Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Nou maar weer even met de beentjes op de grond en ophouden met dat theatrale gedoe om een Opperwezen aan te roepen voor het begin van de wedstrijd. Als je de wereldpolitiek volgt mag je niet zo arrogant zijn om de hulp van een Opperwezen aan te roepen voor een voetbalwedstrijdje. Dat Opperwezen heeft dus wel andere dingen aan het hoofd. Stel dat je wel contact hebt gehad bedenk dan dat het Opperwezen zelf nog nooit gevoetbald heeft en vast heeft gedacht dat er maar wat ballen in het doel moeten worden geknald. Ergo ophouden met die flauwe kul voor de wedstrijd. Nergens voor nodig, concentreer je zelf op de wedstrijd!!

Collingwood

Citaat van: piene hassus op augustus 23, 2015, 13:17:30
Nou maar weer even met de beentjes op de grond en ophouden met dat theatrale gedoe om een Opperwezen aan te roepen voor het begin van de wedstrijd. Als je de wereldpolitiek volgt mag je niet zo arrogant zijn om de hulp van een Opperwezen aan te roepen voor een voetbalwedstrijdje. Dat Opperwezen heeft dus wel andere dingen aan het hoofd. Stel dat je wel contact hebt gehad bedenk dan dat het Opperwezen zelf nog nooit gevoetbald heeft en vast heeft gedacht dat er maar wat ballen in het doel moeten worden geknald. Ergo ophouden met die flauwe kul voor de wedstrijd. Nergens voor nodig, concentreer je zelf op de wedstrijd!!

Beetje pijnlijk opmerking. Heeft volgens mij niets met een Opperwezen te maken, maar met Leonards overleden moeder.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Belachelijke opmerking inderdaad.
Die jongen is gelovig en bid even naar zijn moeder.

piene hassus

Kennie inne kleedkamer oek doen

Delamere

Een te kleine, te dikke, slecht meevoetballende Groninger, die geen beslissende bal pakt en waarbij iedere hoge bal van de zijkant linke soep is.
Dan kun je weinig anders dan zeggen dan dat we het toch maar prima voorelkaar met zo'n keeper.
Dat hij ook nog fien is pleit niet voor hem, maar een kniesoor die daar op let.

gewoon een fan

Het allerergste vind ik misschien nog wel dat meneer tot nu toe nog nooit het boetekleed heeft aangetrokken, het kwam altijd door een ander  ;(

Bascambuur

Citaat van: gewoon een fan op augustus 23, 2015, 14:34:30
Het allerergste vind ik misschien nog wel dat meneer tot nu toe nog nooit het boetekleed heeft aangetrokken, het kwam altijd door een ander  ;(
Dit ook ja. Bij Omrop Abe wilde hij nog net toegeven dat de tweede goal ''niet goed was''. Eerste kon hij niks aan doen, werd aangeraakt. Lekker makkelijk allemaal, als je niet kritisch op jezelf kunt zijn, hoe wil je jezelf dan verbeteren?

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op augustus 23, 2015, 13:17:30
Sorry hoor, maar mag hij dat helemaal zelf weten? Veel voetballers heeft een ritueel en houden daar aan vast. Als het je stoort kijk je maar 3 seconden ergens anders heen.
Ik weet niet of het voor zijn moeder of niet is, maar laat hem alsjeblieft in plaats van daar ook nog eens over te zeiken.

DK

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 09:32:08

Ergo: Nienhuis is mede verantwoordelijk, maar niet de enige die blaam treft bij de eerste twee tegendoelpunten!

Edit: Voor de rest. Ja hij is niet sterk bij drukke momenten voor zijn doel en ook qua lengt komt hij tekort. Dat zijn punten die we al jaren kennen.

Maar met een goede keeper waren die eerste 2 goals niet gevallen. Wordt het een andere wedstrijd. Verdediging heeft ook weinig vertrouwen in hem.

En onzin om te zeggen dat hij na 2 fouten wordt afgeserveerd. Vorig seizoen heeft hij flink meer punten gekost dan dat hij voor ons heeft gepakt.

Timmie

Citaat van: DK op augustus 23, 2015, 16:31:15
Maar met een goede keeper waren die eerste 2 goals niet gevallen. Wordt het een andere wedstrijd. Verdediging heeft ook weinig vertrouwen in hem.

En onzin om te zeggen dat hij na 2 fouten wordt afgeserveerd. Vorig seizoen heeft hij flink meer punten gekost dan dat hij voor ons heeft gepakt.

Leo kon niks aan de 1-0 doen.. Stonden te veel man voor! Verder heeft hij nog enorm veel ballen uit de goal weten te houden!

Voorstopper

Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 11:02:01
Leo kon niks aan de 1-0 doen.. Stonden te veel man voor! Verder heeft hij nog enorm veel ballen uit de goal weten te houden!

1 op 1 en op de lijn is Leo best een aardige keeper, wat me echter wel opvalt is dat hij regelmatig moet vissen bij afstandsschoten. Staat ie vaak net een stapje te ver naar voren. Misschien denkt hij zelf dat ie langer is dan ie daadwerkelijk is...

Daarnaast blijkt dat hij geen leider is in het veld anders had hij de leiderstaken van Reijnen wel overgenomen. De verdediging stond niet goed bij een aantal goals. Als er een leider gestaan had hij hij de poppetjes op de goede plek gezet. Ik betwijfel overigen of Zeinstra dat wel is....

DK

Die Andre Krul was altijd een prima en talentvolle keeper.. Wat mij betreft mogen ze die er in zetten, al zal de TS niet zo snel de eerste keeper vervangen en al helemaal niet voorbij de 2e keeper gaan..

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 15:12:31
Sorry hoor, maar mag hij dat helemaal zelf weten? Veel voetballers heeft een ritueel en houden daar aan vast. Als het je stoort kijk je maar 3 seconden ergens anders heen.
Ik weet niet of het voor zijn moeder of niet is, maar laat hem alsjeblieft in plaats van daar ook nog eens over te zeiken.

Het is inderdaad voor zijn moeder. Vind het juist een mooi ritueel. Dacht dat het wel algemeen bekend was hier, beetje pijnlijk zoals hierboven.

NIENHUIS  |:)

Timmie

Eerst hem even z'n ritueel doen, daarna z'n naam scanderen!
Beetje meer respect:) |:)

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 24, 2015, 15:13:30
Het is inderdaad voor zijn moeder. Vind het juist een mooi ritueel. Dacht dat het wel algemeen bekend was hier, beetje pijnlijk zoals hierboven.

NIENHUIS  |:)
Ik wist het dus niet zeker, maar laten we ieders gewoontes (en daar reken ik tig keer over de bal heen duiken niet bij ;) ) voorafgaand aan een wedstrijd respecteren.
Wiekie schijt 7 keer op een wedstrijddag, iemand anders draait 64x het Woanskip, Mo riep Allah aan (DAAR HEB IK NOOIT IEMAND OVER GEHOORD!!). Allemaal gewoontes die een persoon op zijn eigen manier de kracht en het vertrouwen geven om de wedstrijd in te gaan.

Beoordeel iemand op zijn prestaties, niet op zijn rituelen voor een wedstrijd. En ja Nienhuis was zaterdag slecht en medeverantwoordelijk voor de tweede tegentreffer.