Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: SaVaGe op mei 18, 2015, 12:58:18
Uhm ja? alles is beter dan die clown die er nu op goal staat
Dan Telgenkamp of Meul maar weer terughalen  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 13:00:41
Dan Telgenkamp of Meul maar weer terughalen  :_schater
Cees Paauwe mag ook wel :P

piene hassus

As je degradere wille is Paauwe un goeie optie

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 12:28:21
Vitesse uit pakt hij een paar ballen in de slotfase waardoor het geen 3-1 maar in de laatste minuut 2-2.Willem2 uit houd hij tot in de blessuretijd de 0 Go Ahead uit en thuis pakt hij een paar fantastische ballen. DKV uit en thuis idem. Excelsior thuis pakt hij een paar ballen waardoor het geen 0-2 wordt.. Heracles uit en thuis... Zo kan ik nog wel doorgaan..
Noem eens een perfecte vervanger voor Nienhuis,en 1 die aan alle eisen voldoet.. Dus sterk in de lucht,perfect kunnen meevoetballen, 1 op 1 niet te kloppen en in de coaching sterk.. en voor minder dan een ton komt..

Jij verwijst naar fantastische reddingen, ik hou het op slecht ingeschoten. Je kan wel met lappen tekst je gelijk proberen te halen en ik zou dat kunnen weerleggen door doelpunten aan te halen die hij had moeten hebben zodat we nu 9 pnt of meer hadden gehad maar daar pas ik voor. Of je ziet het, of niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Ik zou Bizot proberen terug te halen. Of huren. Heeft onze club altijd een warm hart toegedragen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Als Bizot mogelijk zou zijn, meteen doen. Altijd groot fan van geweest! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op mei 18, 2015, 19:13:08
Jij verwijst naar fantastische reddingen, ik hou het op slecht ingeschoten. Je kan wel met lappen tekst je gelijk proberen te halen en ik zou dat kunnen weerleggen door doelpunten aan te halen die hij had moeten hebben zodat we nu 9 pnt of meer hadden gehad maar daar pas ik voor. Of je ziet het, of niet.
Ik heb het woord fantastisch niet 1 keer vermeld..
Lappen tekst dat valt wel mee toch, jij had even daarvoor een alinea meer nodig om je verhaal te vertellen..

Ik heb ook al eerder aangegeven dat Nienhuis niet zijn beste seizoen keept, maar vind het onnodig om hem af te branden..

Je vergeet ondertussen antwoord te geven op mijn vraag, of pas je er voor om antwoord te geven, omdat je het antwoord niet weet.. :zweep

grijskijker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 18, 2015, 19:21:28
Als Bizot mogelijk zou zijn, meteen doen. Altijd groot fan van geweest! |:)
Graag maar die komt niet voor onder ton aan salaris..

Johan058...

Citaat van: poelie-lwd op mei 18, 2015, 19:13:08
onze fantastische voorhoede heeft 30 kansen nodig om te scoren. ze willen combineren tot in de 5 meter. afstandschoten zijn ook dramatisch. Dan valt het geblunder van nienhuis wel op. Al heb ik nienhuis wel beter zien keepen dan dit seizoen

piene hassus

Nivo Nienhuis ist nivo SCC, betere ken SCC niet betale

Cambuur123

Bizot vond ik altijd een verschrikkelijke keeper, nog erger dan telgenkamp... Doe mij maar Nienhuis, prachtkerel.  :proost

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:23:19
Ik heb het woord fantastisch niet 1 keer vermeld..
Lappen tekst dat valt wel mee toch, jij had even daarvoor een alinea meer nodig om je verhaal te vertellen..

Ik heb ook al eerder aangegeven dat Nienhuis niet zijn beste seizoen keept, maar vind het onnodig om hem af te branden..

Je vergeet ondertussen antwoord te geven op mijn vraag, of pas je er voor om antwoord te geven, omdat je het antwoord niet weet.. :zweep

Je hebt nog steeds moeite met lezen. Ik brand hem niet af, ik geef alleen zijn tekortkomingen aan. Daarbij zie ik toch echt het woord fantastische staan in je betoog  :zweep

En om op je vraag terug te komen, ik vind Damen van Excelsior een geweldige keeper alleen heeft die recent zijn kruisbanden gescheurd. Coutinho is ook een prima goalie voor ons. Ik geef je gelijk dat je een keeper met specifieke kwaliteiten niet of nauwelijks vind onder de ton echter kost kwaliteit nou eenmaal geld. Als die 8 pnt per seizoen voor je pakt ben je dat geld gauw weer vergeten.

Maar goed, de tijd zal het leren maar ik verzeker je dat er komend seizoen een nieuwe nr 1 onder de lat staat.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op mei 18, 2015, 21:29:29
Je hebt nog steeds moeite met lezen. Ik brand hem niet af, ik geef alleen zijn tekortkomingen aan. Daarbij zie ik toch echt het woord fantastische staan in je betoog  :zweep

En om op je vraag terug te komen, ik vind Damen van Excelsior een geweldige keeper alleen heeft die recent zijn kruisbanden gescheurd. Coutinho is ook een prima goalie voor ons. Ik geef je gelijk dat je een keeper met specifieke kwaliteiten niet of nauwelijks vind onder de ton echter kost kwaliteit nou eenmaal geld. Als die 8 pnt per seizoen voor je pakt ben je dat geld gauw weer vergeten.

Maar goed, de tijd zal het leren maar ik verzeker je dat er komend seizoen een nieuwe nr 1 onder de lat staat.
Coutinho is ook maar 1.80 en zal in de lucht ook de oorlog niet winnen.. Aangezien we nog 2 jaar(geloof ik) aan de huidige keepers vastzitten is het wat om een jonge vent zelf op te leiden(scheelt in de kosten)
Misschien dat Zeinstra de TS tijdens de voorbereiding overtuigt en zijn kans grijpt...

speculeter

Ik verzeker je dat er in nieuwe seizoen een andere keeper op goal staat......
bedoel je nieuw seizoen of nieuw stadion poelie?