Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Gasgeve op maart 08, 2015, 09:49:02
Drama, niet de 1e keer dit seizoen.

We hebben aan hem te danken dat het geen 10-1 geworden is.

TARGET

we hebben ook aan hem te danken dat we nu 44 doelpunten tegen hebben.!!

Gasgeve

Citaat van: Marc S op maart 08, 2015, 09:56:56
We hebben aan hem te danken dat het geen 10-1 geworden is.
Die 2-0, slechter kan je als keeper niet gaan staan bij een vrije trap. Die bal ligt op 20 meter, dus die kan in principe nooit over de muur in de goal. Wat doet Leonard ten Rouwelaar. Hij gaat achter de muur staan, zodat vd werf die bal lekker om de muur kan draaien.

Harry L.

Mag ook wel eens, levert alleen niets op. Vond hem er bij een paar goals niet goed uitzien.

Bascambuur

Gister paar ballen gepakt, ook een paar niet gepakt. Het probleem is dat hij gewoon te klein is. Ik vermoed niet dat hij de komende maanden nog in de lengte gaat groeien, dus volgend seizoen een andere keeper graag.

speculeter

Zonder hem was het een Nog hogere uitslag geworden.
Maar daar voor toch weer heel wat vreemde momenten hoor.
Deze zomer een keeper halen die punten voor je pakt.
Dan vechten Nienhuis en Zeinstra er maar om wie tweede keeper word.

sccleeuwarden

Pakt een aantal ballen, maar daar staat ie toch oek voor!! dat is zijn werk. in de meeste gevallen laat ie het afweten en is ie veelste onzeker en kost het minimaal 10 minuten in een wedstrijd met die trage opbouw!

Casuals-lwd

Citaat van: Gasgeve op maart 08, 2015, 09:49:02
Drama, niet de 1e keer dit seizoen.
wat lul je zonder hem was het 14-0 geworden man.

Casuals-lwd

Citaat van: Gasgeve op maart 08, 2015, 10:46:17
Die 2-0, slechter kan je als keeper niet gaan staan bij een vrije trap. Die bal ligt op 20 meter, dus die kan in principe nooit over de muur in de goal. Wat doet Leonard ten Rouwelaar. Hij gaat achter de muur staan, zodat vd werf die bal lekker om de muur kan draaien.
Het was de beste man van het veld, mag wel eerst naar dat stel wieven gekeken. Wat Marc al zij het kon 10-1 worden zonder zijn reddingen. Heb me meer geergerd aan de 10 veldspelers

Dokkumer

Was 10-1, of 14-1 geworden zonder die reddingen vind ik dermate bullshit praat, hij moet gewoon die 1-0 en 2-0 pakken. Die eerste wil ik nog steeds over discussiëren (achter of niet), hij ziet er beide keren gewoon niet goed uit.
Of hij dan bij 3-0, 3, 6 of 47 reddingen maakt, interesseert me verder geen drol!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2015, 21:06:55
Was 10-1, of 14-1 geworden zonder die reddingen vind ik dermate bullshit praat, hij moet gewoon die 1-0 en 2-0 pakken. Die eerste wil ik nog steeds over discussiëren (achter of niet), hij ziet er beide keren gewoon niet goed uit.
Of hij dan bij 3-0, 3, 6 of 47 reddingen maakt, interesseert me verder geen drol!

Hij heeft in ieder geval de 'mosterd na de maaltijd'-troffee gewonnen. Hij raakt de bal nog bij de 1-0, maar de verdediging maakt daar de fout en volgens mij was die vrije trap onhoudbaar (leek op die van Rusnak tegen twente, alleen harder)
Henk, held, bedankt

Gasgeve

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2015, 21:26:06
Hij heeft in ieder geval de 'mosterd na de maaltijd'-troffee gewonnen. Hij raakt de bal nog bij de 1-0, maar de verdediging maakt daar de fout en volgens mij was die vrije trap onhoudbaar (leek op die van Rusnak tegen twente, alleen harder)
Hij staat volledig verkeerd bij die vrije trap. V/d Werff kan hem zo om de muur heendraaien en juist in die hoek moet NIenhus staan, maar hij gaat achter de muur staan.

Cor

Citaat van: Gasgeve op maart 09, 2015, 11:11:11
Hij staat volledig verkeerd bij die vrije trap. V/d Werff kan hem zo om de muur heendraaien en juist in die hoek moet NIenhus staan, maar hij gaat achter de muur staan.

Je hebt goed naar de analyse geluisterd zeker?

Lore

Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 12:01:55

Maar dat is geen hogere wiskunde toch? Was niet erg sterk gekeept.

Gasgeve

Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 12:01:55
Nee, jij ziet dat zelf niet?