Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 3 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Vond Bakker Motm vanwege die briljante steekpass en zijn doelpunt. Maar voor Nienhuis toch ook zeker een eervolle vermelding.  |:)
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Over de hele wedstrijd bekeken vond ik Nienhuis toch wel MotM. Houdt ons na de 2-0 een aantal keren in de wedstrijd, Bakker kwam pas in de tweede helft los.

Yellow Army

Leuk hè, hoe het tij kan keren.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 13, 2015, 11:53:11
Ik ben oprecht blij dat Nienhuis een prima partij heeft staan keepen. Ik hoop ook echt dat hij dit een heel seizoen kan volhouden!

poelie-lwd

Citaat van: Yellow Army op augustus 13, 2015, 11:53:11

Hij was beslissend en we pakken een punt. Neemt niet weg dat hij bij de 2-0 te ver voor zijn goal staat en te klein is om daar te gaan staan.

Maar hee, Who gives a fuck! Forza Leo  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 11:58:12
Hij was beslissend en we pakken een punt. Neemt niet weg dat hij bij de 2-0 te ver voor zijn goal staat en te klein is om daar te gaan staan.

Als hij op de lijn gaat staan wordt de goal nog veel groter toch? Of maak je de goal niet kleiner als je uitkomt?
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2015, 12:02:49
Als hij op de lijn gaat staan wordt de goal nog veel groter toch? Of maak je de goal niet kleiner als je uitkomt?

Ik laat deze vraag toch even open staan voor de (oud) keepers onder ons  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 11:58:12

Die Becker werd trouwens ook geen stroobreed in de weg gelegd.. liepen alleen maar achteruit.. Paar meter voor goal is een prima positie, gewoom kansloos op dit schot.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 12:04:40
Ik laat deze vraag toch even open staan voor de (oud) keepers onder ons  :proost
Mag iemand met 5 jaar wiskunde B ook antwoorden?
Ja wanneer je voor het doel staat wordt dit doel inderdaad "kleiner". In situaties als deze snap ik ook wel dat Leo een paar meter voor de goal staat.
Het is natuurlijk een andere situatie als iemand vanaf de middellijn schiet en de keeper staat op de rand van de '16', dan schiet je een bal in een baan om de aarde en hoopt dat de zwaartekracht op tijd zijn werk doet ;)

grijskijker

Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2015, 12:02:49
Natuurlijk maak je dan je goal kleiner.. Maar tegen zo'n zondagsschot is weinig bestand.. Die gast zei dat het geluk was, met zijn verkeerde been zo scoren, doet/probeert hij dat op de training, dan kunnen ze 2 uur zoeken om de bal...

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 13, 2015, 12:06:59
Die Becker werd trouwens ook geen stroobreed in de weg gelegd.. liepen alleen maar achteruit.. Paar meter voor goal is een prima positie, gewoom kansloos op dit schot.

Ik vond het ook meer Heerings aan te rekenen....

grijskijker

Citaat van: Lore op augustus 13, 2015, 12:09:46
Ik vond het ook meer Heerings aan te rekenen....
Die werd geblokt, waardoor hij net te laat was met de sliding..

oost

Ik ben 1 van de velen die vond/vind dat nienhuis niet goed genoeg voor cambuur is
maar gisteren echt geweldige pot gekeept |:)
Hopelijk houd die dit vast

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 12:12:19

Ook dekte die goed Beckers rechterbeen af, waardoor die met z'n linker moest schieten. Normaal gesproken gaat die er nooit in. Was enigszins lucky, deze goal.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 12:12:19

Hij werd inderdaad geblokt, maar had toch wel weer wat tijd om druk te zetten. Ik vond hem te afwachtend