Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Hoe lang gaat dat inderdaad nog duren voordat hij gekocht word? In de Winterstop zou een mooi moment zijn.

Bernardo

Heeft Cambuur al een prijs afspraak staan met AZ? Of heeft Cambuur gewoon de eerste optie om hem te kopen, als AZ hem kwijt wil? Hoe zit dat precies

Galdiano

Citaat van: Bernardo op november 23, 2019, 10:17:41
Heeft Cambuur al een prijs afspraak staan met AZ? Of heeft Cambuur gewoon de eerste optie om hem te kopen, als AZ hem kwijt wil? Hoe zit dat precies

Cambuur heeft optie tot koop. En het bedrag wat is vast gelegd is dusdanig laag dat het bijna zeker wordt gedaan. Dit gaf Foeke Booy eens tijdens intervieuw/podcast aan. Volgens bij destijd bij omroep Leo.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

YellowBlue

ja, maar Hoedemakers moet zelf ook willen

PePe

Citaat van: YellowBlue op november 23, 2019, 20:44:06
ja, maar Hoedemakers moet zelf ook willen

Cambuur kan Mees kopen, of hij dat wel wil? doet er volgens mij niet toe.

Gasgeve

Citaat van: PePe op november 23, 2019, 23:23:12
Cambuur kan Mees kopen, of hij dat wel wil? doet er volgens mij niet toe.
Hij zal toch een contract moeten tekenen  :_schater

PePe

Citaat van: Gasgeve op november 24, 2019, 01:20:07

Dan direct door verkopen.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op november 24, 2019, 01:20:07
optie word genomen dus dan is ie van ons. Zit heus wel goed dan.

sunderland

Er zullen de komende maand goede dingen moeten gebeuren. Dit is er 1 van. Contracten verlengen( Kallon) anders lopen ze straks gratis weg en de stinkerds verderop zullen zich dan zogenaamd melden en dan willen ze hier niet bijtekenen omdat het salaris daar dubbel is

Bankzitter

En dan halen wij met een miljoen in kas weer een goede weg bij clubs die in zwaar weer zitten zoals Roda of N.E.C. of huren er eentje die in het buitenland niet aan spelen toe komt. Ik maak me geen grote zorgen als er iemand weggaat zolang we financieel gezond zijn en er een helder spelersbeleid is.

sunderland

Ik wil jou hier nog wel eens horen als Kallon straks voor 0 euro naar fc Groningen gaat.

Lore

Citaat van: sunderland op november 24, 2019, 16:14:06
Ik wil jou hier nog wel eens horen als Kallon straks voor 0 euro naar fc Groningen gaat.

Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af toch? Zouden zij dan ook overwegen om hem in de winter al te verkopen?

sunderland

Citaat van: Lore op november 25, 2019, 13:03:08
Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af toch? Zouden zij dan ook overwegen om hem in de winter al te verkopen?
nee. Gaat mij erom dat ze dus of nu verlengen of straks is ie gratis weg. En hij maakt enorme sprongen

Lore

Citaat van: sunderland op november 25, 2019, 13:43:57
nee. Gaat mij erom dat ze dus of nu verlengen of straks is ie gratis weg. En hij maakt enorme sprongen

Zeker en ik kan mij ook voorstellen dat zijn zaakwaarnemer niet veel haast heeft met de verlenging. Waarschijnlijk kan hij gemakkelijk ergens anders heen en zeker als er geen transfersom nodig is. Kan mij voorstellen dat hij vertrekt aan het einde van het seizoen.

sunderland

Citaat van: Lore op november 25, 2019, 14:00:27
Zeker en ik kan mij ook voorstellen dat zijn zaakwaarnemer niet veel haast heeft met de verlenging. Waarschijnlijk kan hij gemakkelijk ergens anders heen en zeker als er geen transfersom nodig is. Kan mij voorstellen dat hij vertrekt aan het einde van het seizoen.
en als ze hem nu een aanbieding doen zou ie dan gokken? Ze kunnen um straks ook gewoon wissel zetten. Hij tekent heus wel