Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 11:08:13
Als je dit een blunder van Nienhuis noemt dan ben je echt aan het zoeken. Hier kon hij natuurlijk helemaal niks aan doen.
Ach er zijn overal spelers die bij sommige mensen niets goed kunnen doen. Ik ben vaak kritisch op onze sluitpost, maar nu kan ik weinig vinden om hem de grond in te trappen. Gewoon wederom een goede pot gekeept.

poelie-lwd

Tuurlijk niet. Hij kopt hem snoeihard in, maar waar was Heerings? Prima gedaan Leo, zeer content met je prestatie.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Zal mij benieuwen hoeveel krediet onze keeper heeft als het straks wel weer eens misgaat. Dan zal het wel weer losgaan.

Er zijn imo wel andere spelers die veel dichter tegen een plaats op de bank horen aan te zitten dan onze keeper.

Hilversum voor Cambuur

Ongelooflijk sommige reacties hier. Leo begint dit seizoen gewoon ronduit super. Tegen zowel PEC als Feyenoord een zeer goede partij.

|:)

sccambuurlwdd

Kreeg gisteren een paar vervelende terugspeelballen, maar trapt alles mooi in de hoek. Kan Vermeer nog wat van leren.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 17, 2015, 12:21:20
Kreeg gisteren een paar vervelende terugspeelballen, maar trapt alles mooi in de hoek. Kan Vermeer nog wat van leren.

Had dat trouwens echt niet verwacht van Kenneth. Dacht dat hij veel meer "voetballer" was. Ging paar keer goed mis!

Timmie

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 11:19:41
Tuurlijk niet. Hij kopt hem snoeihard in, maar waar was Heerings? Prima gedaan Leo, zeer content met je prestatie.

Ook Heerings zijn fout niet, die moest naar Bilal.. Waar was Calvin?!..

Timmie

Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 11:08:04
Nienhuis valt niets op af te dingen afgelopen twee wedstrijden, als ie dit zo doorzet is ie volgend jaar weg  :devil

In samenvatting kun je zien dat kramer de hele tijd op z'n dooie gemak er door heen wandelt.

Gaat naar Groningen heb ik gehoord.. Haha! :P

sccleeuwarden

Is het seizoen nu gelukkig goed begonnen en zal nu alleen maar beter worden nu zijn maatje vd laan terug is.

PePe

Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 14:01:13
Gaat naar Groningen heb ik gehoord.. Haha! :P

Weer voor 4 ton? haha

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 14:00:28
Ook Heerings zijn fout niet, die moest naar Bilal.. Waar was Calvin?!..

Heerings heeft daar niks te zoeken. Hij moet bij Kramer blijven, ook al gaat ie schijten!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Timmie

Bascambuur

Niet zijn beste wedstrijd vanavond. Ook jammer dat hij 15cm te klein is en dat is hij over 20 wedstrijden nog steeds.

Delamere

Citaat van: sccleeuwarden op augustus 17, 2015, 20:17:59
Is het seizoen nu gelukkig goed begonnen en zal nu alleen maar beter worden nu zijn maatje vd laan terug is.
Nou, wat je goed noemt. Met zijn belachelijke acties schuldig aan eerste 2 goals en uiteindelijk het begin van een waardeloze avond ingeluid. Deze uitermate beperkte doelman heeft al een waardeloos seizoen achter de rug, en ik ben bang dat hij ons nog veel meer ellende gaat bezorgen.
Lengte gaat hij er niet meer bijkrijgen en zijn spelhervattingen en zijn meevoetballen zijn al zo lang van een hopeloos amateurniveau dat ik de hoop op betere tijden met deze harlekijn volledig heb opgegeven. Storend dat het vertrouwen van Henk de Jong in Nienhuis schijnbaar grenzeloos lijkt te zijn. Storend is nog zwak uitgedrukt, het is ronduit belachelijk!

Destroyer

Citaat van: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:17:56
Niet zijn beste wedstrijd vanavond. Ook jammer dat hij 15cm te klein is en dat is hij over 20 wedstrijden nog steeds.

Als hij nog 15cm groeit hebben we een topkeeper  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22