Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
67 gasten, 5 leden (1 verborgen)
DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: punkman op augustus 23, 2015, 00:31:17
Bij de 1-0, werd daar de bal ook nog niet van richting veranderd door een Cambuur been, of zag ik dat verkeerd ?

Dat dacht ik eigenlijk ook, bal gaat daardoor meer omhoog dacht ik. Been van van der Laan
Henk, held, bedankt

Bernardo

Dit kan echt niet meer.  De eerste 2 goals zijn gewoon fouten van hem en daarmee is de wedstrijd gespeeld. Lijkt me beter dat we er ook nog een goede keeper bij halen..

Bascambuur

Eerste goal werd inderdaad aangeraakt, maar dat gebeurde vlak na het schot, dus tijd genoeg om in te grijpen, bovendien vloog die bal vlak langs hem, een langere keeper pakt die bal simpel. Dat is zijn grootste probleem, hij is een kabouter.

diekhuzen

Opbouwen vanuit achterste linie soms ietwat overdreven. Vooral een verdediger aanspelen die met de rug naar ' t veld staat en uitsluitend de bal kan kaatsen.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 23, 2015, 00:35:58
Oh, op zijn falen ga je vakkundig niet in, maar degenen die zijn falen aan de kaak stellen wordt door jou een hetze verweten. Apart!
Ja, de 0-2 wil ik hem deels aanrekenen, omdat hij belabberd richting vd Laan speelt. Die overigens ook beroerd instapt op het moment dat Nienhuis de bal al gespeeld had. Daarna gaat Peersman nog de mist in, want die hoefde niks te doen
Overigens meende ik dat dat bij de 0-3 was (fout van mij)...

De 0-1 wil ik hem niet eens aanrekenen, Tannane schiet tussen 3/4 man door, waar NIEMAND ingrijpt, de bal van richting wordt veranderd en ook nog een rotstuit heeft. Lastige bal.

gewoon een fan

Dokkumer, volgens mij hebben de mensen die het niet in Nienhuis zien zitten, waaronder ikzelf, de laatste twee wedstrijden hem complimentjes gemaakt omdat hij gewoon goed speelde.
Eerlijk is eerlijk als iemand goed speelt behoort hij daarvoor complimenten te krijgen maar dan werkt het toch ook de andere kant op, als hij slecht heeft gespeeld mag dit toch ook geschreven worden?
Deze wedstrijd heeft hij gewoon echt een hele slechte wedstrijd gespeeld  ;(
Het eerste doelpunt mag er nooit maar dan ook nooit in van die afstand zonder enige kracht etc.
De bal werd volgens mij helemaal niet van richting veranderd maar dat kan ik fout gezien hebben en als deze al van richting veranderd werd dan zou het alleen maar makkelijker geweest moeten zijn omdat door de eventuele aanraking de bal naar hem van richting veranderde waardoor hij er nog makkelijker bij had moeten kunnen komen.
Hij reageert veel en veel te laat en gaat als een zoutzak naar de grond.
Ik kan niet begrijpen dat jij de tweede goal niet volledig op zijn conto wil schrijven, hij speelt de bal ongelofelijk slecht in de voeten van een tegenstander waardoor de tegenstander met één pass voor de keeper staat.
Dit was een ongelofelijke blunder wat hij nog had kunnen goed maken door de bal vervolgens tegen te houden maar dit lukte hem ook niet, het niet tegenhouden is hem niet te verwijten maar had wel zijn fout goed kunnen maken, dan was het een hele goede redding geweest.
Cambuur heeft nog geluk gehad dat wij niet met 10-1 of nog erger verloren heeft, hier heeft hij ons een heel klein beetje voor behoed wat overigens heel normaal is maar bij de vrije kop kans van Heracles die net van de lijn werd gehaald zag hij er ook niet goed uit.
Hij heerst gewoon niet in zijn vijf meter gebied anders had hij deze bal weg gestompt wie er ook maar voor hem stond etc.

Ik ben er van overtuigd dat na deze twee fouten de wedstrijd gespeeld was en daardoor ben ik van mening dat het verlies van deze wedstrijd op het conto van Nienhuis komt.
Ik ben wel met jou eens dat het gehele elftal een zeer belabberde wedstrijd speelde, de verdediging schutterde bijna de gehele tijd en voorin kunnen ze de makkelijkste kansen niet afmaken.
Dit is wat mij betreft een feit maar dat neemt niet weg dat Nienhuis gewoon een hele slechte wedstrijd heeft gespeeld.

Ik ben echt niet iemand die een speler van Cambuur helemaal wil afbranden maar als het goed is dan mag het gezegd worden maar als het slecht is mag dit zeer zeker ook ben ik van mening.
Met deze keeper gaan wij het helaas niet of zeer moeilijk redden denk ik maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat wij het wel met hem zullen moeten doen helaas.
Het uitfluiten van hem, iets dat gisteren gebeurt is, zal hem niet helpen daar ben ik van overtuigd maar het is verdomd moeilijk om niet of nauwelijks te reageren kan ik je zeggen. 

DayDreamer

Bij die eerste goal gaat hij weer veel te traag en weer in een boogje naar de grond, dat boogje moet eruit, hij moet veel strakker naar de grond toe.

Sonnema

Per direct van de goal af, hoe lang wordt hem het handje nog boven die bolle clowns kop gehouden. Kan geen leiding geven aan zijn verdedigers en is een drama in spelhervattingen en kost je te veel punten.

Dokkumer

Ik zeg nergens dat Nienhuis geen slechte wedstrijd speelde, integendeel. Maar aspecten worden zo gedraaid dat het automatisch Nienhuis' fout is. Zo kun je alles doorberedeneren dat het de fout van de keeper is.
De 0-1 kijk de beelden nog maar eens terug (vanaf Zuid prima te zien overigens), dat er 3/4 man om die Tannane staan en hooguit een half voetje uitsteken mag ook nooit gebeuren!!
En ja, bij de 0-2 was de inspeelpass op vd Laan dramatisch. Je weet dat Martijn met al geel op zak niet vol door durft te gaan, maar kies dan een andere oplossing via Peersman ofzo.

Ergo: Nienhuis is mede verantwoordelijk, maar niet de enige die blaam treft bij de eerste twee tegendoelpunten!

Edit: Voor de rest. Ja hij is niet sterk bij drukke momenten voor zijn doel en ook qua lengt komt hij tekort. Dat zijn punten die we al jaren kennen.

R-member

Je staat 3-0 achter en nog doet Nienhuis zijn heel ritueel om een bal uit te trappen wat een minuut duurt. Waarom Zeinstra niet gewoon wat ritme op laten doen.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

pvanbuijtene

Citaat van: R-member op augustus 23, 2015, 09:36:01
Je staat 3-0 achter en nog doet Nienhuis zijn heel ritueel om een bal uit te trappen wat een minuut duurt. Waarom Zeinstra niet gewoon wat ritme op laten doen.

Zeinstra maakte in voorbereiding ook fouten.. Als je nienhuis eruit haalt en zeinstra faalt dan heb je  niks meer.

Moira

Zo sterk was Zeistra niet in de voorbereiding.. Hij is dan wel een stuk langer, maar dat is ook alles

Scc4-ever

T was een algeheel falen gisteren.maar wat betreft Nienhuis die heb ik toch echt niet meer veel dingen goed zien doen. Ik weet alleen niet of Zeinstra zoveel beter is hoor.

John Hiatt

Dan die derde keeper er maar in....

Dokkumer

Ja en die na 1 of 2 fouten ook afserveren zodat we voor keeper nummer 4 gaan.