Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: John Hiatt op april 30, 2016, 11:08:39
Het begint met een betrouwbare keeper. Aan alles is te zien dat de verdedigers geen vertrouwen in hem hebben. Bron van onrust, elke hoge bal is levensgevaarlijk, spelhervattingen drama, alleen een redelijke lijnkeeper. En zelfkritiek kent deze man niet. Een van de zwakste schakels dit seizoen.

Ondanks dat ik geen fan ben van Nienhuis vind ik dat hij een goede 2e seizoenshelft heeft gehad.
Zeker niet de zwakste schakel. Denk zelfs dat hij bij top 3 beste spelers hoort dit seizoen.
En dat zegt veel over dit seizoen ... ..

Geelblauwstiens

Citaat van: AL op april 30, 2016, 11:21:53
Ondanks dat ik geen fan ben van Nienhuis vind ik dat hij een goede 2e seizoenshelft heeft gehad.
Zeker niet de zwakste schakel. Denk zelfs dat hij bij top 3 beste spelers hoort dit seizoen.
En dat zegt veel over dit seizoen ... ..

Zegt idd wat. Is met vd Laan en Bakkertje onze enige speler die denkt in termen van "Wij" als ie over Cambuur praat.

denistel

praatjes vullen geen gaatjes toch.

die jurjus redt de graafschap bijna in zien eentje bij utrecht uit

heb jij nienhuis dat zien doen dit seizoen,,ja hoog uit tegen zwolle
thuis.

had soms wel beste reddingen maar meestal bij een stand dat de
wedstrijd al weg was mede door fouten die door hem zelf gemaakt werden.

spelhervattingen die duren soms zo lang terwijl we dan achter staan en
dan komen ze ook nog nergens terecht of vaak bij de kleinste speler
of anti koppers die we hebben.

dat hij in de wij vorm spreekt hartstikke mooi maar het gaat om prestaties
en als ik zijn interview lees dan kan ik het werkelijk niet geloven maar das mijn mening.

en beste 3 dit jaar bij cambuur

ogbeche ook al wast een half seizoen

vd laan die na een weifelend begin sterk staat te spelen

Monteiro die van uit het niets toch aardig is door gebroken en
een man voor de komende jaren is.

zeewolde

Flauwekul denistel, hij heeft paar heel goede wedstrijden gehad. O.a. Dkv thuis

Collingwood

Ik vind Nienhuis bepaald geen topkeeper, maar voor Cambuur niet (te) slecht en het ligt zeker niet aan hem dat we gaan degraderen.
Kalmte alleen kan u redden.

J.Abma

goede lijnkeeper, sympathiek overkomend in de pers, alleen voor mij als toeschouwer is het een raadsel waarom de man bij iedere terugspeelbal en iedere uittrap zoveel extra tijd neemt. Tegen Willem II heeft de man minimaal 30 x 10 seconden van de wedstrijd afgepakt, met al zijn vertragingen terwijl je moest winnen, en dan pas in de laatste 5 minuten alle uittrappen heel snel nemen....terwijl je dan zelf dus zonder enige reden 5-10 minuten van zuivere speeltijd verkloot....een grote ergernis moet ik zeggen. Wat dat betreft liever een keeper die niet deze ietwat misplaatste arrogantie over zich heeft.

:scc

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op april 30, 2016, 13:31:18
Ik vind Nienhuis bepaald geen topkeeper, maar voor Cambuur niet (te) slecht en het ligt zeker niet aan hem dat we gaan degraderen.
Helemaal mee eens.
Probeer maar eens de nul te houden met zoveel "brandhout" om je heen.

Vlampiep

Citaat van: J.Abma op april 30, 2016, 13:47:54
goede lijnkeeper, sympathiek overkomend in de pers, alleen voor mij als toeschouwer is het een raadsel waarom de man bij iedere terugspeelbal en iedere uittrap zoveel extra tijd neemt. Tegen Willem II heeft de man minimaal 30 x 10 seconden van de wedstrijd afgepakt, met al zijn vertragingen terwijl je moest winnen, en dan pas in de laatste 5 minuten alle uittrappen heel snel nemen....terwijl je dan zelf dus zonder enige reden 5-10 minuten van zuivere speeltijd verkloot....een grote ergernis moet ik zeggen. Wat dat betreft liever een keeper die niet deze ietwat misplaatste arrogantie over zich heeft.
:scc
Als iedereen zich verschuilt is het moeilijk de vrije man te vinden.
Als Nienhuis in bal bezit is, zie bijna nooit een speler weglopen bij zijn tegenstander.
Wat wel waar is, hij heeft weinig balgevoel in zijn benen en hier kan volgens mij op getraind worden.

