Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ok, dus Nienhuis weer eerste keeper.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Volgens mij laat Nienhuis het komende seizoen, minder ballen door dan het vorige seizoen.

grijskijker

Citaat van: PePe op augustus 12, 2015, 12:20:15
Volgens mij laat Nienhuis het komende seizoen, minder ballen door dan het vorige seizoen.
We zullen het gaan zien/meemaken,maar zolang we 1 meer maken als de tegenstander is er niet veel aan de hand...

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 12:22:39
We zullen het gaan zien/meemaken,maar zolang we 1 meer maken als de tegenstander is er niet veel aan de hand...
Of zolang hij 1 minder doorlaat dan we maken :_schater

:0=WE WORDEN KAMPIOEN!!

PePe

Dokkumer

grijskijker

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2015, 12:41:42
De komende jaren nog steeds :y
Is het niet andersom? Handhaven = Kampioen..

De Gast

Gezeik zal vanavond wel weer losbarsten als de keeper er 1 doorlaat en de spitsen 5 opgelegde kansen missen.

Ik ben er alvast klaar voor!

grijskijker

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2015, 14:02:09
Gezeik zal vanavond wel weer losbarsten als de keeper er 1 doorlaat en de spitsen 5 opgelegde kansen missen.

En dan wel lekker anoniem zeiken, zodat ze bij de training nergens op aangesproken kunnen worden of bang hoeven zijn dat hun "bron" of spelers/trainers niks meer tegen ze zegt..

moodygrunn

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2015, 14:02:09

Gezeik hoort bij de club... Nienhuis verdient de onvoorwaardelijke steun. Enneh, die spitsen van ons gaan geen 5 opgelegde kansen missen. Daar is Berisha te goed voor  :proost |:)
In Henk en Sandor we trust

grijskijker

Citaat van: moodygrunn op augustus 12, 2015, 14:20:50
Gezeik hoort bij de club... Nienhuis verdient de onvoorwaardelijke steun. Enneh, die spitsen van ons gaan geen 5 opgelegde kansen missen. Daar is Berisha te goed voor  :proost |:)
Elke speler,trainer of bestuurder van onze club verdient dit...

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 12:48:31
Is het niet andersom? Handhaven = Kampioen..
Taaltechnisch gezien zeker, de achterliggende gedachte begreep ik in ieder geval wel ;)

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 14:29:22
Elke speler,trainer of bestuurder van onze club verdient dit...

Klopt. Totdat ze er een puinbende van maken. Dan hebben de supporters, ook wel de grootste sponsor van de club genoemd, het volste recht om daar wat van te zeggen. Als Nienhuis vanavond weer als een zak uien naar de grond gaat of hij 'struikelt' onverhoopt ergens over dan mag daar gerust aandacht aan worden besteed. Uiteraard geldt dat voor alle betrokkenen.

Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop oprecht dat Nienhuis het komend seizoen gewoon goed gaat doen. Full support wat mij betreft.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

IsmailvanEssen

Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 14:53:11
Klopt. Totdat ze er een puinbende van maken. Dan hebben de supporters, ook wel de grootste sponsor van de club genoemd, het volste recht om daar wat van te zeggen. Als Nienhuis vanavond weer als een zak uien naar de grond gaat of hij 'struikelt' onverhoopt ergens over dan mag daar gerust aandacht aan worden besteed. Uiteraard geldt dat voor alle betrokkenen.

Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop oprecht dat Nienhuis het komend seizoen gewoon goed gaat doen. Full support wat mij betreft.

Laten we dat hopen! Hij moet gewoon de vorm weer terug vinden die hij had! Want hij kan het wel!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Kansloos bij de tegentreffers, cruciale redding bij 2-0. Ja ik ben tevreden over Nienhuis vandaag. Andere criticasters ook? ;)