Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 5 leden (1 verborgen)
DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:49:41
Hij ging in de fout bij de eerste 2 goals, tweede was zelfs compleet zijn schuld en dan wordt het lastig voetballen.
Vind je? Ik vond de eerste twee een optelsom van complete defensieve wanorde, waarbij Peersman had moeten blijven staan in plaats van de man neerhalen.

Bascambuur

Citaat van: speculeter op augustus 22, 2015, 23:50:51
Maakt inderdaad een fout.
maar zonder hem was het 1-9 geworden.
Een paar reddingen verrichten als het 5/6-1 staat na twee grote fouten van jou vind ik geen prestatie.

grijskijker

Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2015, 23:51:49
Ik bedoel in de competitie.
Maar dat had hij toch in de voorbereiding moeten afdwingen.. Ik had ook verwacht dat de TS met Zeinstra zou beginnen dit seizoen.. Maar wat ik net ook zei, je wisselt een keeper niet zomaar, doe je dat en het pakt niet goed uit dan zit je met keepers zonder vertrouwen en wat ook weer invloed kan hebben op de verdediging.

Delamere

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 23:45:51
Een totaal zwalkend elftal met een nieuwe verdediging en het ligt aan de keeper :_schater

Prima, hij ging de mist in bij de 0-3, maar maak het niet groter dan het is. Het was van iedereen slappe hap!
Bij de 0-1 en 0-2 ook dik in de fout. Aan de 0-3 kon ie weinig doen. Maar wel weer genoeg blunders om een leuke avond compleet te verneuken.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 23, 2015, 00:00:20
Bij de 0-1 en 0-2 ook dik in de fout. Aan de 0-3 kon ie weinig doen. Maar wel weer genoeg blunders om een leuke avond compleet te verneuken.
Jazeker, net als de rest van de defensie. Belachelijk om dit Nienhuis alleen aan te rekenen.

Geelblauwstiens

Snap niet dat we aan het zwarte pieten zijn ri nienhuis. Kom op zeg. Wanorde in laatste linie kan hij helaas niet voorkomen.
Mc toss zet ze echt niet neer hoor. Is overigens ook al 21.

grijskijker

Citaat van: Delamere op augustus 23, 2015, 00:00:20
Dik de fout in is ook wat overdreven,de 0-1 vergeet de hele verdediging in te grijpen en verdekt schot die 9 van de 10x naast hobbelt.. En die strafschop werd (onnodig)veroorzaakt door Peersman..
En laten we wel wezen bij een gespeelde verdediging waren deze doelpunten niet gevallen en was het een totaal andere wedstrijd geweest.

Bascambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:01:55
Jazeker, net als de rest van de defensie. Belachelijk om dit Nienhuis alleen aan te rekenen.
Natuurlijk is iedereen verantwoordelijk, maar hij was de enige ''stabiele'' factor in deze verdediging en dan gaat hij twee keer zo in de fout, waardoor je een verloren wedstrijd speelt.

grijskijker

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 23, 2015, 00:02:36
Snap niet dat we aan het zwarte pieten zijn ri nienhuis. Kom op zeg. Wanorde in laatste linie kan hij helaas niet voorkomen.
Mc toss zet ze echt niet neer hoor. Is overigens ook al 26.
;)

Delamere

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:01:55
Een rollertje meer dan een meter bij de paal vandaan niet tegenhouden en met een kutpass de penalty inleiden. Wat is daar belachelijk aan om hem dat te verwijten. Deze week aandeeltjes Nienhuis gekocht? Pff, heb je wel eens op zinniger teksten betrapt!

Bascambuur

http://nos.nl/video/2053423-de-jong-dit-doet-heel-veel-pijn.html

Vanaf 3.00. Blijkbaar is Henk ook niet zo tevreden over Nienhuis. Tweede goal is de doodslag zegt De Jong en daar ben ik het mee eens, dat is dus compleet aan Nienhuis te wijten.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 23, 2015, 00:08:58
Een rollertje meer dan een meter bij de paal vandaan niet tegenhouden en met een kutpass de penalty inleiden. Wat is daar belachelijk aan om hem dat te verwijten. Deze week aandeeltjes Nienhuis gekocht? Pff, heb je wel eens op zinniger teksten betrapt!
Nou excuses voor het niet meehuilen met de Nienhuis hetze. Sorry ik zal het nooit meer doen!

punkman

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:23:18
Nou excuses voor het niet meehuilen met de Nienhuis hetze. Sorry ik zal het nooit meer doen!

Bij de 1-0, werd daar de bal ook nog niet van richting veranderd door een Cambuur been, of zag ik dat verkeerd ?

scclwd

Blijkbaar MOETEN we een zondebok hebben. Gevonden.

Delamere

Oh, op zijn falen ga je vakkundig niet in, maar degenen die zijn falen aan de kaak stellen wordt door jou een hetze verweten. Apart!