Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
38 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: ruubmac op mei 17, 2015, 19:55:47
Mooie vrije trap had ie  :_schater heeft dit seizoen weinig tot geen punten gepakt voor Cambuur.

Sterker nog. Hij heeft wel punten gekost en wat een onrust brengt hij. Maar hij en   zeinstra hebben bijgetekend toch? Kan mij niet voorstellen dat er een nieuwe eerste keeper komt dan

grijskijker

Citaat van: ruubmac op mei 17, 2015, 19:55:47
Mooie vrije trap had ie  :_schater heeft dit seizoen weinig tot geen punten gepakt voor Cambuur.
Had ook een paar knappe reddingen...

grijskijker

Citaat van: Lore op mei 17, 2015, 19:58:29
Sterker nog. Hij heeft wel punten gekost en wat een onrust brengt hij. Maar hij en   zeinstra hebben bijgetekend toch? Kan mij niet voorstellen dat er een nieuwe eerste keeper komt dan
Dat ze bijgetekend hebben zal op voorspraak zijn van de TS, dus zoveel onrust zal hij niet brengen misschien hooguit bij een paar supporters...

John Hiatt

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 20:02:54
Dat ze bijgetekend hebben zal op voorspraak zijn van de TS, dus zoveel onrust zal hij niet brengen misschien hooguit bij een paar supporters...

Lid van de fanclub of zo? Deze man bakt er dit seizoen niks van. Alleen Utrecht uit heeft hij de punten gepakt. Voor de rest bron van onrust, vertraging en paniek.

grijskijker

Citaat van: John Hiatt op mei 17, 2015, 20:27:25
Lid van de fanclub of zo? Deze man bakt er dit seizoen niks van. Alleen Utrecht uit heeft hij de punten gepakt. Voor de rest bron van onrust, vertraging en paniek.
Dat jij niet instaat bent om Nienhuis objectief te bekijken, hoef je het niet op de man te spelen... Hij heeft meer punten gepakt dan jij hebt waargenomen, dus eigenlijk door jou te tekortkoming kan hij er niks van..

ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 19:59:22
Had ook een paar knappe reddingen...

Ja hoor dat ben ik helemaal met je eens. Maar op beslissende momenten liet ie het dit seizoen gewoon vaak afweten. Dit seizoen staat voor Nienhuis in schril contrast met vorig(e) seizoen(en) helaas. Hoop dat ie er volgend seizoen weer staat

grijskijker

Citaat van: ruubmac op mei 17, 2015, 20:52:45
Ja hoor dat ben ik helemaal met je eens. Maar op beslissende momenten liet ie het dit seizoen gewoon vaak afweten. Dit seizoen staat voor Nienhuis in schril contrast met vorig(e) seizoen(en) helaas. Hoop dat ie er volgend seizoen weer staat
Zo realistisch ben ik ook wel, maar om onze keeper zo te gaan afbranden wat sommigen hier doen, gaat me te ver.. Als Zeinstra beter is moet hij zijn kans pakken in de voorbereiding.. Maar hoe je het ook went of keert we hebben het te doen met de huidige 2 keepers...

De Gast

Ben het met je eens grijskijkert..

Als je ziet wat het midden en de voorhoede er de laatste wedstrijden van bakt dan is dat bijna 10x minder dan onze keeper. Gewoon lekker houden.

Dokkumer

Het verschil is dat Nienhuis het hele seizoen cruciale fouten maakt. En nee, niet elke tegengoal is een fout van Nienhuis, maar hij maakte er overall teveel.
Herpakken, Grotenhuis extra hard met hem aan het werk en dan staat hopelijk die muur er volgend seizoen weer.

grijskijker

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2015, 21:26:02
Het verschil is dat Nienhuis het hele seizoen cruciale fouten maakt. En nee, niet elke tegengoal is een fout van Nienhuis, maar hij maakte er overall teveel.
Herpakken, Grotenhuis extra hard met hem aan het werk en dan staat hopelijk die muur er volgend seizoen weer.
En zo niet,dan speelt Zeinstra ,als de TS dat vind...

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 21:29:08
En zo niet,dan speelt Zeinstra ,als de TS dat vind...
Ook goed, de beste moet er gewoon staan.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 20:44:33
Dat jij niet instaat bent om Nienhuis objectief te bekijken, hoef je het niet op de man te spelen... Hij heeft meer punten gepakt dan jij hebt waargenomen, dus eigenlijk door jou te tekortkoming kan hij er niks van..
een goede keeper pakt min 6-8 pnt per seiz .Nienhuis heeft bijna geen pnt gepakt .Hij heeft wel een aantal wedst zeer matig gekeept .Dat is gewoon een feit kijkert

Vlampiep

Nienhuis is een leuke bal tegenhouden, maar voegt verder niets toe.
Uittrappen en spelhervattingen dikwijls dramatisch.
Komend seizoen maar zien wie de eerste keus zal worden.

grijskijker

Citaat van: sunderland op mei 17, 2015, 21:42:11
een goede keeper pakt min 6-8 pnt per seiz .Nienhuis heeft bijna geen pnt gepakt .Hij heeft wel een aantal wedst zeer matig gekeept .Dat is gewoon een feit kijkert
Die punten heeft hij gepakt.. Maar het is een lastig verhaal want niet elke nederlaag is de schuld van Nienhuis en niet elk gelijkspel of overwinning is alleen dankzij Nienhuis..
Waar mij het vooral omgaat is het afbranden van onze eigen keeper wat totaal onnodig is..
Hij had vandaag bijvoorbeeld geen schuld aan de nederlaag en toch vinden sommigen het nodig om hem af te branden..

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 21:54:06
Die punten heeft hij gepakt.. Maar het is een lastig verhaal want niet elke nederlaag is de schuld van Nienhuis en niet elk gelijkspel of overwinning is alleen dankzij Nienhuis..
Waar mij het vooral omgaat is het afbranden van onze eigen keeper wat totaal onnodig is..
Hij had vandaag bijvoorbeeld geen schuld aan de nederlaag en toch vinden sommigen het nodig om hem af te branden..

De eerste beste bal die op hem afkomt vliegt door zijn benen binnen. Het enige wat Nienhuis vangt is salaris. Ik ben al maanden klaar met de keeper Nienhuis.
Iedereen heeft recht op mijn mening.