Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: CamLeeuw op juli 22, 2015, 00:17:40
Gezien die opmerkingen van jou, heb jij een bepaalde vorm van autisme vriend, om mensen steeds maar weer te willen verbeteren. Is het niet beter voor jou om psychische hulp te gaan zoeken? Lijkt mij een stuk beter voor jou. Kan je eens normaal met mensen communiceren op een forum en daar buitenom.

Toch heeft hij wel een punt  8). On topic, laten we maar gewoon het beste er van hopen dit seizoen. Zeinstra, Nienhuis, het zal elkaar niet veel ontlopen. Blij dat Zeinstra soortgelijke blunders als Nienhuis maakt, kunnen we mooi over beiden zeuren.

De Gast

Of niet meer over beide zeuren Cor. Er wordt al genoeg gezeurd hier  :insane

Lore

Citaat van: CamLeeuw op juli 22, 2015, 00:17:40
Gezien die opmerkingen van jou, heb jij een bepaalde vorm van autisme vriend, om mensen steeds maar weer te willen verbeteren. Is het niet beter voor jou om psychische hulp te gaan zoeken? Lijkt mij een stuk beter voor jou. Kan je eens normaal met mensen communiceren op een forum en daar buitenom.

Eat a snicker!

Cor

Citaat van: De Gast op juli 22, 2015, 07:40:43
Of niet meer over beide zeuren Cor. Er wordt al genoeg gezeurd hier  :insane

Maar voor sommige forumbewoners is zeuren de reden van het bestaan  8)

Dokkumer

Citaat van: Cor op juli 22, 2015, 08:05:16
Maar voor sommige forumbewoners is zeuren de reden van het bestaan  8)
Lore zegt dat we niet meer over BEIDE mogen zeuren, dus zeuren over 1 mag nog altijd wel! Dus go your geng!

Marc S

Zeuren is een essentieel aspect van het supporterschap van Cambuur.

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2015, 10:33:47
Lore zegt dat we niet meer over BEIDE mogen zeuren, dus zeuren over 1 mag nog altijd wel! Dus go your geng!

Meneer Dokkumer, volgens mij haalt u mij door de wat met De Gast. Ik weet dat De Gast en ik van nature beide dezelfde positieve inslag hebben, maar ik ben een voorvechter van de recht om te zeuren:

:0= NIENHUIS EN ZEINSTRA KOSTEN ONZE HET KAMPIOENSCHAP!!

Dokkumer

Citaat van: Lore op juli 22, 2015, 10:46:17
Meneer Dokkumer, volgens mij haalt u mij door de wat met De Gast. Ik weet dat De Gast en ik van nature beide dezelfde positieve inslag hebben, maar ik ben een voorvechter van de recht om te zeuren:

:0= NIENHUIS EN ZEINSTRA KOSTEN ONZE HET KAMPIOENSCHAP!!
Inderdaad, ik trek hier ook per ommegaande het boetekleed aan. Staat het mij een beetje?

Mijn oprechte en welgemeende excuses, eerder gemaakte opmerking was inderdaad naar "De Gast" gericht.

PePe

De statistieken van vorig seizoen wees uit dat Leonard t.o.v. de rest een best redelijke keeper is. (het kan altijd beter, een mooie uitdaging voor hem)

grijskijker

Citaat van: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:38:36
De technische staf zal vast nog wel ergens een lijstje hebben met een keeper of kepers die iets meer in hun mars hebben dan Nienhuis en die binnen ons budget (pas)sen.
Nee want als de TS  het nodig had gevonden om een andere keeper aan te trekken, dan was dat allang gebeurt..

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:37:13
Nee want als de TS  het nodig had gevonden om een andere keeper aan te trekken, dan was dat allang gebeurt..

Zeker zijn ze ook niet. Ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat Zeinstra eerste keeper wordt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2015, 11:39:52
Zeker zijn ze ook niet. Ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat Zeinstra eerste keeper wordt.

Dat idee heb ik eerlijk gezegd ook. Voordeel van die blunder van gisteren: Hij maakt hem in een oefenwedstrijd en niet in een officiële. Hij zal hiervan geleerd hebben dat je niet zo lang en nonchalant moet treuzelen.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:37:13

Lijstje hebben ze wel, alleen ligt de prioriteit daar niet dat wordt niet eerder als winterstop dan!!

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2015, 11:39:52
Zeinstra eerste keeper? Prima, maar wel het hele seizoen de kans geven....

grijskijker

Citaat van: richard op juli 22, 2015, 11:44:20
Lijstje hebben ze wel, alleen ligt de prioriteit daar niet dat wordt niet eerder als winterstop dan!!
Natuurlijk zullen ze een lijstje hebben, maar wat je zegt de prioriteit ligt er niet en kunnen veel hier zeuren en zeiken als een stel ouwe wijven, maar er veranderd daardoor niks..