Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Hier zit sinds augustus absoluut een stijgende lijn in. Heeft al lengte, snelheid en duelkracht. Balaanname en (steek)passes wellicht nog wel ruimte voor verbetering. Als hij ook iemand is die de buitens weg kan steken over 30 meter wordt hij nog belangrijker.

-edit-

welkom terug Dokkumer  |:)
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Ik zag wel wat passes die toch van veel inzicht  en slimheid getuigden. Dat is ook bijna niet aan te leren, dat heeft een speler of niet (zie Kallon)Er zit nog veel potentie in.

sunderland

Balaanname en vooruit opendraaien is nog wel een ding

Bankzitter

Ja klopt, maar dat kun je trainen en die openingen die zie je of zie je niet. En hij gaf een paar heerlijke passes waarmee meteen een linie werd overgeslagen.

Galdiano

Foeke heeft eens in een podcast of interview gezegt dat de afkoopsom van Hoedemakers zo laag is, dat ze stom zijn om het  niet te doen tegen die tijd, of in woorden van die strekking. Cambuur heeft wel eerste optie tot koop. Dus andere kapers kunnen zich bij Cambuur melden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Dus in de winterstop de recette van Feijenoord even richting Alkmaar overmaken en drie jaar vastleggen :P

PePe

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2019, 15:37:49
Dus in de winterstop de recette van Feijenoord even richting Alkmaar overmaken en drie jaar vastleggen :P

Het zal hopelijk wel iets minder zijn toch? (er moet wel iets overblijven)

Collingwood

De enige die dwars kan liggen is Hoedemakers zelf volgens mij, die kan besluiten niet bij Cambuur te tekenen als hij hogerop wil. Maar volgens mij is dit op dit moment wel zijn niveau, dus zou van hem ook slim zijn om hier te blijven en mee te groeien met de club. En lijkt me wel een intelligente jongen, dus wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in.
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Citaat van: Galdiano op november 09, 2019, 15:33:47
Foeke heeft eens in een podcast of interview gezegt dat de afkoopsom van Hoedemakers zo laag is, dat ze stom zijn om het  niet te doen tegen die tijd, of in woorden van die strekking. Cambuur heeft wel eerste optie tot koop. Dus andere kapers kunnen zich bij Cambuur melden.

Lijkt mij anderzijds juist wel weer verstandig om daar niet te lang mee te wachten. Vziw zijn de meeste opties in overeenkomst met de verhurende club, niet zozeer de verhuurde speler; dat houdt in dat Hoedemakers het nog wel met de club eens moet worden over een dienstverband. Als (bijv.) AZ hem een contract voorschotelt waarbij hij drie keer zoveel verdient doet de afkoopsom er nog maar weinig toe natuurlijk.

el haj

Citaat van: Collingwood op november 09, 2019, 17:34:50
De enige die dwars kan liggen is Hoedemakers zelf volgens mij, die kan besluiten niet bij Cambuur te tekenen als hij hogerop wil. Maar volgens mij is dit op dit moment wel zijn niveau, dus zou van hem ook slim zijn om hier te blijven en mee te groeien met de club. En lijkt me wel een intelligente jongen, dus wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in.

Nou moet je verdomme niet precies benoemen wat ik net aan het typen was!  :P

Collingwood

Citaat van: el haj op november 09, 2019, 17:38:39
Nou moet je verdomme niet precies benoemen wat ik net aan het typen was!  :P

:_schater :_schater

Mijn nederige excuses.  :_schater
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Citaat van: PePe op november 09, 2019, 16:32:21
Het zal hopelijk wel iets minder zijn toch? (er moet wel iets overblijven)

Klopt, ik wil alleen maar aangeven dat de transfersom op zich geen probleem hoeft te zijn.

AL

Aub optie tot koop zsm lichten.
Wat een klasbak is dit zeg.

De Gast

Absoluut. Ontwikkelt zich razendsnel.

Ruppppert

ik neem aan dat cambuur de optie tot koop doet. veel meer waard geworden dan voor het seizoen is afgesproken denk ik