat hij dan ook een middagje met Sandor gaat zitten om te sparren en ook met Arne Slot goed contact heeft daarover.

Het interview gaf veel vertrouwen dat er geleerd is van de moeizame periode en de vele tegendoelpunten en er ook een plan ligt voor volgend seizoen. En blijkbaar past Jacobs nog steeds in dat plan anders hadden ze wel een ander gehaald.

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op juni 23, 2022, 09:43:18
Henk zei inderdaad in de podcast dat hij druk bezig was om een oplossing te bedenken tegen teams die 5-3-2 spelen  (zonder zelf ook 5-3-2 te gaan spelen). Ook mooi om te horen dat hij dan ook een middagje met Sandor gaat zitten om te sparren en ook met Arne Slot goed contact heeft daarover.

Het interview gaf veel vertrouwen dat er geleerd is van de moeizame periode en de vele tegendoelpunten en er ook een plan ligt voor volgend seizoen. En blijkbaar past Jacobs nog steeds in dat plan anders hadden ze wel een ander gehaald.
Klopt, hij gaf ook aan dat hij in de eerste seizoenshelft op 5 goals en 5 assists stond wat gewoontop is. 2e helft van het seizoen dramatisch, maar hij is het heus niet verleerd.

De Gast

Gisteren nog voor het kanaal van Cambuur een positief praatje en dan vandaag een afgang door na 35 minuten naar de kant te worden gehaald. Leek zelf ook verbijsterd. Zal einde basisplek zijn.

Specuveter

Word voorlopig even banken.
35 minuten lang ruzie met de bal gehad.

Trainert!

Tuurlijk niet.

Iedereen heeft een slechte dag. Dus onze Henk zal Jamie wel weer de kans geven de volgende wedstrijd.

denistel

Citaat van: Specuveter op augustus 20, 2022, 22:11:55
Word voorlopig even banken.
35 minuten lang ruzie met de bal gehad.

zeg het al een tijd is voetballend niet goed genoeg als
ie niet scoort heb je er weinig aan

De Gast

0 zelfvertrouwen, lijkt alleen maar aan het lijden. Ongelooflijk dat je zo?n jongen maar de hand boven het hoofd blijft houden obv wat statistieken.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op augustus 28, 2022, 19:41:46
0 zelfvertrouwen, lijkt alleen maar aan het lijden. Ongelooflijk dat je zo?n jongen maar de hand boven het hoofd blijft houden obv wat statistieken.
krijgt 5 wedstrijden ben je ff van hem af :rodekaart

Cor

Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2022, 19:48:37
krijgt 5 wedstrijden ben je ff van hem af :rodekaart

Wat een dom gelul weer