Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Prima interview trouwens bij OF. Eindelijk een speler die zegt waarop het staat. Stoppen met dat naieve voetbal.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 12, 2015, 21:12:23
Typische reacties hier weer. De man maakt een fout en wordt weer volledig afgebrand. Jullie zijn allemaal perfect denk ik?
Een fout (zoals bij Mo) kan ik nog vergeven, bijna wekelijks fouten maken wordt het gewoon lachwekkend. Heb mezelf altijd rustig gehouden, maar op een gegeven moment is de maat ook vol én als hij een goede wedstrijd keept ben ik ook iemand die positief is.

Delamere

In de Leeuwarder Courant wast hij zijn handen weer in onschuld mbt die tweede goal. Lachwekkend. Hij kan zijn handen beter gebruiken om eens baas in zijn eigen 5 meter te worden, en om op cruciale momenten eens een bal te pakken.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op april 13, 2015, 09:06:32
In de Leeuwarder Courant wast hij zijn handen weer in onschuld mbt die tweede goal. Lachwekkend. Hij kan zijn handen beter gebruiken om eens baas in zijn eigen 5 meter te worden, en om op cruciale momenten eens een bal te pakken.
Ik weet niet wat ik erger vind, dat Nienhuis zijn handen wast in onschuld of dat jij de LC nog leest...
En ja, ik blijf ook van mening dat hij die bal had kunnen en moeten hebben.

IsmailvanEssen

In mijn ogen is de maat vol.. Hij maakt de laatste tijd teveel fouten en helemaal op crusiale momenten.. Deze bal had hij moeten hebben..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

De Gast

Lachwekkende reacties hier zeg.. het voetbal was hopeloos, de wissels waren hopeloos, de tactiek was hopeloos en de keeper krijgt de schuld.

nou nou nou..

hobbes

Citaat van: De Gast op april 13, 2015, 09:51:04
Lachwekkende reacties hier zeg.. het voetbal was hopeloos, de wissels waren hopeloos, de tactiek was hopeloos en de keeper krijgt de schuld.

nou nou nou..

Mee eens, bij beide afstandsschoten krijgen de spelers alle tijd en ruimte om uit te halen. Er was geen verdediger meer in de buurt. Dit snel maar weer vergeten en vrijdag de 3 punten pakken.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op april 13, 2015, 09:51:04

nou nou nou..
Ja, ik reken Nienhuis die tweede treffer zeker aan. In mijn optiek een bal die ik ook nog had kunnen hebben (was mijn goede hoek)

Treb

Nienhuis kan het niveau niet aan wat Cambuur ambieert.

Strikje erom, doei.

poelie-lwd

Citaat van: scclwd op april 12, 2015, 21:12:23
Typische reacties hier weer. De man maakt een fout en wordt weer volledig afgebrand. Jullie zijn allemaal perfect denk ik?

Stellen we hem even anders. Vertel eens aan ome Poelie, vond jij Nienhuis gisteren goed keepen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Delamere

Echt waar, er zijn er die Ogbeche niks vinden en Nienhuis daarentegen een goede keeper.
Dat is zo ongeveer hetzelfde als bijv. Neelie Kroes een lekker wijf vinden en de vriendin van Daniël de Ridder niet.

piene hassus

Disse man sit op syn top, het in 2 seisoenen niks bijleerd, dus wudt oek niet beter dan dit nivo. We mutte nou blyd weze met elke bal die die teugenhoudt. je kenne um 
nou wel afbranne mar hewwe wat beters? kenneluk niet want anders ston die wel oppe goal

okkele

Citaat van: Dokkumer op april 12, 2015, 18:16:33
Ik vroeg als keeper om Padt, niet om een Pad...

Verder wil ik het hierbij laten voor dit moment, frustratie zit nog HEEL erg hoog.
respectloos,van jou niet gewend.
:_spank
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

btw,dijkstra speelde echt heel goed,zullen we hem nu een contract voor 8 jaar geven?
nee,wacht.
volgende week is het misschien wel weer een ander verhaal.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Citaat van: okkele op april 13, 2015, 12:11:24
respectloos,van jou niet gewend.
:_spank

Nee? Komt immers alleen maar poep uit.