Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Giovanni Korte

Gestart door Chielvak19, juli 15, 2019, 12:37:14

Vorige topic - Volgende topic

Chielvak19

Welkom!

? OPNIEUW BEET: Giovanni Korte sluit per direct aan bij de selectie van Henk de Jong! De vleugelaanvaller heeft een contract getekend voor 2 seizoenen.

Welkom en gas gevuh Giovanni! ? https://t.co/YBeX7LGOsb
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

sunderland

Scc4-ever

Welkom Giovanni,  en veel succes  |:)

YellowBlue

Dat is een speler die perfect bij ons past! Gas gevuh langs de lijn, scorend vermogen en altijd volle bak strijd.

Noordcambuur

Welkom kerel ik hoop dat je 2 hele fijne jaren bij de mooiste club uit Nederland krijgt.

PePe

Vrij voor de goal, deze moet je maken Giovanni.

D.H.Skolten

Citaat van: Noordcambuur op juli 15, 2019, 17:07:38
Welkom kerel ik hoop dat je 2 hele fijne jaren bij de mooiste club uit Nederland krijgt.
Ik hoop dat dat tweede jaar een optie is. Begin er voor te vrezen dat ie een soort van tweede Kallon is. (zou wel jammer zijn want zijn inzet is wel goed, hoop dat zijn tegenvallende spel tijdelijk is)

Bankzitter

Ik heb tegen Den Bosch wat op hem gelet en het leek vooral een kwestie van vorm/zelfvertrouwen.  En het liep heel stroef met v Deelen, ze wisten van elkaar niet wat ze gingen doen.

Hij werkt in ieder geval hard, zet goed druk en slingert nog wel eens een bal de 16 in.... ik denk dat het wel goed komt. Het is gewoon een hele lastige positie binnen ons spelletje .