Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 5 leden (1 verborgen)
DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Leuk stukje in de l.c. zaterdag, maar must oek eens een bal pakken.

De Gast

Ons weer voor een afgang behoed gisteren. Je mag je handen dichtknijpen met zo'n keeper.

Dokkumer

Een paar momentjes met terugspeelballen die ik wat beangstigend vond, maar verder een degelijke pot gekeept. Bijna de enige met een ruime voldoende, voor mij in ieder geval MotM!

Tukker

Citaat van: Dokkumer op april 27, 2015, 11:00:21
Een paar momentjes met terugspeelballen die ik wat beangstigend vond, maar verder een degelijke pot gekeept. Bijna de enige met een ruime voldoende, voor mij in ieder geval MotM!
Voor mij ook, al mogen de spelhervattingen wel een keer wat sneller. En ook een keer iets anders dan altijd maar die lange haal op Ogbeche. Al ligt dat natuurlijk niet alleen aan Nienhuis.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

gewoon een fan

Moet gezegd worden, speelde gisteren een goede pot  :thumbsup

sunderland

Citaat van: gewoon een fan op april 27, 2015, 12:26:22
Moet gezegd worden, speelde gisteren een goede pot  :thumbsup
een hele goede .Heeft ons eigenlijk een pnt bezorgd

Casuals-lwd

2e en 3e had hij moeten hebben  :zucht

wiekie1969

De 1e oek als ie uitloopt en duikt.

Delamere

Weer ouderwets gekeept van deze man. Alleen ouderwets slecht jammergenoeg.
Cambuur zoekt spelers voor allerlei posities maar het halen van een andere keeper verdient steeds meer prioriteit. Of Zeinstra toch maar eens een eerlijke kans geven?
Want het krediet voor die harlekijn uit Groningen lijkt bij de TS wel eindeloos maar zal toch ooit eens op zijn? Op basis van dit bijna afgelopen seizoen is al dat krediet ook helemaal nergens op gebaseerd. De enige wedstrijd waarbij hij uitblonk was uit tegen Zwolle. Daardoor verloren we niet met 12-1 maar slechts met 6-1. Voor de rest draait Nienhuis een vierkant seizoen van halve en hele fouten, maar nooit sleept er nooit eens een wedstrijd voor je uit.
Hoog tijd voor iemand anders. En zo moeilijk lijkt het me toch niet iemand te vinden die beter kan keepen dan Nienhuis. Sterker nog, iemand in het betaald voetbal vinden die er qua keepen nog minder van kan dan Nienhuis, dat is pas een ingewikkelde zoektocht.

De Gast

Besteedt je centen maar aan wat andere posities dan de goalie. Geen enkele keeper pakt punten voor je als je niet bij de goal van de tegenstander komt.

carlo de leeuw

Citaat van: De Gast op mei 10, 2015, 21:35:02
Besteedt je centen maar aan wat andere posities dan de goalie. Geen enkele keeper pakt punten voor je als je niet bij de goal van de tegenstander komt.
Vind het ook geen geweldige keeper, maar lijkt mij ook beter om geld te besteden aan andere posities.

Casuals-lwd

Ben er klaar mee, prioriteit 1 in de zomer is het vinden van een echte keeper. Andere clubs lachen ons uit met zo'n "keeper". En dit is niet gebasseerd op één wedstrijd

Delamere

Citaat van: Casuals-lwd op mei 17, 2015, 17:37:33
Ben er klaar mee, prioriteit 1 in de zomer is het vinden van een echte keeper. Andere clubs lachen ons uit met zo'n "keeper". En dit is niet gebasseerd op één wedstrijd
Eens, al denk ik dat Zeinstra ook al een enorme verbetering ten opzichte Nienhuis zou zijn.

Harry L.

Citaat van: Delamere op mei 17, 2015, 18:20:05
Eens, al denk ik dat Zeinstra ook al een enorme verbetering ten opzichte Nienhuis zou zijn.

Geef idd. Zeinstra maar eens de kans een aantal wedstrijden zodat hij wat ritme e.d. op kan doen.

ruubmac

Mooie vrije trap had ie  :_schater heeft dit seizoen weinig tot geen punten gepakt voor Cambuur.