Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 5 leden (1 verborgen)
DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:15:45
Zeinstra is geen haar beter dan nienhuis dus oprotten met die onzin.
Ga toch weg man. Beide zijn van gelijk niveau. Hoe vaak maakt Nienhuis dan wel niet blunders. Kan er zo een aantal uit het hoofd opnoemen. En Zeinstra hebben we nog maar een paar wedstrijden gezien.

Dokkumer

Duidelijk dat beide keepers (nog) niet het niveau subtop Eredivisie hebben. Prima keepers voor Top JL en plek 12-18 van de Eredivisie, daarboven vind ik ze nog tekort komen.
Veel werk voor Grotenhuis om ze naar dat niveau te krijgen.

scclwd

Nienhuis is uit vorm, dat zien we allemaal. Maar in plaats van hem een cynisch applausje te geven als hij een bal pakt, zoals afgelopen zaterdag een aantal deed, kunnen we hem beter gaan steunen. Denk je niet dat dat beter werkt?

Scc01

Werkt altijd beter natuurlijk. Maar vergeet niet dat hij al best veel krediet heeft. Ik hoop dat hij snel in vorm komt en weer punten gaat pakken voor ons

okkele

billy o`brien huren zou helemaal mooi zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: scclwd op januari 28, 2015, 12:03:30
Nienhuis is uit vorm, dat zien we allemaal. Maar in plaats van hem een cynisch applausje te geven als hij een bal pakt, zoals afgelopen zaterdag een aantal deed, kunnen we hem beter gaan steunen. Denk je niet dat dat beter werkt?
dom volk!
bij ons zitten sjappies die een sk hebben gekocht om wedstrijd na wedstrijd de scheidsrechter uit te kunnen schelden ipv cambuur aanmoedigen.

DOM VOLK !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

piene hassus

Hoelang is Grotenhuis niet met disse kiepers bezig en se wete nog niet hoe en wanneer se uutkomme mutte, Zeinstra kwan un keer uut en ging op sien bek de andere keer weifelde hij en was te laat. Het reaksiefermogen fan beide kiepers gaat er oek niet op fooruut. Maar miskien mutte we gewoan blied weze met disse kiepers sien de begroating.

scclwd

Citaat van: Scc01 op januari 28, 2015, 12:06:50
Werkt altijd beter natuurlijk. Maar vergeet niet dat hij al best veel krediet heeft. Ik hoop dat hij snel in vorm komt en weer punten gaat pakken voor ons

Wat zie jij voor andere optie? Heel benieuwd.

piene hassus

Putsje foor Henk de Jong as piepelmanager

borlwd

Qua statistieken gaat het in elk geval niet goed.

Bron: http://www.tussendelinies.nl/de-beste-elf-transfervrije-spelers

Staan ook nog andere aardige statistieken.

Voorstopper

kunnen ze Sierd van der Berg niet aantrekken als keeperstrainer, die heeft het bij Olle heel goed gedaan en nu bij FC Groningen doet hij het ook uitstekend. En het is een man met een Cambuur verleden he dus hij kent de club

sccweestwel

Citaat van: Voorstopper op januari 29, 2015, 12:31:06
kunnen ze Sierd van der Berg niet aantrekken als keeperstrainer, die heeft het bij Olle heel goed gedaan en nu bij FC Groningen doet hij het ook uitstekend. En het is een man met een Cambuur verleden he dus hij kent de club

Zal hem niet worden, gaat niet zo goed met sierd

speculeter

Citaat van: sccweestwel op januari 29, 2015, 12:54:27
Zal hem niet worden, gaat niet zo goed met sierd
absolute flauwekul. ...het gaat hartstikke goed met Sierd.
Bovendien gaat hij of heeft hij zijn contract bij Groningen verlengd.

mescc

Waarom mutte we ineens een nieuwe keeperstrainer :? :?
Laat die Grotenhuis lekker sien werk doen man.

Scc01

Citaat van: scclwd op januari 28, 2015, 12:14:17
Wat zie jij voor andere optie? Heel benieuwd.

Wat ik wilde zeggen is dat Nienhuis bet veel krediet heeft voor het aantal blinders dat hij maakt. En dat Zeinstra na 1 wedstrijd slecht keepen als totaal ongeschikt wordt gezien.
Wat ik zie als oplossing? Er zijn in mijn ogen teee dingen die je kunt doen. Of je zet nu Zeinstra voorlopig op doel en kijkt het aan. Of je gaat verder met Nienhuis in de hoop dat hij zijn vorm weer hervind. Die oplossingen liggen voor de hand en gelukkig hoef ik daar niet over te beslissen.