Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Bizot terug, dat zou erg mooi zijn! Lijkt me wel wat onrealistisch, aangezien we dan vier keepers hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2015, 22:41:22
Bizot terug, dat zou erg mooi zijn! Lijkt me wel wat onrealistisch, aangezien we dan vier keepers hebben.

Of Nienhuis gaat weg....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Dan zou het morgen rond moeten zijn ...
Morgen laatste dag van de transfers toch?

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 22:48:40
Dan zou het morgen rond moeten zijn ...
Morgen laatste dag van de transfers toch?

Morgen laatste dag inderdaad! 23:59h! Maar wie wil Nienhuis hebben??..

Delamere

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 22:52:43
Morgen laatste dag inderdaad! 23:59h! Maar wie wil Nienhuis hebben??..
Emmen, en jij mag hem brengen!

speculeter

Minnertsga 5 zoekt nog een keeper.

Timmie

Citaat van: Delamere op augustus 30, 2015, 23:09:46
Emmen, en jij mag hem brengen!

Hij woont in Groningen, makkelijk..

Oetseuuh

Sneu voor de persoon Leo, deze situatie. Maar de eredivisie is helaas geen speeltuin.

Gasgeve

In het eerste seizoen nog nummer 4 in het Telegraaf klassement geloof ik.

okkele

mooie tekst op suksawat.
kan menig zeikerd wat van leren.

Beste Leonard, Het liefst zou jij nu geen televisie kijken, kranten lezen of je telefoon checken.
En een gratis tip, kijk ook maar niet op Twitter. Want de reacties zullen niet mals zijn.
Ook ik heb mij schuldig gemaakt aan goedkoop klagen op de sociaal media.
Want wat is het heerlijk om te klagen in 140 tekens.
Typ Nienhuis, clown, bassie, grabbelen druk op versturen en wacht op resultaat. Het is makkelijk scoren.
Precies dat wat tegenstanders dit seizoen deden tegen jou: makkelijk scoren.
Twaalf keer al moest je dit seizoen de bal uit het net halen. Natuurlijk lag dit niet allemaal aan jou.
De mannen voor je doen al weken aan collectieve werkweigering en maken het niet makkelijker voor een keeper.
Maar als een bal langs de slapstick-verdedigers gaat is het heel fijn als er een keeper is die de bal ook daadwerkelijk tegenhoudt.
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik dit seizoen eerst mijn darmen leegschijt voor ik plaats neem op de tribune.
Te bang dat ik in de problemen kom bij het billenknijpen.
Er wordt over ballen heen gedoken, er onderdoor. Het lijkt verdorie wel een act in het Dolfinarium.
Je eerste jaar in de Eredivisie was fantastisch. Vorig jaar kwamen er al barstjes in.
Met je keeperswerk dit jaar werden de barstjes echter scheuren die in de Grand Canyon niet zouden misstaan.
Henk de Jong moest ingrijpen voordat je een karikatuur zou worden.
We weten allemaal hoe het vorig jaar je collega van NAC verging, of jaren geleden Sieb Dijkstra.
Die had destijds bij RBC weinig last van slijtage van zijn keepershandschoenen, moest hoogstens naar de fysiotherapeut vanwege slijtage in zijn onderrug van het vele bukken om de bal uit de goal te rapen.
Tegen Vitesse greep Henk in. Nadat je eerst samen met Calvin Mac-Intosh rare capriolen uithaalde en later Abiola Dauda een niet te missen kans bood.
Daar waar sommige van jouw tegengoals zeker houdbaar leken, daar was je eigen positie onhoudbaar geworden.
Na de rust stond daar ineens Harm Zeinstra. Zoon van een boer uit Noordbergum. Die in de goal staat alsof hij deel uitmaakt van een kudde koeien.
Rustig genietend van de geur van het gras, zich niet druk makend over zijn omgeving. Iemand die niet zo snel als een wilde stier in zijn doelgebied zal rennen.
Ik heb het met je te doen.
Tijdens de rust worden geslachtofferd is laag. Hoe zeer ik het ook eens ben met Henk, op deze manier maak je een keeper kapot.
Jij weet zelf ook dat je basisplaats niet langer houdbaar is. Maar Henk had je kunnen laten staan en tegen PSV naast zich op de bank houden, of überhaupt niet laten spelen tegen Vitesse.
Nu zat je na de rust in de sfeerloze Arnhemse gymzaal vol chagrijn op een plastic kuipstoel voor je uit te staren.
Ik begrijp dat wel, ik word al tijden niet vrolijk van wat ik zie bij Cambuur.
Maar jij zat daar wetende dat iedereen zijn of haar mening klaar zou hebben over je.
Dat je een dag later in alle media zou verschijnen, maar niet op een manier die je graag zou willen.
De komende tijd zal je waarschijnlijk je favoriete bezigheid vanaf de zijlijn moeten blijven bekijken.
Als je dat doet, kijk dan even naast je. Daar zit nog iemand die kampioen werd, maar daarna werd verguisd in de Eredivisie.
Die voetbalde alsof de schoenendozen nog om de schoenen zaten, die hoogstens een cynisch applausje kreeg als hij ging warmlopen.
Tot hij na de winter van 2013-2014 ineens begon te draaien als een tierelier. Waar hij dicht bij een transfer naar De Graafschap was, daar scoorde hij ineens in de ArenA, de Kuip en speelde hij de sterren van de hemel tegen Vitesse.
Het leidde er zelfs toe dat ondergetekende een excuusbrief moest schrijven aan deze Martijn Barto.
Bij de Xenos hebben ze vast een goedkope levensles op een spiegel voor de periode waar jij nu doorheen gaat.
Dat je sterker wordt van waar je niet dood van gaat, of iets anders onzinnigs in die trant.
Maar geloof me, niet is onmogelijk bij Cambuur. Ga de komende dagen met een klotehumeur naar de club, scheld Henk zijn huid vol, wees ook vooral boos op jezelf, en ga er daarna weer vol tegenaan.
En eindig als Barto.
Volledig gerehabiliteerd en belangrijke kracht van deze fantastische club.
En ik beloof je dat ik dan in superlatieven over je ga tweeten, of dat je nóg een brief krijgt van de zure Suksawat-blogger.
Wouter Schollema
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delamere

