Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Tanjajeah op januari 24, 2015, 23:00:39
En zo is het. Hier wordt afgegeven op Nienhuis (over een bal die hij sowieso niet kon hebben, viel er precies tussenin) terwijl Barto de werkelijke fout maakt.  Maar waar gaat het over. Verloren van PSV. Op naar dinsdag!

Als ie blijft staan vangt ie hem toch gewoon? Maar doordat ie twijfelt struikelt ie. Tja... Ik ben er klaar mee.

Holwerd voor Cambuur

Ik heb ook liever Courtois hoor. Hebben we nog een potje over?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Bernardo op januari 24, 2015, 23:03:18
Als ie blijft staan vangt ie hem toch gewoon? Maar doordat ie twijfelt struikelt ie. Tja... Ik ben er klaar mee.
als pereira meeloopt kan hij blijven staan

zeewolde

Citaat van: Ome Loeks op januari 24, 2015, 23:02:58
Elke week het zelfde liedje  ;(
hel is allemaal de schuld van de keeper  :thumbsup
en dat de spitsen niet scoren uit goede kansen  8P
En de bal eindeloos vaak wordt terug gespeeld op de keeper :_schater
En dat de twaalfde man na elke tegenslag muisstil wordt  :0=
En de zevende plek alleen verdiend is door trainer Henk  w:)
_O_ jullie klagers zijn echte supporters  :thumbsup |:)
maak je naar druk over de fcg morgen

Bernardo

Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 23:10:24

Moest sowieso blijven staan want had de bal nooit gehad. Ook als ie niet was uitgegleden

Delamere

Uit bij PSV gleed ie uit, nu glijdt ie weer uit, en tussen die wedstrijden in is het zeer matig geweest wat Nienhuis heeft laten zien. Vele halve en hele missers, en maar zelden punten pakkend voor het team. Draait gewoon een slecht seizoen tot nu toe.
Dus hoogste tijd om Zeinstra eens een flink aantal wedstrijden de kans te geven.

sunderland

Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 23:10:24
whaha leg het maar bij een ander neer.Hew skoan mien nocht van die pnt verspiller

Lore

Citaat van: Tanjajeah op januari 24, 2015, 23:00:39
En zo is het. Hier wordt afgegeven op Nienhuis (over een bal die hij sowieso niet kon hebben, viel er precies tussenin doordat de bal onderweg aangeraakt werd en van richting veranderde) terwijl Barto de werkelijke fout maakt.  Maar waar gaat het over. Verloren van PSV. Op naar dinsdag!

Maar waar leg je dan de lat? Een keeper die geen blunders maakt of een keeper die af en toe punten pakt. Want dat laatste heeft Nienhuis dit seizoen toch niet gedaan?

058-4life

De lat ligt op 2m44 en dat is een behoorlijke hoogte al voor dat mannetje. Ik vind het helemaal geen rare keeper hoor alleen dit seizoen is hij minder dan de vorige naar mijn mening. Maar om nou te gaan rouleren zoals ze bij PSV doen, word het daar beter van??? Die Zoet word ook niet beter ondanks zijn jonge leeftijd. Dinsdag mannen!!! 3-0!!  |:)

Destroyer

Ik vind dat deze keeper op cruciale momenten echt teveel ballen laat lopen. Je kunt hem elke keer wel de hand boven de hoofd houden maar bij het tweede goal had hij hewoon een kerel moeten zijn en uitkomen.

Door zijn getwijfel glijd hij weg. Uitkomen of blijven staan, niet de tussenweg. Bij de eerste goal stond hij ook alleen maar te kijken. Thuis tegen Ajax blunderde hij ook.

Man, zo win je nooit een wedstrijd tegen een topclub. Kost je nog punten ook.  :(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: 058-4life op januari 25, 2015, 09:39:38
De lat ligt op 2m44 en dat is een behoorlijke hoogte al voor dat mannetje. Ik vind het helemaal geen rare keeper hoor alleen dit seizoen is hij minder dan de vorige naar mijn mening. Maar om nou te gaan rouleren zoals ze bij PSV doen, word het daar beter van??? Die Zoet word ook niet beter ondanks zijn jonge leeftijd. Dinsdag mannen!!! 3-0!!  |:)

Je hoeft ook niet te rouleren, je moet gewoon Zeinstra een kans geven.

Destroyer

Citaat van: sunderland op januari 25, 2015, 02:27:32
whaha leg het maar bij een ander neer.Hew skoan mien nocht van die pnt verspiller
_O_

058-4life

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2015, 10:54:24
Je hoeft ook niet te rouleren, je moet gewoon Zeinstra een kans geven.
In de wedstrijden die Zeinstra speelde, deed hij het toch prima? Waarom staat hij dan niet constant in de basis? Denk zelf dat dit het laatste seizoen is voor Nienhuis en dat er in de zomer een nieuwe 1e man komt. Blijft Zeinstra stand-in.

Lore

Citaat van: 058-4life op januari 25, 2015, 11:08:21
In de wedstrijden die Zeinstra speelde, deed hij het toch prima? Waarom staat hij dan niet constant in de basis? Denk zelf dat dit het laatste seizoen is voor Nienhuis en dat er in de zomer een nieuwe 1e man komt. Blijft Zeinstra stand-in.

Zowel zeinstra als nienhuis hebben net verlengt toch?

058-4life

Citaat van: Lore op januari 25, 2015, 11:38:13
Zowel zeinstra als nienhuis hebben net verlengt toch?
Dus loopt hij nu niet zo de deur uit. In de zomer kun je er wat voor vangen dan.