Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Zeinstra was tegen eagles en Heracles net zo onzeker, daar hoor ik helemaal niemand over..

Galdiano

Citaat van: Eewal op december 21, 2014, 11:26:10
Zeinstra was tegen eagles en Heracles net zo onzeker, daar hoor ik helemaal niemand over..

Als die uitkomt komt er wat uit.
Nienhuis altijd eerst 1 pas vooruit dan weer 1 achteruit en dan springt hij er weer in.

Kwam twee keer te snel uit. Als Necid in één keer de bal had geraakt was het een goal geweest.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op december 21, 2014, 11:28:18
Als die uitkomt komt er wat uit.
Nienhuis altijd eerst 1 pas vooruit dan weer 1 achteruit en dan springt hij er weer in.

Kwam twee keer te snel uit. Als Necid in één keer de bal had geraakt was het een goal geweest.
ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor. Eerlijk gezegd vind ik dat we twee goede keepers hebben als je overige grabbelaars op de Nederlandse velden ziet.

Delamere

Hij mag wel even een kerstkaartje naar de scheidsrechter sturen. Stond weer vreselijk te schutteren bij die afgekeurde goal.

Cor

Citaat van: Delamere op december 21, 2014, 11:31:40
Hij mag wel even een kerstkaartje naar de scheidsrechter sturen. Stond weer vreselijk te schutteren bij die afgekeurde goal.

Als die goal had geteld, hadden we hier over het toekennen van een onterechte hoekschop gezeurd

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

John Hiatt

Bibber de bibber en verder zwijg ik!

AL

Een verschrikking in de goal. Helaas contract verlengd dus we zitten nog aan hem vast.
Verder prima kerel hoor en zal hem ook steunen, maar ik vind hem niet goed genoeg.

CambuurAmersfoort

Begrijp dat je keeper wisselen niet iets is wat je zomaar even doen.
Maar Zeinstra laat bij elke invalbeurt zien dat hij zoveel rustiger en stabieler oogt.
Nienhuis gister ook weer paar keer met een terugspeelbal dat je met samengeknepen billen zit.
Vind t een ontzettend aardige gozer maar denk dat t tijd is voor Zeinstra

DayDreamer

Stond vorig jaar toch met veel meer flair in de goal.

poelie-lwd

:0= PIET PANIEK!!!

Maar even zitten, dit kan echt niet. Uitstraling van een kokmeeuw. Zou toch kijken of we niet een puntenpakker kunnen halen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op januari 18, 2015, 11:20:43
:0= PIET PANIEK!!!

Maar even zitten, dit kan echt niet. Uitstraling van een kokmeeuw. Zou toch kijken of we niet een puntenpakker kunnen halen.
zoals????

sunderland

Was zelfs verl week in de oefenwedstr waardeloos

wiekie1969

denistel

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 18, 2015, 09:22:29
Begrijp dat je keeper wisselen niet iets is wat je zomaar even doen.
Maar Zeinstra laat bij elke invalbeurt zien dat hij zoveel rustiger en stabieler oogt.
Nienhuis gister ook weer paar keer met een terugspeelbal dat je met samengeknepen billen zit.
Vind t een ontzettend aardige gozer maar denk dat t tijd is voor Zeinstra

terug speel ballen mutte ze oek verbieden he .