Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Tegengoal ontstaat doordat hij een simpel balletje uit zijn handen laat vallen. Dit was het begin van een hele reeks kansen, met uiteindelijk de goal, waar hij er ook weer niet zo best uitziet. Het krediet van deze man schijnt eindeloos te zijn. En dat terwijl hij echt een waardeloos seizoen doormaakt. Niemand maakt mij wijs dat Zeinstra nog minder is. Geef die dan verdomme eens een reeks wedstrijden de kans.

speculeter

Kijk nou naar die 2-0 man...Hij komt gewoon niet eens bij de lat.
Hilariisch. ......

Delamere

Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 13:36:51
Kijk nou naar die 2-0 man...Hij komt gewoon niet eens bij de lat.
Hilariisch. ......
Hilarisch zou het zijn als zo'n k**keeper bij de tegenstander op goal zou staan. Dit is om te janken. Vreselijk!

Delamere

81e en 83e minuut. Goeie reddingen van Nienhuis, memorabele momenten! Mag ook wel eens gezegd worden?

koen

Wat een kutkeeper houd nu 2x de 3-1 tegen sjonge jonge  :_schater Dat snap je toch niet. Zet maar gauw zeinstra op doel

marrumer

Citaat van: koen op februari 08, 2015, 14:13:25
Wat een kutkeeper houd nu 2x de 3-1 tegen sjonge jonge. Dat snap je toch niet. Zet maar gauw zeinstra op doel
oja een kutkeeper omdat hij doelpunten tegenhoudt...

zeewolde

Citaat van: marrumer op februari 08, 2015, 14:14:53
oja een kutkeeper omdat hij doelpunten tegenhoudt...
wel eens van cynisme gehoord marrumer?

Harry L.

Citaat van: Delamere op februari 08, 2015, 14:12:53
81e en 83e minuut. Goeie reddingen van Nienhuis, memorabele momenten! Mag ook wel eens gezegd worden?

Nou geweldig, hij verdient een stambeeld. De eerste goal laat hij een bal los waardoor er gescoord wordt en bij de tweede grijpt hij ook weer half in. Volgens mij staat een keeper er ook om eens wat tegen te houden. Geef die zeinstra maar eens een paar weken zodat hij wat wedstrijdritme krijgt.

Eewal

Ik vind nienhuis niet slecht, maar ook niet heel goed. Zeinstra is echter niet beter. Als er op keepersgebied iets gaat veranderen, dan maar een andere..

Harry L.

Citaat van: Eewal op februari 08, 2015, 14:40:40
Ik vind nienhuis niet slecht, maar ook niet heel goed. Zeinstra is echter niet beter. Als er op keepersgebied iets gaat veranderen, dan maar een andere..

We beoordelen Zeinstra op een paar wedstrijden. Als hij meer wedstrijden de kans krijgt en ritme opdoet ben ik er van overtuigt dat het beter is dan nienhuis

John Hiatt

Meneer de tuinkabouter moet eens een bal tegenhouden op 0-0.

drg

Ik weet niet eens meer wat onder sarcasme valt en wat niet hier...

Eewal

Citaat van: drg op februari 08, 2015, 14:44:33
:fant :fant :fant

carlo de leeuw

Citaat van: drg op februari 08, 2015, 14:44:33
:_schater

carlo de leeuw

Citaat van: Eewal op februari 08, 2015, 14:40:40

iemand gister te Loeke gezien...dikke prima.