Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 4 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ

Giovanni Korte

Gestart door Collingwood, juli 15, 2019, 12:36:46

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Nu de oogkleppen nog af en wat sneller overspelen dan wordt het mog weleens wat.

Bankzitter

Dat zeiden we in het Kallon topic ook altijd ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hij gaf Muhren een kusje na die prachtige voorzet, maar door zijn lengte kwam ie op zijn borst  :_schater
Henk, held, bedankt

CambuurAmersfoort

Wat een werklust deze jongen...
Antonia is wat mij betreft wel een gepasseerd station, maar ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen tussen Kallon, Breij en Korte straks. Ik zou echt niet weten wie van de drie ik ernaast zou gaan zetten...
Wat mij betreft hebben Breij en korte in ieder geval wel laten zien dat ze erin horen en zal kallon nu weer voor zijn plekje moeten vechten...
Ongekend wat een luxe.

PePe

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 16, 2020, 19:25:57
Wat een werklust deze jongen...
Antonia is wat mij betreft wel een gepasseerd station, maar ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen tussen Kallon, Breij en Korte straks. Ik zou echt niet weten wie van de drie ik ernaast zou gaan zetten...
Wat mij betreft hebben Breij en korte in ieder geval wel laten zien dat ze erin horen en zal kallon nu weer voor zijn plekje moeten vechten...
Ongekend wat een luxe.

En mooi dat Henk nu veel wisselen mag!!

sunderland

Ik denk dat hij in de vorm van zijn leven is. Heb hem nog nooit zo goed gezien

sunderland

Citaat van: sunderland op november 16, 2020, 20:06:31

Bob Paisley

Hopelijk kun je deze na elke wedstrijd herhalen.
Hij speelt echt goed  _O_

poelie-lwd

Ik wel bij Dordt toendertijd. Daarna was het mede door blessures vaak niks maar nu een openbaring. Verlengen zou ik zeggen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Korte had na de voorbereiding al een basisplaats verdiend.
Hij scoort een beter gemiddelde als Mühren nu als je de penalties  even weglaat.

Walter

Citaat van: Bankzitter op november 20, 2020, 09:46:38
Korte had na de voorbereiding al een basisplaats verdiend.
Hij scoort een beter gemiddelde als Mühren nu als je de penalties  even weglaat.
Penalties moet je zien als kansen, die moeten er ook in. Maar super hoe Korte nu wekelijks speelt en scoort. Ben benieuwd hoe de voorhoede de komende weken eruit gaat zien. Met name de buitenspelers. Korte en Kallon kan ook, maar dan 1 van de 2 naar rechts. We zullen zien. Voorlopig kan de trainer niet om Korte heen.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op november 20, 2020, 09:42:26
Ik wel bij Dordt toendertijd. Daarna was het mede door blessures vaak niks maar nu een openbaring. Verlengen zou ik zeggen.
dit nivo niet. Toen is Cambuur ook met hem bezig geweest trouwens.

hobbes

Stond gisteren een mooi stuk over hem in de LC. Hij heeft de afgelopen periode geïnvesteerd in zichzelf dit oa met een personal trainer te werken (tot kotsen aan toe). Dat betaald zich nu uit, hij geeft zelf ook aan dat hij nog nooit zo fit is geweest.

denistel

Citaat van: hobbes op november 20, 2020, 11:13:24
Stond gisteren een mooi stuk over hem in de LC. Hij heeft de afgelopen periode geïnvesteerd in zichzelf dit oa met een personal trainer te werken (tot kotsen aan toe). Dat betaald zich nu uit, hij geeft zelf ook aan dat hij nog nooit zo fit is geweest.

en na de trainingen nog extra bezig en betaald zich altijd uit is mijn mening.zouden spelers
meer moeten doen of de club zou dat gewoon moeten regelen die dag die 4 man een
half uurtje extra aandacht aan dingen besteden de andere dag weer 4 anderen.je wordt
er nooit minden van

Gasgeve

Citaat van: denistel op november 20, 2020, 17:31:54
en na de trainingen nog extra bezig en betaald zich altijd uit is mijn mening.zouden spelers
meer moeten doen of de club zou dat gewoon moeten regelen die dag die 4 man een
half uurtje extra aandacht aan dingen besteden de andere dag weer 4 anderen.je wordt
er nooit minden van
Dat moet je niet opleggen. Sommige spelers worden daar niet beter van namelijk. Moet vanuit de speler zelf komen.