Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Jamie Jacobs

Gestart door Viper, juni 12, 2019, 15:09:54

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Cor op augustus 29, 2022, 10:15:39
Wat een dom gelul weer
Cor,  dizze jittikzeikers doene anders niks dan oanze speulers en trainer wat afzeike. Dit liekt hun veiliger dan us eefkes met Henk, Foeke of Martijn prate waarom dingen gane su as su gane.

sunderland

Je zag dat ie zoekende is maar ik vond hem gister een goede indruk maken. Dat middenveld van az is erg goed en Clasie is natuurlijk een topper. Dat wij de eerste helft zo goed speelden kwam ook zeker door hem.

mario

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2022, 10:51:53
Je zag dat ie zoekende is maar ik vond hem gister een goede indruk maken. Dat middenveld van az is erg goed en Clasie is natuurlijk een topper. Dat wij de eerste helft zo goed speelden kwam ook zeker door hem.
Zeker, speelde gister een goede maar ongelukkige wedstrijd.

De Gast

Twee maanden later en er is niks veranderd. Henk nu ook weg, project mislukt. Je kunt hem het beste maar verhuren straks.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op oktober 25, 2022, 07:29:33
Twee maanden later en er is niks veranderd. Henk nu ook weg, project mislukt. Je kunt hem het beste maar verhuren straks.
nou niet alleen Jacobs hoor dan weet ik er nog wel een paar die verhuurd kunnen worden.

Trainert!

Citaat van: De Gast op oktober 25, 2022, 07:29:33

Omdat er geen interesse kwam van andere clubs is hij bij Cambuur gebleven, terwijl hij het liefste weg wilde. Hoop dat hij bij Cambuur opbloeit, maar heb er een hard hoofd in.

denistel

Citaat van: Trainert! op oktober 25, 2022, 10:03:02

Omdat er geen interesse kwam van andere clubs is hij bij Cambuur gebleven, terwijl hij het liefste weg wilde. Hoop dat hij bij Cambuur opbloeit, maar heb er een hard hoofd in.

hij wilde het liefst weg maar er was geen club die hem wou??hoe zou dat nou komen.ts heeft zich zwaar verkeken
op hem is mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 28, 2022, 13:31:19
hij wilde het liefst weg maar er was geen club die hem wou??hoe zou dat nou komen.ts heeft zich zwaar verkeken
op hem is mijn mening.
Hij verdiende wel een kans vanwege zijn prestaties in de KKD, maar na verloop van tijd heeft hij geen stappen kunnen maken om het niveau van de eredivisie aan te kunnen. Hopelijk nu geen basisspeler meer en misschien in de winterstop naar een Kkd club.

sunderland

Vorig seiz voor de winterstop deed ie het heel goed, dat kun je gewoon niet ontkennen. En daar bedoel ik verder niks mee dus daar hoef ik ook geen reactie op

De Gast

Waarom zeg je het dan.

Delfzijl/Cambuur

Eeeeh das een moeilijke vraag.....
Ik weet t niet, maar in ieder geval is Jacobs eredivisie waardig. Dus dat kkdiv is gelul.
De pest is dat wanneer spelers presteren zijn het bijna goden.
Poosje niet? Ok we laten je zakken als een baksteen. Wat blijkt door heel veel hier.
Jacobs kan t wel maar het komt er nu niet uit.

De Gast

Hoelang wil je wachten he, en hoelang blijven je teamgenoten in je geloven. We moeten allemaal top zijn om dit seizoen te kunnen overleven. We kunnen niet eindeloos wachten tot we weer een glimp zien van de Jacobs die het ooit was.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 28, 2022, 23:34:04
Ik weet t niet, maar in ieder geval is Jacobs eredivisie waardig. Dus dat kkdiv is gelul.
Poosje niet? Ok we laten je zakken als een baksteen. Wat blijkt door heel veel hier.
Je kunt wel zeggen dat hij op het hoogste kan voetballen, maar hij heeft de laatste maanden het kunnen laten zien. Overigens is dit met meerdere spelers het geval en niet alleen Jacobs. En ja als hij het wel zou kunnen en het komt er niet uit, kan dit aan vele factoren te wijten zijn. Bijvoorbeeld technisch beleid, geen klik met TS, thuis situatie, mentale druk, ja zeg het maar.
Maar wat wel duidelijk is, is dat hij ondanks de tijd die de TS hem hierin geeft niet presteert. Dus wat mij betreft onvoldoende voor het hoogste niveau
Ik respecteer jouw mening en doe dat niet af met ruimtelijk gelul. :koffie

Bankzitter

Het probleem met Jacobs is dat hij verder zo weinig waarde voor het team heeft als hij niet scoort.
Bijvoorbeeld bij  vd Water mislukken de acties maar hij verdedigt nog fel mee, verlegt het spel naar de andere kant, krijgt nog wel eens een vrije trap mee, ect.

Bij Jacobs begint te vaak de tegenaanval van de tegenstander... balverlies, duels verliezen, domme overtredingen. Hij voegt uit vorm gewoon niks meer toe.

Dus mooi v Kaam daar weer opstellen (al zou ik zelf liever Breij zien). In de winter een aanvallende middenvelder halen. Jacobs heeft z'n kans wel gehad en niet gepakt.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 28, 2022, 23:34:04
dit dus! En ik had geen zin om dit op te schrijven?. 8)