Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Galdiano op februari 05, 2015, 07:49:48
Nee we hebben verdiend verloren. Heb je de 2-0 terug gezien? Dan is toch echt te zien dat hij weer blundert.

Als keeper gaat het er niet om hoeveel je pakt. Het gaat erom hoeveel je niet pakt!

Wanneer Cambuur beter had gevoetbald was er ook minder druk achterin geweest. Vitesse zette ons snel vast en was een maat te groot. Middenveld werd overlopen, Nienhuis paar prima reddingen.

ruubmac

Alleen maar lange ballen gezien van hem. Dat was best wel frustrerend. Vitesse zette ook zo veel druk naar voren dat er ook niks anders mogelijk was.

Lore

Citaat van: Cor op februari 05, 2015, 08:24:13
Wanneer Cambuur beter had gevoetbald was er ook minder druk achterin geweest. Vitesse zette ons snel vast en was een maat te groot. Middenveld werd overlopen, Nienhuis paar prima reddingen.

Nienhuis pakt inderdaad een paar ballen prima. Dat zijn ook de ballen waar zijn kracht ligt. Het probleem bij Nienhuis is juist dat hij niet in staat is zijn zwakkere kant te camoufleren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wedstrijd nog niet heb terug gezien, maar de 2 - 0 was toch een voorzet binnen de 5 meterlijn? Daar verwacht ik dan wel een dominante keeper!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 05, 2015, 09:24:14
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wedstrijd nog niet heb terug gezien, maar de 2 - 0 was toch een voorzet binnen de 5 meterlijn? Daar verwacht ik dan wel een dominante keeper!
Werd door gekopt bij de 1ste paar,  wat niet mag gebeuren. Keeper kan dan haast niet reageren
Henk, held, bedankt

Delamere

Die eerste leek mij ook houdbaar, de 2e goal binnen de 5 meter, 80 ballen lukraak naar voren geschoten, maar volgens sommigen goed gekeept. Het zal wel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

1ste doelpunt wordt het schot van richting veranderd door het linkerbeen van MacIntosch
2de doelpunt is Nienhuis op weg naar waar de bal zal komen, tot dat een vitesse-speler bij de eerste paal doorkopt (fout van Barto)

Verder goede wedstrijd gekeept.
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Het FD is het in ieder geval niet met je eens, die geven hem een 4 ;)

Delamere

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 11:19:01
Het FD is het in ieder geval niet met je eens, die geven hem een 4 ;)
Wel met mij eens dus?

ruubmac

koen

Iedereen loopt hele tijd te zeiken over de lange bballen. Hebben jjulie wel opgelet hoevaak hij mac-intosh in speelt die te bang is om open te draaien en daardoor alle ballen rechtstreek terug speelt op de keeper?! Niet zo vreemd dat hij veel lange ballen speelt. De verdediging van vorig seizoen durfde tenminste open te draaien en ballen in te spelen. Dit seizoen weten ze achterin niet hoe snel ze de bal weg moeten schieten omdat ze bang zijn om fouten te maken. De verdediging is zo onzeker als de pest!

Vedetski

Nienhuis heeft misschien een goede reflex, maar daar houdt het ook bij op. Voorzetten van de zijkant/corners in de 5 meter horen (bijna) altijd voor de keeper te zijn. Hier laat Nienhuis het structureel afweten. Verder is hij bij terugspeelballen vrij nerveus en is het altijd maar billenknijpen hoe hij het oplost. Uitkomen doet hij bijna nooit waardoor zijn doel te groot wordt, zie de wedstrijd tegen Twente als voorbeeld. Als hij al komt is hij vaak te laat waardoor hij schuin achteruit moet duiken, dan houd je ze ook niet tegen. Volgens Henkie is het een prima keeper, als je bedenkt dat ie reserve was bij Veendam, ja. Maar voor de Eredivisie is het een vrij matige keeper

Bernardo

En toch was hij vorig seizoen een paar klasse beter als dit seizoen. Lijkt totaal geen vertrouwen te hebben in zichzelf. Maar goed, een betere keeper hebben we ook niet. Dus we moeten het er maar mee doen.

Treb

Citaat van: koen op februari 05, 2015, 14:54:32
De verdediging is zo onzeker als de pest!

Vind je het raar? Henk tovert iedere week weer een andere feestopstelling uit de hoed. Vooral de spelers achterin hebben geen idee waar ze aan toe zijn. Spelers zijn bang dat ze er de volgende keer weer gewoon naast staan en willen daarom geen fouten maken, hierdoor krijg je dus een onzekere verdediging.

Ophouden met deze onzin Henk.

Droste - Reijnen - MccIntosh - Bijker.

De rest mag opdraven wanneer er iemand geblesseerd of geschorst is. Punt.

666

Citaat van: Treb op februari 05, 2015, 15:07:42
Vind je het raar? Henk tovert iedere week weer een andere feestopstelling uit de hoed. Vooral de spelers achterin hebben geen idee waar ze aan toe zijn. Spelers zijn bang dat ze er de volgende keer weer gewoon naast staan en willen daarom geen fouten maken, hierdoor krijg je dus een onzekere verdediging.

Ophouden met deze onzin Henk.

Droste - Reijnen - MccIntosh - Bijker.

De rest mag opdraven wanneer er iemand geblesseerd of geschorst is. Punt.

En uitroepteken  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

John Hiatt

Exit! Kan niet eens bij de lat. Daardoor ontstaat die tegengoal.