Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Maar even paar wedstrijden op de bank, om zichzelf terug te vinden  :|

Eewal

Citaat van: Casuals-lwd op januari 25, 2015, 15:57:23
Maar even paar wedstrijden op de bank, om zichzelf terug te vinden  :|
een keeper wissel je of helemaal niet, of voor de rest van het seizoen..

DayDreamer

TARGET

Ja.. die glijdt tenminste niet uit.!! en komt goed uit inplaats van Nienhuis die tegelijk uitkomt en naar achteren duikt.!! dus heeft hij de bal nooit.! :_spank

Casuals-lwd

Citaat van: DayDreamer op januari 26, 2015, 09:02:07
Is Zeinstra beter?
Ja dan staat er tenminste een keeper die wat uitstraalt, en zelfverzekerder oogt. We zien het vanavond wel

Bubba

Het valt niet te ontkennen dat Nienhuis dit seizoen wat onzekerder is dan het vorige. Toen heeft hij écht de nodige punten voor ons gepakt. Dit seizoen echter is hij soms ook behoorlijk ongelukkig met hier en daar een glijpartij maar of Zeinstra nou beter is, ik weet het niet. In de wedstrijden dat ik Zeinstra heb zien keepen heeft ie toch ook heel wat ballen niet klemvast gehad waardoor de tegenpartij kon scoren. Ik moet het eerst nog maar zien met Zeinstra maar blijkbaar hebben veel forumleden hier een rotsvast vertrouwen in hem.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Scc01

Gaat er denk ik niet om dat Zeinstra veel beter is, maar Nienhuis maakt gewoon veel fouten. Maar ik heb het idee dat indien je hem er nu uit haalt het ook voor de rest vh seizoen is.

ruubmac

Na het seizoen Erwin Mulder maar oppikken bij Feyenoord.

Yellow Army

Citaat van: ruubmac op januari 27, 2015, 15:39:27
Na het seizoen Erwin Mulder maar oppikken bij Feyenoord.

Ja want hij ruilt zijn vorstelijke feyenoord-salaris met alle plezier in voor een cambuur-salaris.
Area 58

siepelsjeu

Zeinstra is geen haar beter dan nienhuis dus oprotten met die onzin.

Harry L.

Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:15:45

Hij kwam wel een keer heel snel uit...... :zweep

Yellow Army

Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:15:45

Als ballentegenhouder zijn ze min of meer gelijkwaardig alleen heeft zeinstra een veel betere trap.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Arme arme Zeinstra, goede keeper, maar heel, heel matige wedstrijd. 1ste doelpunt kopt Zwolle op twee meter van het doel achter Zeinstra die niet uitkomt. 2de doelpunt staat hij buiten het doelgebied te keepen, en heeft geen tijd te reageren, mooi op doel blijven lijkt me, hoewel de bal goed in de hoek kwam. 3de doelpunt geen kans. Verder bij andere corners zeer passief op de lijn blijven staan, een blunder bij uitkomen waar Mac Intosch redt, vele diepe ballen waar hij niet bij uitkomt, ondanks dat de verdedigers hem verwachten. En ik denk 1 echte redding. Zouden we met Nienhuis meer kans hebben gehad?
Henk, held, bedankt

CJ058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2015, 00:07:54
Arme arme Zeinstra, goede keeper, maar heel, heel matige wedstrijd. 1ste doelpunt kopt Zwolle op twee meter van het doel achter Zeinstra die niet uitkomt. 2de doelpunt staat hij buiten het doelgebied te keepen, en heeft geen tijd te reageren, mooi op doel blijven lijkt me, hoewel de bal goed in de hoek kwam. 3de doelpunt geen kans. Verder bij andere corners zeer passief op de lijn blijven staan, een blunder bij uitkomen waar Mac Intosch redt, vele diepe ballen waar hij niet bij uitkomt, ondanks dat de verdedigers hem verwachten. En ik denk 1 echte redding. Zouden we met Nienhuis meer kans hebben gehad?
Ik denk dat Nienhuis die ballen ook niet had gehad. Die van Lukoki nog niet teruggezien, was die echt zo onhoudbaar? Verder is Zeinstra voetballend wel veel en veel beter, maar daar kopen we niks voor..

Yellow Army

Citaat van: CJ058 op januari 28, 2015, 09:39:57
Ik denk dat Nienhuis die ballen ook niet had gehad. Die van Lukoki nog niet teruggezien, was die echt zo onhoudbaar? Verder is Zeinstra voetballend wel veel en veel beter, maar daar kopen we niks voor..

Dat vraag ik me eigenlijk ook af. De bal komt recht op hem af al is hij wel hard en van dichtbij ingeschoten. Hahn had hem gisteravond gehaf iig.
Area 58