Mooi interview met Nienhuis in VI. Echt waar! Over zijn overleden moeder, over normaal doen, over hoe Cambuur is. Allemaal niks mis mee.
Het enige minpuntje uit het hele stuk, is dat hij maar niet begrijpt dat hij geslachtofferd is. Hij neemt dan nog net de schuld van de 2e Vitessegoal op zich maar "zelf vind ik ook niet dat ik zo ongelukkig heb gekeept". Lachwekkend, voor wie hem het afgelopen ook al talrijke hele en halve fouten heeft zien maken.
Naast zijn geringe lengte, slechte spelhervattingen, slecht meevoetballen, slecht bij hoge ballen, en veel te veel fouten maken, is zelfkritiek kennelijk ook niet zo geweldig bij hem ontwikkeld.

Collingwood

Citaat van: Delamere op september 02, 2015, 15:00:22
Mooi interview met Nienhuis in VI. Echt waar! Over zijn overleden moeder, over normaal doen, over hoe mooi Cambuur is. Allemaal niks mis mee.
Het enige minpuntje uit het hele stuk, is dat hij maar niet begrijpt dat hij geslachtofferd is. Hij neemt dan nog net de schuld van de 2e Vitessegoal op zich maar "zelf vind ik ook niet dat ik zo ongelukkig heb gekeept". Lachwekkend, voor wie hem het afgelopen ook al talrijke hele en halve fouten heeft zien maken.
Naast zijn geringe lengte, slechte spelhervattingen, slecht meevoetballen, slecht bij hoge ballen, en veel te veel fouten maken, is zelfkritiek kennelijk ook niet zo geweldig bij hem ontwikkeld.

Helemaal mee eens, zeker omdat het er hierdoor op lijkt dat hij er niet alles aan wil doen om zichzelf te verbeteren (hij keept immers helemaal 'niet zo ongelukkig').
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

En waarschijnlijk is hij daarom niet beter geworden. Beter worden kan je alleen wanneer je inziet wat je fout of niet goed doet.
Area 58

Geelblauwstiens

Conclusie:
Als mens prima kerel!
Als keeper prima voor J Leaque.
Niets mis mee toch? Komen de meesten hier op het forum niet aan toe.
(Behalve Tukker dan)

Cambuur LWD

Citaat van: Delamere op september 02, 2015, 15:00:22
Mooi interview met Nienhuis in VI. Echt waar! Over zijn overleden moeder, over normaal doen, over hoe Cambuur is. Allemaal niks mis mee.

Kan iemand het interview scannen? Zou top zijn, ik ben erg benieuwd!