Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

:_schater Het is natuurlijk dat jij het lievelingetje van de juf was :proost...

Dokkumer

Denk trouwens eerder dat Ali de eerdere kritiek niet onterecht vond, maar dat de criticasters ook mans genoeg moeten zijn om toe te geven dat Leo de afgelopen 2 wedstrijden goed stond te keepen. Net zoals het "pro Nienhuis kamp" indertijd ook van een deel van hen moest toegeven dat het niet langer kon.

John Hiatt

Redelijk gekeept gisteren, maar motm? Blunder bij de goal, elke hoge bal is gevaarlijk, spelhervattingen lijken nergens op. En gelukkig, hij keerde nu eens een bal. Daar wordt hij voor betaald!

Ik zeg, in de winter Nienhuis verkopen en Bizot halen!

AliBombali

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 10:26:48
Denk trouwens eerder dat Ali de eerdere kritiek niet onterecht vond, maar dat de criticasters ook mans genoeg moeten zijn om toe te geven dat Leo de afgelopen 2 wedstrijden goed stond te keepen. Net zoals het "pro Nienhuis kamp" indertijd ook van een deel van hen moest toegeven dat het niet langer kon.

Klopt wie ein Busse Dokkumer!  :thumbsup

diekhuzen

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 22:39:42
Prachtige reddingen, wel grote fout bij de goal.. snap de totale euforie niet zo goed..

Helemaal eens. Tegengoal is gewoon een grote fout van Nienhuis. In de eerste helft had Nienhuis een geweldige redding, tweede helft houdbare ballen gepakt. Bij corners vind ik Nienhuis erg kwetsbaar, omdat hij bijna nooit het duel aangaat.

Cambuur heeft wel behoeft aan een keeper dat rust en zekerheid uitstraalt. Bizot in de winterstop huren is gewoon beter.

speculeter

Tjonge jonge. ...jongen keepte een geweldige pot en gaan we hem afzeiken op die goal.  .
Het is hier ook nooit goed.
Als hij deze lijn doortrekt ben ik zeer tevreden.

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 11:03:45
Tjonge jonge. ...jongen keepte een geweldige pot en gaan we hem afzeiken op die goal.  .
Het is hier ook nooit goed.
Als hij deze lijn doortrekt ben ik zeer tevreden.

Gaan we afzeiken op die goal...
gelukkig is die ook niet belangrijk  :_schater

Ik snap dat vele alleen positief willen blijven hoor en dan zeik ik maar af.
Hij maakt gewoon een cruciale fout.

Cor

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:10:29

Die fout begint op het middenveld  :proost

grijskijker

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:10:29

Jij snapt er ook niet veel van.....

Kijk de beelden nog eens na, en dan zie dat de speler (bij geloof ik Dammers) eigenlijk vrijstaat, maar door een risicovolle actie(Dammers) komt de bal bij Janssen die de bal met de hand meeneemt om vervolgens te scoren..
Nienhuis komt uit de goal en reageert op de eerste actie, die Dammers(geloof ik) onschadelijke maakt waardoor Nienhuis uit positie is.
En als je dat ziet, dan weet je dat Nienhuis geen fout maakte maar dikke pech had, want normaal gesproken was Dammers niet aan die bal gekomen.

pvanbuijtene

Citaat van: Cor op oktober 18, 2015, 11:40:59
Die fout begint op het middenveld  :proost

Absoluut.. Monteiro gaat als eerste in de fout.. dan is er iemand enorm verdwaald en dan maakt de scheids een fout..  keeper maakte de grootste fout l0l...
Ik heb nienhuis tot aan Vitesse altijd 100% gesteund, daarna was het voor mij klaar .. zolang hij speelt steun ik m natrlk, maar ik ga niet blind met iedereen mee.. ja hij had een paar mooie reddingen, veelal afstsndschoten, maar we moeten niet overdrijven.

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op oktober 18, 2015, 11:42:32
Jij snapt er ook niet veel van.....

Kijk de beelden nog eens na, en dan zie dat de speler (bij geloof ik Dammers) eigenlijk vrijstaat, maar door een risicovolle actie(Dammers) komt de bal bij Janssen die de bal met de hand meeneemt om vervolgens te scoren..
Nienhuis komt uit de goal en reageert op de eerste actie, die Dammers(geloof ik) onschadelijke maakt waardoor Nienhuis uit positie is.
En als je dat ziet, dan weet je dat Nienhuis geen fout maakte maar dikke pech had, want normaal gesproken was Dammers niet aan die bal gekomen.

Hey meneer geloof ik, volgens mij moet je zelf eens terugkijken!! Die lange bal kwam op de voet van Henriksen en zo bij janssen terecht.. gewoon een totaal verkeerde inschatting van Nienhuis.

Dokkumer

Waar ik schijtziek van word is dat elke bal die hij tegenhoudt door sommigen hier normaal wordt gevonden (daar staat hij voor) en iedere fout wordt uitvergroot. De verhouding hierin is totaal zoek!

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 11:55:00
Waar ik schijtziek van word is dat elke bal die hij tegenhoudt door sommigen hier normaal wordt gevonden (daar staat hij voor) en iedere fout wordt uitvergroot. De verhouding hierin is totaal zoek!

Niks zoek aan... het is toch zo of niet dan?? Hij maakt een fout waardoor de goal makkelijk kan ontstaan , daar kan je toch niet omheen??

Maarja tis wel prima hier, de groeten.

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:56:19
Niks zoek aan... het is toch zo of niet dan?? Hij maakt een fout waardoor de goal makkelijk kan ontstaan , daar kan je toch niet omheen??

Maarja tis wel prima hier, de groeten.
Je reageert maar op een deel pvb.

Hij maakt een fout, maar dingen die hij goed doet wordt door een categorie gewoon gezien als "zijn werk", terwijl er maar doorgezaagd wordt over de fout. Fouten van andere spelers worden vaak (Barto uitgezonderd) ter kennisgeving aangenomen. Daar zit voor mij de grootste irritatie.

En ja Leo is geen topper, maar op dit moment wel het beste wat we hebben voor de positie onder de lat. Ik zie liever ook een completere keeper, maar zolang Leo in het doel staat krijgt hij mijn volle steun en ga ik niet doorzeuren over een fout of andere keepersaspecten die hij onvoldoende beheerst.

Dokkumer

Ik blijf nog even terugkijken naar de beelden en ben van mening dat Nienhuis wel moest komen.
Hendriksen had op dat moment vrije doortocht, maar op het laatste moment wordt er nog half verdedigd, waardoor Hendriksen die bal op vreemde wijze nog bij Janssen brengt.
Wordt die bal niet half verdedigd dan staat Nienhuis daar en als hij was blijven staan was het ook niet goed geweest.