Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: mescc op januari 29, 2015, 13:13:14
Waarom mutte we ineens een nieuwe keeperstrainer :? :?
Laat die Grotenhuis lekker sien werk doen man.

Te bizar voor woorden.

TARGET

Hoop dat dit z'n laatste jaar als eerste doelman is.. kost ons veels te veel punten.. die grabbelton :rodekaart.!!

drg

Tja en als een spits z'n werk niet doet en niet elke wedstrijd scoort kunnen we hem dat vergeven, maar als Nienhuis een keer 1 op 1 gezet wordt en verliest moet ie meteen 't veld maar ruimen. Staat lekker in verhouding ook.  :zucht Er wordt alleen maar gekeken wat ie doorlaat, maar niet wat ie voor ons ook gered heeft, zoals bv. die wedstrijd tegen Utrecht.

Lore

Citaat van: drg op januari 30, 2015, 09:15:23
Tja en als een spits z'n werk niet doet en niet elke wedstrijd scoort kunnen we hem dat vergeven, maar als Nienhuis een keer 1 op 1 gezet wordt en verliest moet ie meteen 't veld maar ruimen. Staat lekker in verhouding ook.  :zucht Er wordt alleen maar gekeken wat ie doorlaat, maar niet wat ie voor ons ook gered heeft, zoals bv. die wedstrijd tegen Utrecht.

Als je naar vorig seizoen zou wijzen had ik nog wel wat begrip gehad. Maar dit seizoen speelt hij toch echt ondermaats?

TARGET

Het is gewoon een blunderende gehaktbal :O.!!!

drg

Citaat van: Lore op januari 30, 2015, 09:27:18
Als je naar vorig seizoen zou wijzen had ik nog wel wat begrip gehad. Maar dit seizoen speelt hij toch echt ondermaats?

Vorig jaar hadden we ook de bal minder voor ons doel heb ik het idee, als je ziet hoeveel doelpunten uit zo'n hotseknots moment voor het doel ontstaat dit seizoen. Vorig jaar werd zo'n beetje elke corner en hoge bal weggewerkt door Leeuwin en Van der Laan en waren de flanken ook wat beter bezet dan de afgelopen wedstrijden bv.

IsmailvanEssen

Citaat van: drg op januari 30, 2015, 09:39:50
Vorig jaar hadden we ook de bal minder voor ons doel heb ik het idee, als je ziet hoeveel doelpunten uit zo'n hotseknots moment voor het doel ontstaat dit seizoen. Vorig jaar werd zo'n beetje elke corner en hoge bal weggewerkt door Leeuwin en Van der Laan en waren de flanken ook wat beter bezet dan de afgelopen wedstrijden bv.

Hij heeft gewoon veel krediet opgebouwd vorig seizoen. Maar dit seizoen is hij niet in vorm. Hij heeft een dipje.. Kan gebeuren helaas en het betekent ook niet dat we hem daarop direct moeten afstraffen. Wij als supporters moeten hem juist vertrouwen geven want dat is wat hij nodig heeft...
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Lore

Ik denk wel dat je daar een punt hebt, maar ik verwacht van een keeper ook wel wat agressiviteit in de 16. Dat mis ik een beetje, maar waarschijnlijk komt dat ook omdat hij niet erg veel zelfvertrouwen heeft op het moment.

Voorstopper

Volgens mij koppen Reijnen en Ogbeche ook de nodige ballen uit het strafschopgebied hoor....

Cor

Hoeveel hadden we vorig jaar rond deze tijd tegen?

el haj

Niemand? Geweldige redding op die kopbal van Tapia.

Ok, in het wedstrijdtopic is er al op gereageerd :p

scclwd

speculeter

Lore

Citaat van: el haj op januari 31, 2015, 21:36:44
Niemand? Geweldige redding op die kopbal van Tapia.

Ok, in het wedstrijdtopic is er al op gereageerd :p

Absoluut, maar vandaag ook weer een aantal momenten.....

legeips

Slecht in de lucht en uitkomen is momenteel ook niet zijn sterkste punt..

Maar goed.. Wie mut er dan op goal..