Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
61 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: Delamere op juli 21, 2015, 22:09:22

Het feit dat we zijn hoogtepunten zo kunnen opdreunen zegt alles. Het waren er namelijk verrot weinig.

En daarnaast nog eens dat deze discussie er is - zegt al genoeg.

CamLeeuw

Citaat van: Utekleitrokken op juli 21, 2015, 22:15:20
En daarnaast nog eens dat deze discussie er is - zegt al genoeg.
Inderdaad! :R
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Voorstopper

Ik vraag me af of de spelers ook wel eens op dit forum komen en lezen wat hier allemaal gezegd wordt. Nienhuis zal daar dan niet vrolijk van worden en zijn zelfvertrouwen zal er zeker niet van groeien. Henk de Jong complimenteerde het publiek tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO dat ze achter de ploeg bleven staan en niet tegen de ploeg gingen fluiten etc. Misschien nu eens achter ons team staan en als 12e man fungeren en de jongens zelfvertrouwen geven. Zo maar een gedachte hoor....

Marc S

Citaat van: Voorstopper op juli 21, 2015, 22:20:45
Ik vraag me af of de spelers ook wel eens op dit forum komen en lezen wat hier allemaal gezegd wordt. Nienhuis zal daar dan niet vrolijk van worden en zijn zelfvertrouwen zal er zeker niet van groeien. Henk de Jong complimenteerde het publiek tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO dat ze achter de ploeg bleven staan en niet tegen de ploeg gingen fluiten etc. Misschien nu eens achter ons team staan en als 12e man fungeren en de jongens zelfvertrouwen geven. Zo maar een gedachte hoor....

Ik denk dat praktisch iedere speler aan de antidepressie moet als die leest wat er hier over hem wordt gezegd.

CamLeeuw

Citaat van: Voorstopper op juli 21, 2015, 22:20:45
Net of de waarheid niet meer verteld mag worden. Wees nu eens eerlijk; Nienhuis is wel een heel matige keeper of niet dan?

AL

Het enige wat wij kunnen doen is vol achter onze doelmannen gaan staan!!

dizzhead

Inderdaad, en ondertussen was afgelopen jaar het reddingspercentage prima. Maar sommige keepers presteren beter naarmate ze meer te doen krijgen. Ik ben bang dat dat het probleem is. Ook de ballen die je pakt in de laatste fase, bij een 1-1 of 0-1 wegen zwaarder. Maar zie maar een betaalbaar alternatief met zelfvertrouwen te vinden... Ik vond Zeinstra wel altijd een prima keeper... Maar wellicht heeft ook die inmiddels te veel stil gestaan.

Voorstopper

Citaat van: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:24:19
Net of de waarheid niet meer verteld mag worden. Wees nu eens eerlijk; Nienhuis is wel een heel matige keeper of niet dan?

Noem jij dan eens keepers die beter zijn en die in dezelfde prijsklasse (lees voor onze club betaalbaar) vallen???

CamLeeuw

Citaat van: Voorstopper op juli 21, 2015, 22:33:24
Noem jij dan eens keepers die beter zijn en die in dezelfde prijsklasse (lees voor onze club betaalbaar) vallen???
De technische staf zal vast nog wel ergens een lijstje hebben met een keeper of kepers die iets meer in hun mars hebben dan Nienhuis en die binnen ons budget (pas)sen.

Bernardo

We moeten het toch met deze keepers doen. Dus kunnen we ze beter steunen.  |:)

dizzhead

'Vast nog wel', lekker makkelijk. Noem er eens een. Ik vind die keeper van Excelsior wel een aardige ballenpakker, maar blijft die overeind? Die komt net in het profvoetbal kijken dacht ik.

/edit: spelfout. Vergeef me.

/edit2: Damen, maar die heeft een contract tot 2017. Lijkt me duidelijk.

CamLeeuw

Citaat van: dizzhead op juli 21, 2015, 22:42:51
'Vast nog wel', lekker makkelijk. Noem er eens een. Ik vind die keeper van Excelsior wel een aardige ballenpakker, maar blijft die overeind? Die komt net in het profvoetbal kijken dacht ik.

/edit: spelfout. Vergeef me.

/edit2: Damen, maar die heeft een contract tot 2017. Lijkt me duidelijk.
Het zal ook niet makkelijk worden, maar ik wel vertrouwen in de technische staf, dat daar nog iets uit de bus komt. En misschien nog wel een keeper uit het buitenland. In ieder geval laat ik mij verassen, omdat het aantrekken van nieuwe spelers nog niet voorbij is.

dizzhead

Citaat van: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:56:23
In ieder geval laat ik mij verassen
Ok. Vreemd.  :rodekaart

Sorry, kon het niet laten. Veel gemaakte fout, en in deze context vrij pijnlijk. Letterlijk.  :proost

Verder laat ik me ook graag verrassen. Hopelijk een aantal wedstrijden door Zeinstra of Nienhuis

CamLeeuw

Citaat van: dizzhead op juli 21, 2015, 23:04:02
Ok. Vreemd.  :rodekaart

Sorry, kon het niet laten. Veel gemaakte fout, en in deze context vrij pijnlijk. Letterlijk.  :proost

Verder laat ik me ook graag verrassen. Hopelijk een aantal wedstrijden door Zeinstra of Nienhuis
Gezien die opmerkingen van jou, heb jij een bepaalde vorm van autisme vriend, om mensen steeds maar weer te willen verbeteren. Is het niet beter voor jou om psychische hulp te gaan zoeken? Lijkt mij een stuk beter voor jou. Kan je eens normaal met mensen communiceren op een forum en daar buitenom.