Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op maart 07, 2015, 22:53:18
Zag er niet goed uit bij de 2e goal, maar wel de 7 t/m 13-1 voorkomen.
Zag het inderdaad net. Wel een cruciaal moment na de onterecht goedgekeurde 1-0 en het missen van de kans op de gelijkmaker.

twingo

Het word tijd dat er een andere keeper komt eerste 2 goals zag hij er niet goed uit en dan kan je later wel wat ballen tegenhouden maar dat is wel te laat.Is onzeker in zijn eigen gebied en blijft als een paal in zijn doel staan en zwaait wat met zijn armen Zijn spelhervattingen zijn bijzonder slecht en speelt vaak een speler aan die in de dekking staat wat betekend dat hij meteen de bal terug krijgt en maar lukraak naar voren schiet en meestal voor al met links gaat de bal over de zijlijn.Een keeper hoort punten te pakken hij kost alleen maar punten.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 22:26:27
In de rust door diversen op Twitter afgezaagd tot het bot. Hoor en lees nu niks meer van ze...

Niet? 1e, 2e en 6e goal zijn gewoon blunders. 5e kan hij hebben als hij zich breder maakt. Het is en blijft een collectief falen maar dat geknoei van hem komt me nu echt de strot uit. Ja, hij pakt ook een paar beste ballen maar daarmee kan hij zich nooit onderscheiden aangezien hij er ook 3 op kolderieke wijze doorlaat. Bosje bloemen en een Blokkerbon geven en afscheid van nemen in de zomer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: twingo op maart 07, 2015, 23:00:42
Het word tijd dat er een andere keeper komt eerste 2 goals zag hij er niet goed uit en dan kan je later wel wat ballen tegenhouden maar dat is wel te laat.Is onzeker in zijn eigen gebied en blijft als een paal in zijn doel staan en zwaait wat met zijn armen Zijn spelhervattingen zijn bijzonder slecht en speelt vaak een speler aan die in de dekking staat wat betekend dat hij meteen de bal terug krijgt en maar lukraak naar voren schiet en meestal voor al met links gaat de bal over de zijlijn.Een keeper hoort punten te pakken hij kost alleen maar punten.
Tweede goal akkoord, maar ben ik de enige die gezien heeft dat de voorzet van Lukoki bij de 1-0 al bijna in de tribune lag?

twingo

Die bal was niet achter maar hij moet gewoon uitlopen springen en de bal pakken als hij het goed doet krijgt hij ook nog een vrije trap mee maar nee hij blijft liever staan als een pannenkoek ook bij corners blijft hij stokstijf staan ieder keer hou je je hart vast.Dus met andere woorden zet er maar een ander op slechter als dit kan bijna niet .

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:02:12
Tweede goal akkoord, maar ben ik de enige die gezien heeft dat de voorzet van Lukoki bij de 1-0 al bijna in de tribune lag?

Net hh gezien bij studio sport, maar lijkt toch wel binnen Te zijn gebleven.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: twingo op maart 07, 2015, 23:09:10
Die bal was niet achter maar hij moet gewoon uitlopen springen en de bal pakken als hij het goed doet krijgt hij ook nog een vrije trap mee maar nee hij blijft liever staan als een pannenkoek ook bij corners blijft hij stokstijf staan ieder keer hou je je hart vast.Dus met andere woorden zet er maar een ander op slechter als dit kan bijna niet .
Doet hij niet, net zoals van der Vlag nooit deed en daar waren corners ook altijd een halve strafschop tegen.

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op maart 07, 2015, 23:10:57
Net hh gezien bij studio sport, maar lijkt toch wel binnen Te zijn gebleven.
Dan ga ik maandag maar even mijn ogen opmeten :P

AL

Citaat van: poelie-lwd op maart 07, 2015, 23:01:26
Niet? 1e, 2e en 6e goal zijn gewoon blunders. 5e kan hij hebben als hij zich breder maakt. Het is en blijft een collectief falen maar dat geknoei van hem komt me nu echt de strot uit. Ja, hij pakt ook een paar beste ballen maar daarmee kan hij zich nooit onderscheiden aangezien hij er ook 3 op kolderieke wijze doorlaat. Bosje bloemen en een Blokkerbon geven en afscheid van nemen in de zomer.

:_schater :_schater :_schater

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:13:26
Dan ga ik maandag maar even mijn ogen opmeten :P

Zal in Dokkum dan wel een kink in de kabel hebben gelegen, meen het hier ook gezien te hebben.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op maart 07, 2015, 23:01:26
6e goal is nu alleen maar voor de statistieken, in mijn optiek om goedkoop mee te scoren.
Eerste goal blijf ik bij een achterbal, blijft alleen de 2e over en die is helaas wel cruciaal.

Overigens kreeg hij mijn MotM stem niet, die is voor Slijngaard.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:18:26
6e goal is nu alleen maar voor de statistieken, in mijn optiek om goedkoop mee te scoren.
Eerste goal blijf ik bij een achterbal, blijft alleen de 2e over en die is helaas wel cruciaal.

Overigens kreeg hij mijn MotM stem niet, die is voor Slijngaard.

Hoeveel van dit soort ballen heeft hij dit seizoen al tegen gekregen? Overigens gleed hij dit keer niet op zijn panfluit dus aan het veld kan het niet liggen. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar die man blundert gewoon structureel. Het enige wat Nienhuis vangt is salaris. Ik ben er helemaal klaar mee.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Ben het zeker met je eens dat hij amper punten pakt. Vorige week dan die bal van Linssen en in Utrecht die strafschop op 1-0, maar verder zeker niet. Body heeft hij wel, dus waarom niet het lef om bij corners en zo te komen?

carlo de leeuw

Ondanks een aantal goede reddingen is men behoorlijk negatief hier over de keeper.
Ik ben eerlijk gezegd ook geen fan van Nienhuis.
Waarom bijv. zo vrijblijvend(of onzeker) die hoge bal over het doel tikken bij, volgens mij, nog nul - nul ,terwijl een beetje keeper die bal gewoon met 2 handen vangt.Vervolgens krijg je daarna 3 corners op rij tegen en raak je in de problemen.
En altijd dat wijfelende tijd nemen met uittrappen.
Hij deed het gister verder niet eens onaardig hoor, maar op 1 of andere manier krijg ik altijd de zenuwen van onze doel verdediger!

Gasgeve

Drama, niet de 1e keer dit seizoen.