J.Abma

Citaat van: Vlampiep op april 30, 2016, 13:54:42
Als iedereen zich verschuilt is het moeilijk de vrije man te vinden.
Als Nienhuis in bal bezit is, zie bijna nooit een speler weglopen bij zijn tegenstander.
Wat wel waar is, hij heeft weinig balgevoel in zijn benen en hier kan volgens mij op getraind worden.

Begrijp dat je even moet kijken, maar zijn ballen komen alsnog 50/50 aan, zijn toch kopduels uiteindelijk, dus waarom dan niet gewoon direct naar voren die bal. Maar goed, het is verder een goede keeper, veel aan hem gehad dit seizoen, zeker tweede helft,  zeker meer dan goed genoeg voor de Jupiler straks.

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op april 30, 2016, 11:08:39
Het begint met een betrouwbare keeper. Aan alles is te zien dat de verdedigers geen vertrouwen in hem hebben. Bron van onrust, elke hoge bal is levensgevaarlijk, spelhervattingen drama, alleen een redelijke lijnkeeper. En zelfkritiek kent deze man niet. Een van de zwakste schakels dit seizoen.
Bij de BVO vonden ze het toch niet nodig om een andere keeper te halen? Ging daar indd al mis.

denistel

Citaat van: zeewolde op april 30, 2016, 13:26:53
Flauwekul denistel, hij heeft paar heel goede wedstrijden gehad. O.a. Dkv thuis

dus als je een paar hele goede wedstrijden keept heb je een goed seizoen??

en ja ik ben er wel klaar mee het gelul over dit seizoen niet al1 van nienhuis.

nogmaals we staan laatste met 18 pt beschamend noem ik dat en dan zijn er
nog lui die het goed vinden.realisme he se nog nooit van hoort.

justremco

Citaat van: denistel op april 30, 2016, 14:03:33
dus als je een paar hele goede wedstrijden keept heb je een goed seizoen??

en ja ik ben er wel klaar mee het gelul over dit seizoen niet al1 van nienhuis.

nogmaals we staan laatste met 18 pt beschamend noem ik dat en dan zijn er
nog lui die het goed vinden.realisme he se nog nooit van hoort.

We hebben weinig middelen, een slechte TD en misschien soms ook wel wat pech, maar feit blijft dat je zeer waarschijnlijk gewoon laatste gaat worden en dat is gewoon slecht. Snap niet dat er mensen zijn die positieve zaken hebben kunnen ontdekken dit seizoen  ;(

denistel

dat we laatste worden is erg genoeg maar het kan wel gebeuren maar de meeste
intervieuws die ik lees of hoor zijn ver van de waarheid af en daar erger ik me kapot aan.

AL

Citaat van: justremco op april 30, 2016, 14:19:03
We hebben weinig middelen, een slechte TD en misschien soms ook wel wat pech, maar feit blijft dat je zeer waarschijnlijk gewoon laatste gaat worden en dat is gewoon slecht. Snap niet dat er mensen zijn die positieve zaken hebben kunnen ontdekken dit seizoen  ;(

Positieve zaken dit seizoen?
Monteiro!! Fantastische speler uit het niets.
Bakker hele goede wedstrijden als controleur!
Vd Laan na heel slecht begin de laatste wedstrijden weer op niveau.
Lachman werd steeds beter.
Byrne liet leuke dingen zien af en toe.

Ondanks dat een seizoen om snel te vergeten.
Hopen dat Bakker, Monteiro en vd Laan blijven.
Pereira en Mac zie ik  sowieso wel blijven.
Dan gerichte versterkingen voorin en aanvallend middenveld en we kunnen een mooi seizoen zien bij de 1e 5 hoop ik.

CamLeeuw

Citaat van: Collingwood op april 30, 2016, 13:31:18
Tja dat lag meer aan onze "topverdedigers". :R
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!