Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Jamie Jacobs

Gestart door Viper, juni 12, 2019, 15:09:54

Vorige topic - Volgende topic

michello

Nee maar denk meer dat Bankzitter bedoelt dat de interesse in de goede categorie spelers zit.

poelie-lwd

Citaat van: michello op juni 22, 2022, 13:14:26
Nee maar denk meer dat Bankzitter bedoelt dat de interesse in de goede categorie spelers zit.

Prima vijvertje wmb. Nu nog doorbijten  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veteraan

Misschien moet de prioriteit met zoveel middenvelders wel wat meer naar de verdediging
Anders wordt het weer een schiettent met spectaculaire aanvallers en middenvelders

justremco

Citaat van: veteraan op juni 22, 2022, 13:20:12
Misschien moet de prioriteit met zoveel middenvelders wel wat meer naar de verdediging
Anders wordt het weer een schiettent met spectaculaire aanvallers en middenvelders

Moeten minimaal 2 centrale verdedigers, een rechtsback en 2 keepers bij volgens Henk

J.v.G.

Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2022, 12:07:33
Er komt echt wel vers bloed en een kwaliteitsinjectie. De belangstelling voor oa vd Belt, Boussaid en Diemers geeft wel aan dat we ook naar een andere categorie spelers kunnen kijken. De TS weet echt wel dat het anders moet dan de 2e seizoenshelft en daar is ook heus wel een plan voor.
Boussaid mag defintief niet van Fraser, maar met Goudmijn en Taabouni zou je spelers met gelijke kwaliteiten hebben. Twee mooie spelers voor de (hangende)rechts en linksbuiten, met Balk als diepe buiten zou er in een ideale situatie nog 1 diepe buiten bij moeten, we gaan het zien.

Bankzitter

Citaat van: michello op juni 22, 2022, 13:14:26

Yup. Er is geld om de lat voor de basis hoger te leggen. En daarmee wordt automatisch ook de bank sterker. Als Jacobs straks niet presteert, staat ? ie er naast.

sunderland

Ik heb het hier al veel vaker gemeld maar 3x is ie voor de winterstop geweldig en speculeren we hier op 9 ton en 3 x na de winterstop willen we hier allemaal van hem af( ik ook). Tis wel frappant dat dat zo is maar dat zijn wel de feiten. Ik heb vorig seiz in ons goede tijd regelmatig een training bezocht en toen staken Jacobs en Maulun er echt wel bovenuit.

papier

De Gast

Heeft eind vorig seizoen aangegeven dat hij zich regelmatig de zondebok voelde als het even niet liep. Oftewel je kunt 'm straks ook niet eens meer wisselen zonder dat dit weer doorwerkt.
Maakte ook een totaal uitgebluste indruk in het einde seizoensinterview. Lijkt mij dat je een andere mentaliteit nodig hebt voor dit niveau.

papier

Citaat van: De Gast op juni 22, 2022, 14:34:46
Heeft eind vorig seizoen aangegeven dat hij zich regelmatig de zondebok voelde als het even niet liep. Oftewel je kunt 'm straks ook niet eens meer wisselen zonder dat dit weer doorwerkt.
Maakte ook een totaal uitgebluste indruk in het einde seizoensinterview. Lijkt mij dat je een andere mentaliteit nodig hebt voor dit niveau.

Dat is misschien meer een manco van de TS dan van Jacobs zelf. De TS had kunnen zien wat iedereen zag; Jacobs niet in vorm, Paulissen wel in vorm. Dan is het beter voor Jacobs om op de bank plaats te nemen en dat kut te vinden, dan aanmodderen in het veld en de klappen die gericht horen te zijn aan de TS te incasseren.

Als er een speler is waar ik geen enkele twijfel heb over de inzet dan is dat wel Jacobs.

Scc4-ever

Mooi dat hij bijgetekend heeft. Had t alleen niet verwacht. Wat betreft zijn vorm ik denk dat t wegvallen van Henk De Jong ook invloed gehad heeft daarop hoor. Als hij weer zijn oude niveau haalt is hij absoluut van meerwaarde. 

sk13

Als hij maar achter of om drikus heen speelt. En niet op rechtshalf.

sunderland

Citaat van: De Gast op juni 22, 2022, 14:34:46
ik vind dit nogal wat wat je zegt. Je weet nooit wat er heeft gespeeld en om dan te zeggen andere mentaliteit.Ik heb wel es aangeven dat het lijkt dat ie met een zak zand op de rug speelt. .. dat ie goed kan voetballen is zeker

Naastismis

Wil graag weg, kan niets vinden, Cambuur kan ook niets vinden voor zijn positie. Dus dan meer weer met elkaar..

Scc4-ever

Citaat van: sunderland op juni 22, 2022, 21:48:09
ik vind dit nogal wat wat je zegt. Je weet nooit wat er heeft gespeeld en om dan te zeggen andere mentaliteit.Ik heb wel es aangeven dat het lijkt dat ie met een zak zand op de rug speelt. .. dat ie goed kan voetballen is zeker
jonge spelers moet je ook nooit te snel afschrijven.  Mooi dat hij nog een kans krijgt. T is nu aan hem om zich weer te laten zien. Ik hoop van harte dat hij zijn oude niveau weer haalt. Dan is hij echt van meerwaarde.