Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Die ritueeltjes zijn alleen maar ergerlijk als er verder zwaar ondermaats gepresteerd wordt. Dat is dus bij Nienhuis erg vaak zo en was bij El Makrini maar zelden het geval.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 24, 2015, 17:47:05
Die ritueeltjes zijn alleen maar ergerlijk als er verder zwaar ondermaats gepresteerd wordt. Dat is dus bij Nienhuis erg vaak zo en was bij El Makrini maar zelden het geval.
Dan voortaan maar even 3 seconden de andere kant op kijken of je eigen ritueel doorvoeren.

Delamere

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 17:54:17
Dan voortaan maar even 3 seconden de andere kant op kijken of je eigen ritueel doorvoeren.
Of nog beter, een andere keeper opstellen die misschien opvalt door goede prestaties ipv ritueeltjes. Dan zijn we allebei tevreden denk ik.

scclwd

Citaat van: piene hassus op augustus 23, 2015, 13:17:30
Nou maar weer even met de beentjes op de grond en ophouden met dat theatrale gedoe om een Opperwezen aan te roepen voor het begin van de wedstrijd. Als je de wereldpolitiek volgt mag je niet zo arrogant zijn om de hulp van een Opperwezen aan te roepen voor een voetbalwedstrijdje. Dat Opperwezen heeft dus wel andere dingen aan het hoofd. Stel dat je wel contact hebt gehad bedenk dan dat het Opperwezen zelf nog nooit gevoetbald heeft en vast heeft gedacht dat er maar wat ballen in het doel moeten worden geknald. Ergo ophouden met die flauwe kul voor de wedstrijd. Nergens voor nodig, concentreer je zelf op de wedstrijd!!

En als we gewonnen hadden had ik je niet gehoord hierover. Laat die jongen bidden als hij dat wil. We hebben verloren, accepteer dat maar en hoop op de ommekeer volgende wedstrijd.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 24, 2015, 18:01:57
Of nog beter, een andere keeper opstellen die misschien opvalt door goede prestaties ipv ritueeltjes. Dan zijn we allebei tevreden denk ik.
Dacht dat die discussie wel gesloten was. Geld is er niet voor, TS blijft vertrouwen houden in Nienhuis, dus zullen we het ermee moeten doen. En ik heb besloten hem onvoorwaardelijk te steunen!

Harry L.

Mooi laten gaan met die ritueeltjes, al heb ik er helemaal niets mee en zeker bij hem niet . Ik heb het al moeilijk genoeg met de kunstjes die hij in de zestien uithaald.

Harry L.

Oprotten en wisselen nu :rodekaart :rodekaart :rodekaart

Lau Loene

Zelfs rollertjes houd Nienhuis al niet meer tegen! Met zo'n keeper pak je nooit weer punten
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

speculeter

Weer twee doelpunten weggegeven.
Wat moet er nu nog gebeuren word hij gewisseld?

AL

Lijkt mij het einde van Nienhuis in de basis.
Wat een prutser!

John Hiatt

Nu wisselen! Alle geloofwaardigheid van ts staat op het spel.

siepelsjeu

Dokkumer

De eerste 2 wedstrijden waren blijkbaar slechts een stuiptrekking... Jammer dat Leo nu weer 2 wedstrijden achter elkaar zo gruwelijk de mist in gaat. Zolang hij speelt zal hij mijn steun krijgen, ik hoop dat zijn lijdensweg niet nog veel langer wordt :'(

Lore

Dit lijkt mij einde oefening voor Nienhuis!

John Hiatt