Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
37 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Wat een gejank over een nieuwe keeper  :R Maak je liever druk over het kansloze voetbal.

Nienhuis lekker behouden. Zal best zn minderen momenten hebben maar dat hebben de andere spelers ook allemaal wel (wellicht nog wel erger). Heeft ons kampioen gemaakt en is gewoon een prima goalie.

Vlampiep

Wat dat betreft hebben we 2 doelmannen die met elkaar de strijd aan kunnen gaan voor het nieuwe seizoen.
Volledig mee eens dat er geen nieuwe behoeft te worden aangetrokken.

Tukker

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 13:30:04
http://www.vi.nl/nieuws/vermeer-medeschuldig-aan-dramatisch-seizoen-feyenoord.htm

Zo slecht is Nienhuis nog niet...
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat bericht is, want er wordt ook gemeld dat Telgenkamp nog slechter zou zijn  :P

:_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

grijskijker

Citaat van: Tukker op mei 19, 2015, 13:59:16
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat bericht is, want er wordt ook gemeld dat Telgenkamp nog slechter zou zijn  :P

:_schater
Heeeel betrouwbaar :D

denistel

Citaat van: De Gast op mei 19, 2015, 13:06:49
Wat een gejank over een nieuwe keeper  :R Maak je liever druk over het kansloze voetbal.

Nienhuis lekker behouden. Zal best zn minderen momenten hebben maar dat hebben de andere spelers ook allemaal wel (wellicht nog wel erger). Heeft ons kampioen gemaakt en is gewoon een prima goalie.

dat ken oek met elkaar te maken hebben en ik weet niet wat de opdrachten zijn maar ik erger mie verschrikkelijk
aan het trage spelhervatten hoor.Soms ken ie em al lang snel mee gooien of uittrappen maar het duurt zo lang dat
de tegenstander alweer helemaal goed staat.en zien trap mut veel beter. zondag een vrije trap en die schoot ie su over
de achterlijn.
tevens staat hij bij afstandsschoten lang niet altijd goed is mijn mening.je moet altijd bedacht zijn op een schot.

heeft ook wel wedstrijden gehad met prima reddingen dat zeker maar het was niet zijn beste seizoen is mijn mening
en dat geldt voor spelers ook maar daar gaat het hier niet over.

Treb

Nienhuis kan het niveau niet aan wat Cambuur wil ambiëren. Daar is verder niks mis mee, maar dat betekent dat er een betere keeper moet worden aangetrokken. Nienhuis zou een prima 2e doelman zijn.

Vlampiep

Hest natuurluk wel geliek dat sien uittrappen en spelhervattingen dramatisch binne.
Ik erger mie daar oek an.
Ut is een echte lijnkieper die dur niet altist goead ut site met hoge ballen.
Mar ut is absoluut niet een zenuwlijer  en is foor de Duvel niet bang.
Ut utkommen, utskieten en hoge ballen ken ie nog lekker op traine en as ut niet lukt ken ie altiet nog 2 e kieper wudde achter Zeinstra.

DayDreamer

Zeinstra heeft een veel betere en mooiere trap in de benen, zijn hele houding met een trap is anders.

Vlampiep

Helemaal mee eens.
De lichaamsbouw van Leonard is gelijk aan Terouwelaar en is absoluut niet atletisch te noemen.
Zeinstra heeft gelet op zijn lichaamsbouw alles mee.
Hij heeft te weinig wedstrijden kunnen spelen om ook aan te tonen dat hij eerste keuze kan zijn.
Het lijkt mij volledig onnodig een nieuwe eerste keeper aan te trekken en in de voorbereiding zullen ze het maar moeten aantonen wie er komend seizoen zal staan.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op mei 19, 2015, 13:36:29
Wat dat betreft hebben we 2 doelmannen die met elkaar de strijd aan kunnen gaan voor het nieuwe seizoen.

Dan kunnen ze mooi knokken voor een plek op de bank.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2015, 16:59:21

Ik hoop dat ze gaan knokken voor een plek onder de lat. Bankzitters hebben we sowieso wel :)
In Henk en Sandor we trust

scc-aaron

Citaat van: moodygrunn op mei 19, 2015, 17:50:50
Ik hoop dat ze gaan knokken voor een plek onder de lat. Bankzitters hebben we sowieso wel :)

zeker op West

denistel

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2015, 16:59:21

denk niet dat er geld is om er nog een 1e keeper bij te halen. we mutte nog even
wachten op eigen talent want met Wilpstra en de Ron hebben we wel de toekomst in huis.

runner 1

Jelle halen hahahah

Waarvan akte .