Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Lore

Citaat van: De Gast op augustus 16, 2015, 20:36:53
Klasse gekeept weer

Ja, man. Net of er een andere keeper staat! Hoop echt dat hij zo doorgaat

AL

Hoop dat Leonard zo doorgaat.
Straalt veel meer rust uit en doet het tot nu toe gewoon erg goed.

Harry L.

Hij had zeker een prachtige redding, voor de rest is hij voor mij niets veranderd. Het blijft een zenuwlijder die ook vandaag weer een paar keer te veel risico neemt en het gros van zijn lange ballen komt in niemandsland.

Dokkumer

Valt me mee dat hij in tegenstelling tot sommigen op Twitter niet afgebrand wordt op de 0-1.
Waarschijnlijk heb ik Anti Nienhuis volgers.

Weer een behoorlijke partij en een keeper die echt compleet is kunnen wij niet betalen, so deal with it.

NIENHUUS GEKKENHUUS! |:)

Lore

Citaat van: Harry L. op augustus 16, 2015, 21:43:45
Hij had zeker een prachtige redding, voor de rest is hij voor mij niets veranderd. Het blijft een zenuwlijder die ook vandaag weer een paar keer te veel risico neemt en het gros van zijn lange ballen komt in niemandsland.

Hij heeft eigenlijk geen fouten gemaakt en de uittrappen vlogen niet over de zijlijn, ik vind ook dat hij wat zekerder oogt dan vorig seizoen.

Yellow Army

Wederom prima pot gekeept en vond juist zijn lange ballen een stuk beter dan voorheen.
Area 58

denistel

weinig op aan te merken we hadden voorin te weinig lengte tegen die lui dus binne die]lange ballen
kansloos.

Timmie

Dat mensen op hem zeiken omtrent de 0-1.. Snap ik niks van.

Bal wordt van richting verander waarop Kramer prima anticipeert, anders kwam die nooit zo mooi op z'n hoofd.
En ten tweede, Kramer staat alleen..

Bossie

Nienhuis kon hier niets aan. Was een defensie fout...

Dokkumer

Timmie, elke keer als ik jouw naam in een spelerstopic zie, ben ik bang dat deze speler naar Grunnnnnn vertrekt :devil

Ik snap het ook niet waarom Nienhuis door bepaalde mensen afgezeken wordt, Kramer kon vrij inkoppen (dekkingsfout dus) en gaf behoorlijk wat snelheid mee aan de bal.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2015, 09:47:52
Timmie, elke keer als ik jouw naam in een spelerstopic zie, ben ik bang dat deze speler naar Grunnnnnn vertrekt :devil

Ik snap het ook niet waarom Nienhuis door bepaalde mensen afgezeken wordt, Kramer kon vrij inkoppen (dekkingsfout dus) en gaf behoorlijk wat snelheid mee aan de bal.

Haha! Wees niet bang, ik kan ook best normaal doen.. :P

Precies, was een harde kopbal. Moet geluk hebben wil hij 'm uberhaupt raken..
Prima pot gekeept!

PePe

Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 09:40:55
Dat mensen op hem zeiken omtrent de 0-1.. Snap ik niks van.

Bal wordt van richting verander waarop Kramer prima anticipeert, anders kwam die nooit zo mooi op z'n hoofd.
En ten tweede, Kramer staat alleen..

Heerings had bij Kramer moeten blijven, dan was er niets aan de hand geweest.

drg

Nienhuis valt niets op af te dingen afgelopen twee wedstrijden, als ie dit zo doorzet is ie volgend jaar weg  :devil

In samenvatting kun je zien dat kramer de hele tijd op z'n dooie gemak er door heen wandelt.

Collingwood

Als je dit een blunder van Nienhuis noemt dan ben je echt aan het zoeken. Hier kon hij natuurlijk helemaal niks aan doen.
Kalmte alleen kan u redden.